План конспект уроку з фізичної культури

Про матеріал
План конспект уроку з фізичної культури для учнів 10 класу. Варіативний модуль "Волейбол" 6 рік вивчення
Перегляд файлу

План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 10 класу

 

Варіативний модуль: Волейбол.

 (6 рік вивчення)

 

Мета: Закріплення вивчених елементів техніки гри у волейбол

Завдання уроку:

  1. Удосконалювати передачу м’яча двома руками знизу та зверху.
  2. Повторити техніку виконання прямого нападаючого удару.
  3. Закріпити верхню пряму подачу.
  4. Сприяти розвитку швидкісно силових якостей, спритності та координації рухів.
  5. Формувати позитивну мотивацію до фізичної культури.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок

      Інвентар: свисток, секундомір, волейбольні м’ячі.

Місце проведення: спортивний зал закладу.

Хід уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку

  1.   Привітання, повідомлення

 завдань уроку.

  1.   Вимірювання ЧСС.
  2.   Стройові вправи.
  3.   Рівномірний біг.
  4.   Переміщення приставними кроками.
  5.   Біг з прискоренням.
  6.   Рівномірний біг
  7.   Ходьба.
  8.   ЗРВ в русі:
  • почергові махи руками;
  • оберти руками;

 

  • розведення рук в сторони;
  • повороти тулубом вправо вліво;
  • імітація блокування нападаючого удару.
  1.  Вправи без м’яча:
  • човниковий біг 4 х 9 м.;
  • стрибки в повному присяді;
  • ходьба в повному присяді спиною вперед.

11. Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

 

13-15 хв.

1 хв.

 

6 с.

30 с.

1 хв.

30 с.

4 х 15 м.

30 с.

30 с.

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

6 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити наявність форми, самопочуття учнів. Звернути увагу на готовність до уроку.

 

Повороти на місці праворуч, ліворуч, кругом

Слідкувати за дисципліною та дистанцією.

Руки на поясі, спину тримати рівно дивитися прямо перед собою

По прямій

Темп повільний

Встановлення дихання

 

Руки тримати прямо.

Амплітуда якомого більша

Руки тримати на рівні плечей

Поворот виконується під виставлену ногу

Біля сітки приставними кроками, слідкувати за технікою кистей рук.

 

Повертатися назад бігом, спиною вперед.

Спину тримати прямо, руки на поясі.

Утримувати рівновагу.

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Основна частина уроку.

1. Вправа з м’ячем.

- В.п. – ліва нога по переду, м’яч тримати двома руками над головою. Кидки м’яча об підлогу.

- В.п. – теж саме кидки м’яча лівою та правою рукою.

- Кидки м’яча двома руками об підлогу в стрибку.

 

  1. Передача м’яча двома руками зверху.
  • передачі м’яча над собою.

 

 

 

  1. Передача м’яча двома руками знизу.
  • передача м’яча над собою.
  • передача м’яча в парах.
  1. Передача м’яча в «трійках».

 

 

 

 

 

 

 

5.  Імітація прямого нападаючого удару.

 

 

 

 

 

6. Навчальна гра «волейбол».

 

 

 

 

Заключна частина уроку.

  1. Ходьба
  2. Шикування в одну шеренгу.
  3. Вимірювання ЧСС.
  4. Підведення підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

 

  1. Домашнє завдання: комплекс вправ на розвиток сили.

22-23 хв.

5-6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

4 хв.

30 с.

30 с.

6 с.

2 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

Вправи виконувати в парах. Стежити за стійкою гравця. Висота передачі оптимальна для кожного учня.

Ноги зігнуті в колінах. Стежити за правильною постановкою ніг і роботою рук. 

Почергово один учень виконує кидок м’яча знизу, а інший виконує передачу двома руками зверху, слідкувати за технікою виконання.

Учень виконує кидок зверху до низу, а інший прийом двома руками знизу.

Учні діляться по троє, один стає з однієї сторони, а напроти двоє один за одним. Учень виконує передачу м’яча та правою стороною біжить в колону напроти.

 

Один учень стоячи на лаві тримає м’яч двома руками піднятий догори, двоє інших почергово виконують імітацію прямого нападаючого удару.

Учням дається завдання виконати точну передачу м’яча для нападаючого удару та його правильне виконання.

 

 

 

 

Звернути увагу на правильне виконання вправ, проаналізувати допущені помилки та визначити кращих учнів.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Фареник Юрій
Додано
31 травня 2022
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку