План-конспект уроку з алгебри у 8 класі "Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені" проводиться з відповідним мультимедійним супроводом і завершується написанням тестової самостійної роботи з подальшою самоперевіркою.
План-конспект уроку (Алгебра, 8 клас)
Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми: «Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені»; розвивати логічне мислення, мову, вміння працювати самостійно, аналізувати ситуацію, оцінювати свої та дії інших; виховувати позитивні риси характеру: доброзичливість, взаємовиручку, справедливість, ставити мети і досягати успіху.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок
Хід уроку
І. Організаційно-психологічна частина
Слайд 1
Вітання з учнями.
Добрий день! Сідайте, діти!
Вам бажаю всім радіти,
Успіху щодня чекати,
Будем весну закликати.
Слайд 2
Пісня: Прийди, прийди, весно, красна,
В чепурний наш рідний край
Принеси нам сонце ясне,
Нам у класі ти засяй!
Слайд 3
Може ви того не знали,
Так урок ми розпочали.
Урок систематизації й повторення
Згадаємо тотожні перетворення
Виразів, що містять квадратні корені.
Вам не буде сумно ні!
Підготуємо наші зошити до роботи. Хочу нагадати, що під час роботи з діловими документами запорукою успіху є старанне, охайне, уважне ставлення до цієї роботи. Записуємо в зошитах дату, тему уроку.
Слайд 4
Досягти успіху можна тільки тоді, коли є певна мета. Метою нашого уроку є:
ІІ. Підготовка до свідомої навчальної праці
Підготуємося до основної частини уроку.
Слайд 5
Увага на екран! Сформулюйте . …
Слайд 6
Розв’яжіть рівняння…
Слайди 7-12
Обчисліть…
Слайд 13
Зведіть подібні доданки…
Слайд 14
Винесіть множник з-під знака кореня…
Слайд 15
Внесіть множник під знак кореня…
Слайд 16
Давайте назвемо основні тотожні перетворення виразів з коренями…
Слайд 17
У кожного перетворення є свої особливості, їх треба знати. А знати краще будем тільки тоді, коли більше будемо розв’язувати, Адже «Уміє розв’язувати задачі той, хто їх розв’язує»
ІІІ. Узагальнення знань, умінь
Слайд 18
Розглянемо завдання, які виконаємо на дошці. У вас є можливість працювати і слухати коментар записувати в зошит розв’язання завдань. Спростити вираз…
Слайд 19
Розкрити дужки…
Слайд 20
Спростити…
Слайд 21
Виконати дії…
Слайд 22
Виконати дії…
Слайд 23
Знайди помилку…
Слайд 24
Звільнитися від ірраціональності в знаменнику дробу…
Слайд 25
Знайди помилку…
Слайд 26
Скоротити дріб…
Слайд 27
Знайди помилку…
Слайд 28
Тестова самостійна робота
Щоб сьогодні кожний міг з упевненістю сказати, що він досяг успіху, необхідно попрацювати над виконанням аналогічних завдань ще й самостійно.
Слайд 29
Самоперевірка…
Для перевірки тестової самостійної роботи, увага на слайд…
Якщо ви правильно розв’язали та вибрали буквений варіант відповіді то отримали слово «успіх». Підніміть руку ті, хто дістав це слово. Молодці! Ви досягли успіху. Іншим раджу не засмучуватись – ви теж досягли певного успіху. Дуже часто в житті показником успіху є не тільки кінцевий результат, а й процес його досягнення. Прошу оцінити кожне із завдань самостійної роботи в балах.
Отож, оцінки за урок
VІІ. Підсумок уроку
Слайд 30
Підсумок уроку…
Сьогодні на уроці ми … Сьогодні на уроці я …
Сьогодні на уроці у нас …
На мою думку…
Тепер я знаю, що…
Мені сподобалося …
Слайд 31
Домашнє завдання
Поставтесь з відповідальністю до виконання домашнього завдання, оскільки з повторенням кожного правила, з виконанням кожного завдання ви наближаєтесь до досягнення мети – успішного написання контрольної роботи.
Слайд 32
Вчіть свій розум та душу бачити хороше – і тоді дорога до успіху буде для вас відкрита.
Весна - пробудження природи,
Немає кращої нагоди
Щоб нову справу розпочати
Бажання треба тільки мати.
Успішним будь у школі ти,
І досягай завжди мети.
Несе хай успіх кожна днина,
Пишається тобою наша Україна!
……………
Слайд 33
Дякую…
Тестова самостійна робота (4)
Успішного виконання!
А |
І |
О |
У |
Я |
25 або -25 |
- |
5 |
5 або -5 |
25 |
К |
Л |
М |
Н |
С |
-11 |
-65 |
-3 |
65 |
11 |
П |
Р |
С |
Т |
Ф |
|
|
|
11 |
|
А |
І |
О |
У |
Я |
|
|
|
3 |
|
Т |
Ф |
Ч |
Х |
Ш |
|
|
|
|
|
1 завдання
|
2 завдання |
3 завдання |
4 завдання |
5 завдання |
1 бал |
0,5 бала |
0,5 бала |
1 бал |
1 бал |
|
|
|
|
|
Тестова самостійна робота (7)
Успішного виконання!
А |
І |
О |
У |
Я |
121 або -121 |
- |
11 |
11 або -11 |
121 |
К |
Л |
М |
Н |
С |
-29 |
|
5 |
|
29 |
П |
Р |
С |
Т |
Ф |
|
|
|
11 |
|
А |
І |
О |
У |
Я |
|
|
|
8 |
|
Т |
Ф |
Ч |
Х |
Ш |
|
33 |
|
-33 |
|
Результати самостійної роботи:
1 завдання
|
2 завдання |
3 завдання |
4 завдання |
5 завдання |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
|
|
|
|
|
Тестова самостійна робота (9)
Успішного виконання!
А |
І |
О |
У |
Я |
121 або -121 |
11 або -11 |
11 |
|
121 |
К |
Л |
М |
Н |
С |
300 |
|
550 |
|
|
П |
Р |
С |
Т |
Ф |
|
|
|
|
|
А |
І |
О |
У |
Я |
|
|
|
8 |
|
Т |
Ф |
Ч |
Х |
Ш |
|
33 |
|
-33 |
|
Результати самостійної роботи:
1 завдання
|
2 завдання |
3 завдання |
4 завдання |
5 завдання |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
2 бали |
2 бали |
|
|
|
|
|