План-конспект уроку з англійської мови у 2 класі на тему “A Trip to Toyland” («Подорож у країну іграшок»)

Про матеріал

План-конспект нестандартного уроку з англійської мови у 2 класі на тему “A Trip to Toyland" («Подорож у країну іграшок»)

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: гра – подорож

Цілі:

практичні: - узагальнити та систематизувати знання учнів по темі «Мої улюблені іграшки»;

  • - активізувати лексичний матеріал в усному мовленні;
  • - формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;

освітня: - розширювати лінгвістичний кругозір учнів;

розвиваючі: - розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

- розвивати увагу, пам'ять, кмітливість;

виховна: - виховувати у школярів бережне ставлення до предметів, які їх оточують;

- підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку

з англійської мови у 2 класі

на тему

“A Trip to Toyland”

(«Подорож у країну іграшок»)

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9OWNFNocQ8V0C3_VT20EP2DfyZTa3hUzJDQnJNTbCrtNWqf3sLA 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Відпочинок та дозвілля.                       

Підтема уроку: “A Trip to Toyland” («Подорож у країну іграшок»)

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: гра – подорож

Цілі:

практичні:   - узагальнити та систематизувати знання учнів по темі «Мої  улюблені іграшки»;

-   активізувати лексичний матеріал в усному мовленні;

-   формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;

освітня:            -  розширювати лінгвістичний кругозір учнів;

розвиваючі:    -   розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

-   розвивати увагу, пам’ять, кмітливість;

виховна:          -   виховувати у школярів бережне ставлення до предметів, які їх    оточують; 

                          -   підвищити мотивацію до вивчення англійської мови.

Обладнання уроку: карта подорожі, дошка, коробка для іграшок, іграшки, кольорові олівці, малюнки, флеш-картки, іграшки, підручник «Англійська мова для 2 класу» А. Несвіт; ноутбук, фонограми пісень, стікери (машинки, ляльки), сигнальні картки “Sad face”, “Happy face”.


Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T.: - Good morning, dear children!

T.+Ps: - Good morning, good morning!

             Good morning to you!

             Good morning, good morning!

             I’m glad to see you!

 

T.: - Thank you. Sit down, please.

2. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку:

T.: Ребята, какую тему мы с вами изучили? (ответы детей)

- Верно, тему «Игрушки». И сегодня мы с вами отправимся в путешествие в чудесную страну “Toyland” – «Страну игрушек». Lets take a magic trip to Toyland! Мы повторим названия игрушек, цвета, буквы, цифры, будем петь и играть. Будьте внимательными и старательными, потому что в конце путешествия вас ждет сюрприз!

3. Введення в іншомовну атмосферу

 

(стукіт у «двері», з’являється іграшкова собачка, яка веде діалог)

T.: - Children! Who is it?

Ps: - It is a dog.

T.: - Hello, dog! What is your name?

- My name is Doggy! I’ll be your driver! Я буду вашим водителем! Lets introduce! Давайте познакомимся!

3.1. Гра «Magic ball»

(діти передають один одному м’яч і відповідають на запитання)

What is your name? My name is…

T.: - Well done!

II. Основна частина уроку

Подорож по станціях. Робота в режимі Вчитель-Учень

  1. Станція “The ABC”

Doggy: Take your sits in our plane! Zoom – zoom my plane! Children, we’re in the Toyland! And the first station is “The ABC Station”. Let’s sing the “ABC Song by Tutitu”

  1. Станція “Toy Station”

Doggy: Our next station is “Toy Station”.

T.: I’ve got lovely toys in my toy box. Look inside my toy box. See what you can find there.

(Учитель берет по очереди каждую игрушку и спрашивает): Whats this?

Ps.: This is a car (a teddy bear, a ball, a doll, a train)

T.: How many toys are there on the table? Let’s count the toys! 1, 2, 3, 4, 5. There are 5 toys on the table.

 

  1. Фізкульхвилинка: віршик-сценка «Пляшет куколка – a doll»

 

Учитель читає вірш, жестами показуючи учням, що треба робити. Діти повторюють рядки вірша та відповідні дії

T.: Now, children stand up, please.

 

 


Пляшет куколка

 a doll,

Рядом скачет мяч

 a ball,

Загремел: трам трам,

 

Барабан

 a drum.

Едет поезд

 train, train,

Самолет летит

 a plane.

Любят такие игрушки

 the toys

Девочки

 girls,

Мальчики

 boys.


 

T.: Thank you! Sit down, please.

4. Станція “Colour Station”

Doggy: Take your sits in our train! Chuck-chuck my train! Our next station is “Colour Station”.

T.: I’ve got a book “Teddies and Toys”. Please name the toys. What’s this? What colour is it?

P1: It’s a teddy-bear. It’s blue.

P2: It’s a train. It’s blue and green. …

T.: Thank you. Great job!

 

  1. Фізкульхвилинка: віршик-сценка “Teddy Bear”

 

Teddy Bear, Teddy Bear,

Turn around! (діти обертаються навколо себе)

Teddy Bear, Teddy Bear,

Touch the ground! (діти нахиляються й торкаються підлоги)

Teddy Bear, Teddy Bear,

Switch off the light! (діти зображують, що вимикають світло)

Teddy Bear, Teddy Bear,

Say “Good night!”

“Good night, Mummy,

Good night, Daddy!”

 

 

 

  1. Станція “My lovely toy”

 

T.:  Children, you’ve got a lot of lovely toys. What’s your favourite toy?

P.:  I’ve got … It is … It can … It cannot …

T.:  Well done! Let’s sing a song “My Toys Song”

 (діти виконують пісню про іграшки)


 

 

My Toys Song

I’ve got a train,

I’ve got a ball,

I’ve got a teddy,

I’ve got a doll!

All the girls

And all the boys

Have got a lot of

Lovely toys!

 

  1. T.: Open your exercise-books. Write down the date.

Задание: Каких букв не хватает в слове?


Запись на доске: a d_ll, a r_bot, a pl_ne, a p_zzle, a l_rry

 

  1. Гра «Магазин іграшок»

T.: Let’s play! Stand up, please! We are in the Toy Shop.

 

Robots and dolls,

Cars and balls,

1, 2, 3 –

Freeze and look at me!

Гравці приймають позу іграшки в магазині. «Покупець» (ведучій) підходить до якоїсь іграшки, торкається її чарівною паличкою (олівцем), і вона починає свій іграшковий танець, торкається її ще раз – і вона завмирає. Найкраща іграшка стає наступним покупцем.

ІІІ. Заключна частина уроку

Doggy: Take your sits! Let’s go home by bus! Broom - broom my bus!

T.: Вот мы и совершили путешествие в страну игрушек. Вы все молодцы!

Рефлексія (перевірка емоційного стану та роботи на уроці за допомогою сигнальних карток)

У каждого из вас есть карточки “Happy faceandSad face”. Если вам урок понравился, поднимите “Happy face”, если нет - “Sad face”.

И как я вам обещала, в конце путешествия вас ждет сюрприз за активную работу на уроке.

(Дети получают стикеры: мальчики – машинку, девочки – куклу)

Я желаю вам изучать английский весело! Желаю вам успехов!

T.: Thank you for the lesson! Our lesson is over and we say goodbye!

Учні: - Bye - bye!

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ницук Диана
    Як це розуміти? Російсько-український текст???
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 січня 2018
Переглядів
3447
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку