План-конспект уроку у 7 класі «Визначні пам’ятки Лондона. Розвиток навичок письма»
Тема (тематика ситуативного спілкування): “London sights.” («Визначні пам’ятки Лондона. Розвиток навичок письма»).
Цілі: продовжити ознайомлення учнів з визначними місцями Лондона, активізувати вживання лексичних одиниць теми, теперішнього неозначеного та теперішнього тривалого часів; вдосконалювати навички усного мовлення, читання, письма та аудіювання за матеріалом теми; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у поглибленні своїх знань.
Очікувані результати: учень розуміє інструкції та запитання вчителя, мовлення інших учнів; розпізнає визначні місці Лондона та характеризує їх, використовуючи теперішні часові форми та лексику до теми; складає речення, діалоги в потрібних часових формах, мотивує свій вибір; пише коротке повідомлення про відвідування визначних місць, вживаючи минулий простий час.
Змістова лінія: розпитує про правила поведінки в європейських столицях.
Мовний інвентар: лексика до теми, теперішній простий та теперішній тривалий часи.
Засоби і обладнання: підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал, олівці, ноутбук.
Хід уроку
І. Початок уроку. Введення в іншомовну атмосферу.
Розмова з черговим. Питання про самопочуття («Ланцюжок»).
Aim:Повідомлення теми та мети уроку. Today you will:
✓learn about some new London sights
✓discuss what London sights to visit
✓watch a video about a trip around London
✓revise grammar rules
Warming up: Мовленнєва/фонетична зарядка
What is the capital of Great Britain?
How many parts does London consist of?
What are they?
What is there in the City/The Westminster/The West End/The East end?
What London sights do you know?
Speaking
e.g. A: Let’s visit…
B: Why?
A: It’s ….
B: Really?
A: Yes, and ….
(модель діалогу на дошці, поступово забираємо опорні структури)
ІІ. Основна частина уроку
Check up homework
Впр. 3, с.137
Listening Comprehension (дод2)
https://www.youtube.com/watch?v=ihC-1DJG7cw
(на дошці нові слова funfair/multicultural/cuisine/capsula)
-You ‘re going to watch a video.
a)You have to tick the places Sophia visited
b) Read questions and address to your classmates.
PE (action song) https://www.youtube.com/watch?v=ysZvMtnion8
Reading
Ex.4,p.135
Writing Answer the questions to the text you’ve read (on the board)
Make up a story about your visit to London and London sights you visited. Use Past Simple and the following phrases:
At first…
Then…
After that…
Finally…
It was a fantastic day!
III. Заключна часина уроку
Summarising
What new London sights have you learned about today?
Which of them would you like to visit one day? Why?
Hometask
Ex. 5 (b), p.136
(Дод. 1)
The Buckingham Palace
Home of the British queen
It has 775 rooms
The London Eye
The biggest in Europe observation wheel
It is 135 metres high
The Tower Bridge
It crosses the River Thames
It consists of two bridge towers tied together
The Big Ben
It is the largest of the tower's five bells
It weighs 13.5 tons
Madame Tussauds
It is a wax museum
It displays the waxworks of famous and historical persons and popular film and television characters played by famous actors.
(Дод. 2)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|