План-конспект уроку для учнів 10 класу Тема: Баскетбол

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури Для учнів 10 класу ТЕМА УРОКУ: баскетбол ЗАВДАННЯ УРОКУ: - вдосконалювати техніку виконання ведення і передач м’яча на місці і в русі; - вдосконалювати техніку виконання штрафних кидків; - виховувати почуття колективізму та взаємовируч¬ки в змагальних естафетах; - сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності; - розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість.
Перегляд файлу

                                        План-конспект з фізичної культури

                                                  Для учнів 10 класу

 

 

ТЕМА УРОКУ:         баскетбол   

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ УРОКУ:

  • вдосконалювати техніку виконання ведення і передач мяча на місці і в русі;
  • вдосконалювати техніку виконання штрафних кидків;
  • виховувати почуття колективізму та взаємовируч­ки в змагальних естафетах;
  • сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності;
  • розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість.

 

 

Інвентар:    

                   баскетбольні м'ячі, фішки, 2 комплекти спортивної форми, секундомір,

                                     музична колонка, роздатковий матеріал.

 

 

Місце проведення:      спортивний зал

 

 

 

Хід уроку

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (14 хв)

1

Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку.

Бліцтурнір

  •                В якій країні народився баскетбол?
  • Скільки гравців знаходиться на майданчику під час гри?
  • Скільки секунд дається на одну атаку?
  •                     Скільки очок нараховуються команді за штрафний кидок?

Стройові вправи на місці і в русі.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 Перевірка форми одягу, самопочуття, відсутні. ТБ на уроці.

ЧСС за 6 сек. ( до 90 ).

Відповіді по черзі хлопці – дівчата.

 

 

 

 

 

Повороти, перешикування.

2

Ходьба

  • на носках, на п'ятках, перекатом, спортивна ходьба

1 хв.

Дотримання дистанції та правильної постави. Стежити за ритмічним диханням

3

Біг

  • приставним кроком, схрещений, спиною вперед, з високим підніманням колін, з закиданням

 

1 хв.

Дотримання дистанції.

Темп повільний.

4

Загальнорозвивальні вправи на місці

  • кругові оберти ( зап’ястки, лікті, плечі );
  • ривки руками;
  • нахили в сторони;
  • нахили вперед – назад;
  • «мельниця»;
  • махи ногами;
  • присідання – вистрибування;
  • вправи «на гомілкостоп».

5 хв.

 

Музичний супровід.

Дотримання інтервалу.

Увага на поставу, на амплітуду.

Показ.

Рахунок не обов’язковий.

 

Естафети з баскетбольними м'ячами:

  1. Ведення до фішки лівою, назад – правою.
  2. Ведення до фішки, передача.

3 хв.

 

 

2-3 команди.

Фішка – захисник (дальня рука).

Передача в русі.

ЧСС за 6 секунд. ( до 160 ).

II. Основна частина (26 хв)

1

Завдання 1

1. Вдосконалення техніки виконання передач

- Передача м'яча в парах на місці:

* без відскоків, стоячи на місці;

* з відскоком від підлоги;

* від грудей;

* збоку;

* знизу;

* згори;

* від плеча.

- Передача м'яча в парах в русі:

* без відскоку приставним кроком;

* з відскоком звичайним кроком;

 

6 хв.

 

 

Демонстрація (передача – ведення).

Виконувати вправи у баскетбольній стійці.

Руки «чекають».

Зміна місця, дистанції.

Ловля – коло – передача.

!!! – з-за спини.

 

 

Темп збільшувати поступово.

ТБ під час повертання.

Кидок мяча після ведення.

 

2

Завдання 2

 Вдосконалення техніки ведення м’яча

    * на місці;

    * в русі;

    * різна швидкість, висота відскоку;

    * без зорового контролю;

    * спиною вперед;

    * по колу;

    * між фішками;

2 трійки в колонах на відстані 8-10 м.

Ведення – передача – передача – передача.

 

7 хв.

 

 

Різна швидкість, висота відскоку.

Без зорового контролю.

По свистку – зупинка.

По колу і між фішками – дальньою рукою.

 

 

 

Передача з місця після зупинки.

3

Завдання 3.

Вдосконалення техніки виконання штрафних кидків.

  • Імітація
  • Виконання в парах
  • 2-3 пробних в кошик
  • 12 залікових

 

6 хв.

 

 

 

Увага на роботу ніг, кисті.

Кидок з 6 м. з різних точок.

Результати – графік.

4

Двостороння гра 5 х 5 на весь майданчик.

Варіант: стрітбол 3 х 3 на 2 майданчики.

Учні застосовують раніше вивчені прийоми.

6 хв.

Суддя – жести. Різна форма.

ТБ. До свистка.

 ЧСС ( до 160 ).

5

Розгадування кросворда (ключове слово).

1 хв.

2 команди – на швидкість.

                                                              III. Заключна частина (5 хв)

1

Ходьба та вправи на відновлення дихання

1 хв.

Темп ходьби повільний

2

Оцінювання навчальних досягнень учнів

30 с.

Індивідуально вказати кожному на помилки.

3

Баскетбольна  термінологія

     Що означає жест судді:

  • хвилинна перерва;
  • поштовх суперника;
  • м’яч не зарахований;
  • штрафні кидки

30 с.

Використати малюнки

10

4

Підведення підсумків уроку

30 с.

Відзначити кращих учнів

5

Домашнє завдання

30 с.

Стрибки вгору з присіду зі сплеском у найвищій точці польоту (4x10 р.), присіданя на одній нозі

6

Проходження з піснею і організований вихід із залу.

2 хв.

Перешикування в колону по 2.

Вихід в колону по 1.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
4787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку