План-конспект уроку футболу
для учнів 10 класу
Дата: ______________ 2019 р.
Місце проведення: стадіон НВК.
Інвентар та обладнання: футбольні м’ячі, фішки, свисток, секундомір.
Завдання уроку: 1. Удосконалювати техніку ведення м’яча.
2. Розвивати техніку при розворотах з м’ячем.
3. Розвивати техніку при ударах м’яча злету.
4. Сприяти розвитку координації рухів при виконанні вправ.
Частина уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно – методичні вказівки |
П і д г о т о в ч а (10 хв)
|
1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; повороти на місці. 2. ЧСС за 6 с. 3. Загальнорозвиваючі вправи на місці: а). В. п. – ноги нарізно, руки опущені, колові рухи руками: 1-4 вперед, 5-8 назад; б). В. п. – ноги нарізно, руки зігнуті в ліктях, повороти вправо, вліво: 1-2 поворот вліво, 3-4 поворот вправо; в). В. п. – ноги нарізно, руки на пояс, колові рухи тулуба: 1-4 вліво, 5-8 вправо; г). В. п. – ноги нарізно, руки довільно, колові рухи ніг: 1-4 правою ногою вправо, 5-8 вліво, 1-4 лівою ногою вліво, 5-8 вправо; д). В. п. – ноги разом, руки на стегнах, колові рухи стегон: 1-4 вправо, 5-8 вліво; е). В. п. – руки на поясі, присідання: 1- присісти руки уперед, 2- встати руки на пояс. є). Стрибки вверх з доставанням стегнами грудей.
4. Загальнорозвиваючі вправи в русі: Біг: - з високим підніманням стегна; - з захлистом гомілки назад; - приставним кроком (лівою і правою стороною); - спиною вперед; - схресним кроком;
- прискорення. 5. Рухлива гра «Квадрат» |
1 хв.
15 с.
30 с.
15 с.
15 с.
30 с.
30 с.
15 с.
15 с.
15 с. 15 с. 15 с.
15 с. 15 с.
1 хв. 4 хв. |
Готовність учнів до уроку
Тулуб не згинати.
При поворотах ноги не повертати.
Виконувати з великою амплітудою. Ноги зігнуті у стегні.
Виконувати з великою амплітудою. Тулуб не згинати, повний присід.
5 рибків.
Інтенсивна зміна ніг. Інтенсивна зміна ніг. Стрибати високо.
Біг на носках. Виконувати з великою амплітудою.
Гравці стають по квадрату, один гравець у квадраті. Гравці по квадрату передають м’яч один одному, а гравець у квадраті повинен його відібрати. Гравець, який втратив м’яч, стає на його місце. Грають у 2 дотики, а потім у 1 дотик. |
О с н о в н а ( 33 хв)
|
а). Накидання м’яча самому собі на ногу і передача партнерові; б). Накидання м’яча партнером і передача злету в руки партнерові;
в). Накидання м’яча партнером з рухом в сторону і передача злету в руки партнерові.
г). Накидання м’яча в четвірках зі зміною місць гравців, які виконують передачу.
д). Накидання м’яча в вісьмірках зі зміною місць вліво гравців, які виконують передачу.
е). Накидання м’яча в вісьмірках зі зміною місць в різних напрямках гравців, які виконують передачу.
. |
2 хв.
2 хв.
2 хв.
3 хв.
2 хв.
3 хв.
2 хв.
3 хв.
3 хв.
3 хв.
8 хв. |
Х Х
Х Х
Х Х
Х Х
Х Х
Х
Х Х
Х
Х Х
Х
Х
Х Х Х Х
Х Х Х Х
Х
Х Х Х Х Х Х
Х
Х
Х Х Х Х Х Х
Х
Слідкувати за груповими та індивідуальними діями в нападі, захисті. |
Заключна( 2 хв. ) |
1. Шикування. 2. Перевірити ЧСС за 6 с. 3. Підсумок проведеного уроку
4. Оцінювання учнів 5. Завдання додому |
2 хв. |
Відзначити кращих учнів, недоліки Виставити оцінки Пояснити
|