3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Урок у 10 класі "Баскетбол. Вдосконалення ведення м`яча та передач за допомогою рухливих ігор".

Про матеріал
Мета уроку: вдосконалення ведення м`яча та передач за допомогою рухливих ігор. Урок розрахований на нетринованих учнів, які не мають навичок гри у баскетбол. За допомогою рухливих ігор навчальний матеріал уроку засвоюється швидше, він простий для розуміння, розвиває інтерес до баскетболу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

ВІДКРИТИЙ УРОК У 10 КЛАСІ «БАСКЕТБОЛ;ВДОСКОНАЛЕННЯВЕДЕННЯ М,ЯЧА ТА ПЕРЕДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ РУХЛИВИХ ІГОР»

 

                                                             Розробка вчителя фізичної культури

                                                             Вищої категорії ЗОШ №4 м. Вільногірська

                                                                    Дніпропетровської області

                                                              Козлова Андрія Анатолійовича

 

 

Місце проведення: спортивна зала ЗОШ №4

м. Вільногірська, Дніпропетровської області

          Час: 45 хвилин

                                                    Обладнання: баскетбольні м’ячі,обручи,

             повітряні кульки

 

 

 

20.02.2019 року

 

ЦІЛЬ УРОКУ: Показати, як за допомогою рухливих ігор можна вдосконалювати елементи баскетболу, а саме - ведення та передачі  м’яча.

Виховувати у здобувачів освіти вміння працювати в команди.

Розвівати спритність, швидкість, прагнення до перемоги.

 

№ п/п

Зміст уроку

Час

Примітки

І

1

 

2

 

3

 

ІІ

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

5

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

1

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

4

 

Вступна частина

- шикування в одну лаву, привітання, завдання на урок.

- техніка безпеки при роботі з баскетбольним м’ячем.

- пульсометрія.

 

Основна частина.

 

Рухлива гра «Парні ладі-1».

Учні об’єднуються в пари. Одна пара «ладі» призначуються вчителем ведучою. За сигналом пари розбігаються по залу, «Ладі» повинні наздогнати яку-небудь пару. Кого наздогнали, той стає наступною «ладьою».

 

 Рухлива гра «Парні ладі-2».

Учні об’єднуються в пари обличчя до обличчя, руки в «замок». Одна пара «ладі» призначуються вчителем ведучою. За сигналом пари розбігаються по залу, але лише приставним кроком. «Ладі» повинні наздогнати яку-небудь пару. Кого наздогнали, той стає наступною «ладьою».

 

Рухлива гра «Спіймай хвіст».

Учні шикуються в одно ряд, взявши одне одного за тулуб.  Ведучий стає навпроти одно ряду. По команді вчителя ведучий намагається впіймати «хвіст» одно ряду, а направляючий захищає його.

 

Пульсометрія.

 

Ведення м’яча в русі вдаряючи  м’ячем в підлогу через смугу розмітки міняючи руку.

 

Ведення м’яча в русі вдаряючи  м’ячем в підлогу міняючи руку. Прискорюючись, останній в одно ряді переганяє почергово всіх учнів «змійкою» і стає першим. Вправа ні продовжується поки першим стає направляючий.

 

Ведення м’яча на місті в колі.

  • Високе ведіння м’яча.
  • Низьке ведіння м’яча.
  • Ведіння м’яча сидячи на підлозі, ноги нарізно.
  • Ведення м’яча зі зміною напрямку руху вперед-назад на два - три  кроки.

 

Рухлива гра «Вибий м’яча».

Учні, знаходячись в обмеженому просторі, ведуть м’яч, намагаючись вибити м’яча у партнерів. 

 

Рухлива гра «Ладі в передачах».

Пара, передаючи м’яча одне одному наздоганяють одного з гравців. Той, кого наздогнали, стає в команду наздоганяючих.

 

 Рухлива гра «10 передач».

Учні розподіляються на дві команди. Жеребкуванням визначається команда, яка буде володіти м’ячем. Вільно пересуваючись по майданчику команда повинна зробити 10 передач, а команда суперниця намагається їм заважати. Перемагає команда, яка змогла зробити 10 передач.

 

Рухлива гра «М’яч капітану».

Учні розподіляються на дві команди. Капітани команд знаходяться в гімнастичних обручах, розташованих в протилежних кутах майданчика.

Перемагає команда, яка без ведення м’яча, тільки передачами, доставила м’яч своєму капітану.

 

Заключна частина.

Пульсометрія.

 

Вправи на дихання.

Учні розподіляються на трійки. Кожній трійці надається повітряна кулька. За сигналом кульки підкидаються вгору. Трійки, дмухаючи на кульку, намагаються якомога довше втримати кульку в повітрі.

 

Шикування в одно лаву.

 

Підведення підсумків уроку.

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

1хв

 

3 хв

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

1 хв

1 хв

 

1хв

 

 

3 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

1хв

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Одно ряд не розривати

 

 

 

 

 

 

 

М’яч штовхати, а не бити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З м’ячем не бігати, м’ячем в гравця не кидати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В трійках учні тримаються за руки

 

 

 

 

doc
Додано
19 лютого
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку