План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 10 класу
Варіативний модуль: Волейбол.
(6 рік вивчення)
Мета: Закріплення вивчених елементів техніки гри у волейбол
Завдання уроку:
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань, вмінь та навичок
Інвентар: свисток, секундомір, волейбольні м’ячі.
Місце проведення: спортивний зал закладу.
Хід уроку
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку
завдань уроку.
11. Вимірювання ЧСС.
|
13-15 хв. 1 хв.
6 с. 30 с. 1 хв. 30 с. 4 х 15 м. 30 с. 30 с. 4 хв.
5 хв.
6 с.
|
Перевірити наявність форми, самопочуття учнів. Звернути увагу на готовність до уроку.
Повороти на місці праворуч, ліворуч, кругом Слідкувати за дисципліною та дистанцією. Руки на поясі, спину тримати рівно дивитися прямо перед собою По прямій Темп повільний Встановлення дихання
Руки тримати прямо. Амплітуда якомого більша Руки тримати на рівні плечей Поворот виконується під виставлену ногу Біля сітки приставними кроками, слідкувати за технікою кистей рук.
Повертатися назад бігом, спиною вперед. Спину тримати прямо, руки на поясі. Утримувати рівновагу. |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Основна частина уроку. 1. Вправа з м’ячем. - В.п. – ліва нога по переду, м’яч тримати двома руками над головою. Кидки м’яча об підлогу. - В.п. – теж саме кидки м’яча лівою та правою рукою. - Кидки м’яча двома руками об підлогу в стрибку.
5. Імітація прямого нападаючого удару.
6. Навчальна гра «волейбол».
Заключна частина уроку.
|
22-23 хв. 5-6 хв.
3-4 хв.
3-4 хв.
3 хв.
3 хв.
6 хв.
4 хв. 30 с. 30 с. 6 с. 2 хв.
1 хв. |
Вправи виконувати в парах. Стежити за стійкою гравця. Висота передачі оптимальна для кожного учня. Ноги зігнуті в колінах. Стежити за правильною постановкою ніг і роботою рук. Почергово один учень виконує кидок м’яча знизу, а інший виконує передачу двома руками зверху, слідкувати за технікою виконання. Учень виконує кидок зверху до низу, а інший прийом двома руками знизу. Учні діляться по троє, один стає з однієї сторони, а напроти двоє один за одним. Учень виконує передачу м’яча та правою стороною біжить в колону напроти.
Один учень стоячи на лаві тримає м’яч двома руками піднятий догори, двоє інших почергово виконують імітацію прямого нападаючого удару. Учням дається завдання виконати точну передачу м’яча для нападаючого удару та його правильне виконання.
Звернути увагу на правильне виконання вправ, проаналізувати допущені помилки та визначити кращих учнів.
|