29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

План-конспект уроку по темі "Geographical Outlook. Ukraine.Great Britain. Canada. Узагальнення по темі." у формі гри "Brain-Ring""

Про матеріал

План-конспект уроку-гри узагальнення по темі "Geographical Outlook.Ukraine.Great Britain. Canada." для 8 класу за підручником автора Карпюк О.

Перегляд файлу

        

 

           ПЛАН - КОНСПЕКТ

             УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

ТЕМА: “GEOGRAPHICAL OUTLOOK: UKRAINE, GREAT BRITAIN, CANADA. УЗАГАЛЬНЕННЯ ПО ТЕМІ У ФОРМІ ГРИ “ BRAIN-RING.” “

для 8 класу за підручником Карпюк О.

                

             

 

             Урок підготувала:

             вчитель англійської мови І категорії

                 Світлодолинської ЗШ І-ІІІ ступенів

                  Якимчук Вікторія Миколаївна

                  26 травня 2021 року

 

 

 

План-конспект уроку англійської мови у 8 класі.

                                                        Дата: 26.05.2021

 

Тема уроку: “Geographical Outlook: Ukraine, Great

                      Britain, Canada. Узагальнення по темі

                      у формі гри “Brain-Ring”.”

 

Функції уроку:

  • повторити лексичний і граматичний матеріал;
  • закріпити і повторити вживання вивчених ЛО,

       МЗ, ГС в усному та писемному мовленні по

       темі;

  • удосконалити навички аудіювання, читання, письма, говоріння;
  • перевірити вміння учнів використовувати вивчений матеріал при виконанні роботи у парі та групі;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички по темі;
  • розвивати комунікативні навички учнів;
  • розвивати ерудицію та логічне мислення;
  • виховувати повагу і толерантність по відношенню до інших культур і традицій;
  • виховувати вміння співпрацювати в одній команді, допомагати один одному;
  • прищеплювати учням інтерес до вивчення іноземних мов та усвідомлення значущості його для суспільства.

 

 

Тип уроку:  комбінований ( самостійна робота,

                   групова/парна робота,робота з

                   роздатковим матеріалом, робота з

                   опорою на наочність, взаємонавчання

                   учнів, робота за зразком, інтерактивні

                   вправи)

 

 

                            Хід уроку.

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного

   мовлення. Фонетична розминка. Привітання.

   Співаємо пісню “Oh, Susanna”.

   Повідомлення теми і мети уроку.Поділення

   учнів на 2 команди під назвами “Scouts” i

   “Patriots”.

 

ІІ. Основна частина уроку.

    Для проведення уроку -гри використовую

    презентацію, у якій викладені завдання гри.

    Гра складається з 3-х блоків.

    І блок має 3 завдання. Перше завдання: На

екрані висвічуються слова англійською мовою і

треба виписати їх у 3 колонки відповідно до назви

країни. Слова стосуються географії та клімату

України, Великої Британії та Канади.

Друге завдання. На екрані висвічуються контурні карти шести країн.Треба серед них знайти карти

України, ВБ та Канади.

Третє завдання. Учням роздано роздруковані

контурні карти України,ВБ та Канади. Треба нанести на них якнайбільше і правильніше головні

річки, гори та найбільші міста. На завдання виділяється по 2 хвилини. Враховуються як географічні, так і мовні помилки. Підводяться

підсумки блоку.

ІІ блок має 2 завдання. Перше завдання:

Прослухати короткий текст.Потім подивитися на

фото і записати назви країн та національностей

жителів цих країн.

Друге завдання: Скласти розповідь про країну за планом-схемою,розповісти про цю країну і показати на карті.На завдання приділяється по 3

хвилини. Підводяться підсумки блоку.

ІІІ блок має 3 завдання. Перше завдання: на екрані висвічуються різні речі. Треба подивитися

та зразу назвати до традицій якої країни відносяться зображення.

Друге завдання: На екрані висвічуються герби та прапори різних країн. Треба визначити державні символи України,ВБ та Канади.

Третє завдання: Уявіть,що ви побували у одній з країн, про які йшла мова на уроці. Складіть та озвучте діалог за схемою про подорож до цієї країни. Перше і друге завдання виконуються без

підготовки. На третє завдання приділяється 3 хвилини.Підводяться підсумки блоку.

 

ІІІ. Заключна частина уроку. Підсумки гри. Оголошення переможця. Аналіз гри разом з учнями.Оцінювання. Побажання гарних канікул.

Презентацію гри можна знайти за посиланням:

 

https://naurok.com.ua/biblioteka/moe

 

              

 

docx
Додано
10 червня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку