29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

План-конспект уроку з англійської мови у 7 класі з теми "Моє рідне місто Бердянськ""

Про матеріал
План-конспект відкритого уроку з англійської мови у 7 класі з теми «Моє рідне місто Бердянськ», проведеного в рамках шкільного конкурсу «Кращий урок компетентнісного спрямування»
Перегляд файлу


 

План-конспект відкритого уроку з англійської мови у 7-А класі

з теми «Моє рідне місто Бердянськ»,

проведеного в рамках шкільного конкурсу

«Кращий урок компетентнісного спрямування»

Іващенко В.О.

 

Тема:   Моє рідне місто Бердянськ.

Цілі:

      - навчальна:  а) формувати предметні компетентності з іноземної мови:

- фонологічну (навчати та відпрацьовувати правильну вимову іншомовних слів); - лексичну (відпрацювати  вживання вивчених лексичних одиниць і активізувати їх у мовленні);

б) удосконалювати навички читання учнів;

в) навчати застосовувати отримані знання на практиці (під час розповіді про своє рідне місто та виконання вправ);

г) перевірити рівень знань учнів під час читання, виконання лексико-граматичних вправ, діалогічного та монологічного мовлення.

      - розвиваюча:   розвивати ключові компетентності учнів: соціальну (розвивати вміння розповідати про своє рідне місто, а також вміння вести діалог на задану тему у будь-якій ситуації); полікультурну (розвивати вміння порівнювати та вживати лексику з заданої теми у висловлюванні іноземною мовою); саморозвитку та самоосвіти (розвивати вміння учнів самостійно шукати інформацію та складати повідомлення з заданої теми англійською мовою, розвивати мовну здогадку учнів, пам’ять, увагу); здоров’язберігаючу (розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя та залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксацій); комунікативну (розвивати культуру спілкування учнів, розвивати уміння висловлювати свої думки англійською мовою, розвивати монологічне та діалогічне мовлення учнів, розвивати уміння працювати самостійно, у парі, у групі).    

- виховна:      виховувати культуру спілкування учнів, виховувати почуття любові до рідного міста, краю; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку : урок застосування знань, умінь та навичок.

Форми роботи: індивідуальна, робота в парах, групах.

Обладнання уроку: робочий зошит, презентація, картки з індивідуальними завданнями, картки з текстом для читання, картки для виконання лексико-граматичних завдань, тематичні картинки.

 

План уроку

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

ІІ. Цілепокладання.

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

  1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.
  2. Учбова розмова «учень» «учень» за прослуханою презентацією.
  3. Створення та драматизація міні-діалогів.
  4. Фізкультхвилинка.
  5. Робота з текстом (запропонованим учителем) і виконання завдання.
  6. Виконання лексико-граматичних вправ.
  7. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи.

ІV. Рефлексивно-оцінюючий етап.

1. Підведення підсумків уроку.

2. Повідомлення домашнього завдання.

3. Рефлексія.

4. Цінування, оцінювання

 

Хід уроку

 

І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності.

Яку тему ми почали вивчати? Як ви гадаєте, яка тема нашого сьогоднішнього уроку? Так, і девіз нашого уроку: «У гостях добре, але вдома - краще». Отже, сьогодні ми з вами будемо говорити про наше рідне місто Бердянськ. Ми вже добре вивчили тему «У місті», і сьогодні на уроці ми повторимо вивчені слова з теми, ознайомимося з новими словами, ви будете розповідати про визначні місця Бердянська та запитаєте один одного про те, що вас зацікавить.

А як ви гадаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему? (щоб вміти розповідати про свою маленьку Батьківщину, вести бесіду на задану тему, для спілкування з іноземцями)

ІІ. Цілепокладання.

- Як ми ще називаємо Україну? – Вітчизна. Так. Давайте разом прочитаємо вірш «Motherland».

- А яка наша мала Батьківщина? – Бердянськ. Прослухаємо вірш про Бердянськ, написаний трьома мовами (англійською, українською, російською).

- А зараз прослухаємо, виберемо вірні фото міст (Лондона, Києва, Бердянська). Так, ви вірно виконали завдання.

Отже, сьогодні ми будемо говорити про наше рідне місто, складемо діалоги з теми, будемо виконувати різні вправи, вивчимо нові слова. Усе це допоможе вам краще орієнтуватися в цій темі, вміти в будь-якій ситуації розповісти про себе і своє рідне місто, а також правильно виконати домашнє завдання до наступного уроку.

ІІІ. Цілереалізація.

1. Перевірка домашнього завдання; відтворення й коригування опорних знань, умінь та навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.

Учні представляють проект-презентацію «Моє місто Бердянськ».

2. Учбова розмова «учень» «учень» за прослуханою презентацією.

- Я хочу, щоб ви поставили запитання щодо прослуханого матеріалу про Бердянськ.

Учні ставлять запитання:

- Яка найстаріша будівля в нашому місті?

- Хто посадив дерева і створив парк у центрі міста?

- Що ви можете сказати про батька П.П.Шмідта?

- Ким був Хавкін за фахом?

- Чи багато кораблів ви бачили в порту?

- Чи купався хтось із «моржів» у морі під час вашої екскурсії?

- Чи годували ви чайок на пляжі?

- Яке ваше улюблене місце в місті?

- Яке ваше загальне враження про урок-екскурсію по місту?

- Молодці! Ви добре впоралися із завданням, і тепер  у будь-якій ситуації зможете розповісти про своє рідне місто Бердянськ.

3. Створення та драматизація міні-діалогів.

- А зараз я пропоную вам створити та драматизувати міні-діалоги з теми «У місті»… Добре! Ви майже всі впоралися із завданням, і я впевнена, що тепер ви не загубитеся в будь-якому місті.

 

4. Фізкультхвилинка.

 

5. Робота з текстом про історію м.Бердянська (текст пропонує вчитель).

- Спочатку ознайомимося з новими словами.

(Діти повторюють нові слова за вчителем хором).

Після прочитання тексту пропонується завдання на контроль розуміння змісту тексту.

6. Виконання лексико-граматичних вправ (письмово).

- Зараз давайте пригадаємо, що ми знаємо про м.Бердянськ.

У першій вправі учні заповнюють пропуски в реченнях необхідною інформацією (учні працюють на картках).

Наступну вправу учні виконують в робочому зошиті (учням необхідно скласти речення із запропонованих слів).

7. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи.

- Я хочу поставити вам важливе запитання: «Яким ви бачите своє місто?» Чи бажаєте ви, щоб воно було чистим, охайним, спокійним, привітним?

(учні говорять кілька речень, висловлюючи свою думку)

- Молодці! Давайте ж завжди будемо такими працелюбними, товариськими.

 

 

 

ІV. Рефлексивно-оцінюючий етап.

1. Підведення підсумків уроку.

- Молодці! Ми сьогодні добре попрацювали! Ми закріпили матеріал з теми «Моє рідне місто» і тепер ви зможете самостійно розповісти про м.Бердянськ та запитати у будь-кого про його рідне місто.

2. Повідомлення домашнього завдання.

Написати лист своєму англійському другові про рідне місто (с.р., обсяг – 8 речень).

3. Рефлексія.

- Вам сподобався наш урок?

- Що вам сподобалося найбільше?

- Чи дізналися ви про щось нове для себе?

4. Цінування, оцінювання.

- Ви отримали наступні оцінки:…

- Я бажаю вам успіхів у вивченні англійської мови. Урок закінчено. До побачення. Усі вільні.

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 травня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку