План конспект уроку з фізичної культури

Про матеріал
Тема уроку: «Баскетбол» Мета уроку: - удосконалити навчальний матеріал з теми «Баскетбол"
Перегляд файлу

План – конспект

інтегрованого уроку  фізичної культури 

для здобувачів освіти першого курсу ПТУ  групи № 114

Тема уроку: «Баскетбол»

 

Мета уроку:

  •          удосконалити навчальний матеріал з теми «Баскетбол»
  •          спонукати до формування стійкої мотивації щодо збереження здоров’я, гармонійного розвитку здібностей і психічних якостей, підвищення зацікавленості здобувачів освіти  до уроків фізичної культури,англійської мови, математики, збільшення рухової активності.
  •          розвивати в здобувачів освіти загальну витривалість, оновити рухову пам'ять шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
  •          виховувати потребу у здобувачів освіти  у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом; сприяти вихованню морально – вольових якостей; відповідальність за свою команду засобами естафет.

 

Тип уроку: комбінований.

Вид уроку:  інтегрований з використанням з використанням навчально – тренувальних вправ.

Методи навчання: «мозковий штурм», словесні, наочні, ігрові, змагальні, повторні, практичні.

Міжпредметні зв’язки: предмет «Захист України», англійська мова, математика.

 Завдання уроку:

  1. Повторити комплекс загально – розвиваючих вправ,  та слова з англійської мови з теми «Спорт і спортивні ігри».
  2. Закріпити  виконання ведення м’яча, вправ на гімнастичних лавах під час проведення естафет.
  3. Сприяти розвитку швидкості, спритності та координаційних якостей.
  4. Виховувати почуття взаємодопомоги, потреби до занять спортом та фізичною культурою.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки з назвами видів спорту, фішки з видами спорту, математичні завдання, фломастери, обручі, завдання спортивної вікторини, гімнастичні лави, бар’єри, стійки .

Місце проведення: спортивний зал.

Тривалість уроку: 45 хвилин.

 

 

№ з/п

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина ( 14 хв.)

1.

 

 Шикування в одну шеренгу, привітання.

До 30сек.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття.

2.

 Перевірка правильної постави.

До 30 сек.

Нагадати здобувачам освіти положення правильної постави.

3.

 Повідомлення завдань уроку

Викладач: Сьогодні до нас завітало багато гостей. Ми радо вітаємо їх і запрошуємо  з нами у подорож.

  • Що таке подорож?
  • Хто з вас уже подорожував?
  • Які існують подорожі?

 У подорож вирушають лише здорові люди.

До 1 хв.

Нагадати правила безпеки на уроці.

 

 

Здобувачі освіти активно відповідають на запитання.

 

Здобувачі освіти,які відносяться до СМГ займаються за самопочуттям, звільнені допомагають викладачеві.

4.

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС)

  • Перш ніж вирушати в мандри, перевіримо пульс за 6 сек.

До 30 сек.

Отриманий результат помножити на 10. У нормі – 80 - 90 уд./хв.

5.

Повороти на місці. «Ліво –руч!», «Право-руч!», «Кру-гом!» 

 

Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. В дві шеренги шикуйсь.

До 30 сек.

Досягти чіткості та узгодженості виконання. Стежити за поставою.

 

Розрахувати групу на 1,2.

6.

Різновиди ходьби (звичайна, на носках, на п’ятах, із зупинкою за сигналом).

2 хв.

В обхід залою. Дистанція – 2 кроки. Стежити за правильною поставою.

7.

Бігова вправа «Коловорот».

2хв.

Учні повільно біжать у колоні по одному. За сигналом останній у колоні здобувач освіти  починає обганяти решту учнів. Щойно він стає напрямним, новий останній у колоні  здобувач освіти повторює його дії.

9.

 - Наша подорож розпочинається.

Перша зупинка – «Розминка - Веселинка».

Загально розвивальні вправи на місці:

  • В.П.-О.С.

1-  руки до плечей;

2- руки вгору,   подивитись на пальці;  

3- до  плечей;

4- в.п.    

  • В.п. -О.С.

1-праву  назад на носок,  руки вгору,

2-в.п.

3-4 –теж саме.

  • В.п. – О.С. руки перед грудьми.                   

1- поворот  тулуба  праворуч, руки   в  сторони.

2-в.п.

З-4 –теж саме.

 

 

6 хв.

 

 

8-10р.

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

8-10 р.

 

Шикування у коло.

 

 

Середній  темп. Слідкувати за поставою.

 

 

 

Середній  темп.  Руки у ліктьових суглобах не згинати.

 

 

Середній  темп.  Амплітуда максимальна.

 

 

 

 

 

 

 

  • В.П. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-нахил  тулуба вперед , руки  в сторони .

2-в.п.

3-4-теж саме.     

  • В.П. вузька стійка ноги нарізно, руки  вниз.

1- присід, руки  в  сторони .

2- в.п.

  3-4-теж саме.     

 

В.П. стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1- нахил тулуба вперед, лівою рукою торкнутись правої ноги;

2-в.п.

3-4-теж саме.

  • В.П.- О.С.                    

1- випад правою в сторону, руки вперед;

2- В.П.;

3-випад лівою в сторону, руки вперед ;

4- В.П.

 

  • В.П.-О.С.
  1.      Упор присівши;
  2.      2-упор лежачи;
  3.      3-упор присівши;
  4.      4-в.п.
  • Стрибки  на  місці

В.п-о.с.

1-ноги нарізно, руки вгору;

2-в.п.

8-10 р.

 

 

 

 5-6 р.

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

 

 

3-4 р.

Ноги в колінних суглобах не згинати. Руки прямі.

 

 

Повільний  темп.  Слідкувати за поставою.

Руки тримати на рівні плечей.

 

 

 

Повільний  темп. Ноги в колінних суглобах не згинати. 

.

 

 

Темп середній, спину тримати рівно.

 

 

 

 

Слідкувати за правильним диханням.

 

 

 

8 стрибків, на рахунок 8 – ходьба.

10.

Ходьба по колу

До 30 сек.

Вправи на відновлення дихання.

11.

Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 6 сек.

До 30 сек.

Отриманий результат помножити на 10.

ІІ. Основна частина (25 – 27 хв.)

1.

Перешикування в одну шеренгу.

- Наступна зупинка «Хвилинка – цікавинка». Хто сьогодні розповість про те, яким видом спорту займається і чому?

Для продовження подорожі маємо об’єднатися у дві команди, кожна з яких буде далі подорожувати  окремо.

 

1хв.

 

 

 

1хв.

Здобувачі освіти приготували домашнє завдання – цікаву інформацію про улюблений вид спорту (на кожне повідомлення – до 30 сек.)

Перешикування з однієї колони в дві (наліво в колону по два – РУШ!)

 

2.

 

- Ми знаходимось на зупинці «Розумників».

Естафета «Відгадай вид спорту» (конкурс на знання спортивних ігор англійською).

 

 

4 хв.

 

 

Кожний здобувач освіти  обирає фішку з назвою виду спорту та за сигналом просувається з м’ячем між колінами до центра спортив-ної зали, де в обручі – картки з назвами цих видів спорту. Здобувачі освіти кладуть фішку на картку, беруть м’яч до рук і фінішують, передаючи його наступному гравцеві. Капітани протилежної команди перевіряють результати.

3.

- Наступна зупинка – «Кмітливі винахідники».

 

«Математична естафета».

3-4 хв.

 

 

 

На відстані 18м на стіні прикріп-люють математичні завдання. За сигналом перший учасник виконує ведення баскетбольного м’яча до стіни, розв’язує завдання, повертається назад і передає м’яч наступному. Після завершення естафети капітани протилежних команд перевіряють завдання, відзначаючи кількість правильних відповідей.

4.

Тепер ми наближаємося до зупинки «Уважні».

 

Спортивна вікторина.

3-4 хв.

На виконання завдання – до 3 хв. Перемагає команда, яка швидко та правильно відповість на запитання.

  • У якій грі є порушення «пробіжка»?
  • Скільки людей знаходиться на майданчику під час гри у баскетбол?
  • Скільки секунд дається на одну атаку?
  • Після скількох фолів гравець не може продовжити гру?
  • Скільки очок нараховуються команді за штрафний кидок?
  • У якій грі у разі влучення м’яча дають одразу 2 очки?

5.

- Ми дісталися зупинки «Активні і спритні», на якій з’ясуємо, яка команда є найспортивнішою.

 

Весела спортивна естафета «Кольорове сонечко».

5 хв.

Кожному учаснику дають стрічку, яку слід легенько зав’язати на зап’ясті.

І етап: стрибки на обох ногах, просуваючись уперед зигзагоподібно.

ІІ етап: просування вперед лежачи на лежачи на животі , підтягуючись руками на гімнастичній лаві.

ІІІ етап: стрибки через бар’єри .

ІV етап: розв’язати стрічку, прив’язати її на обруч, повернутися до команди та передати естафету наступному учаснику.

Перемагає команда, яка фінішує першою.

6.

Естафета «Математичний виклик номерів».

Здобувачі освіти оббігають фішки «змійкою», тільки замість виклику номерів учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника, котрий бігтиме по дистанції.

Наприклад: 4+4=8;  8-1=7; и т.д.

3-4 хв

 

 

Команда,яка набере більше балів,переможе у цій естафеті.

7.

Перешикування у коло.

До 30 сек.

 

ІІІ. Заключна частина (3 – 5 хв.)

1.

- Ось і добігла до кінця наша подорож. Час повертатися додому. Подорож була короткою, але корисною для кожного з вас. Я хочу, щоб ви поділилися про те, що для вас фізична культура.  «Фізична культура для мене це … (здоров’я, бадьорість, гарна постава, добрий настрій, друзі,…)

1-2хв.

 

Фронтальний спосіб організації учнів.

 

Мозковий штурм. Здобувачі освіти висловлюють по черзі свої сприйняття про фізичну культуру.

2.

Гра на увагу . Заборонений рух «Руки вгору»

До 1 хв.

У русі. Здобувачі освіти , які помиляються роблять крок вліво і продовжують грати.

3.

- Ми гарно попрацювали, стомилися! Зараз перевіримо пульс.

Перевірка ЧСС за 6 сек.

До 1 хв.

Опитування учнів про їх самопочуття.

Контроль фізичного навантажен-ня. У нормі 130-150 уд./хв.

4.

Підбиття підсумків уроку.

 

-- Сьогодні на уроці ми  просто отримали заряд енергії та чудовий настрій.

 

1 хв.

Шикування в одну шеренгу.

 

Оцінити діяльність здобувачів освіти, відмітити кращих.

 

4.

Домашнє завдання

До 20 сек.

Вправи для профілактики плоскостопості. Стрибки на скакалці -  дівчата 100разів. Юнаки згинання і розгинання рук в упорі лежачи – 20разів.

5.

Організоване залишення спортивної зали.

 

У колону по одному.

 

 

Викладач фізичної культури:                                   Н.В.Бандурко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

---------------------------------------------------

  •  1 дес. 2 од. =   

---------------------------------------------------

  •   90  +  7  =     

---------------------------------------------------

  •   3 дес. 4 од.  =  

---------------------------------------------------

  •   80  +  6  =

---------------------------------------------------

  •   5 дес. 8 од.  =  

---------------------------------------------------

  •   20  +  1  =

---------------------------------------------------

  •   1 дес. 9 од. =

----------------------------------------------------------

  •   60  +  6  =

---------------------------------------------------

  •   7 дес. 7 од.  =

---------------------------------------------------

  •   90  +  9  =

----------------------------------------------------------

 

 

2. для естафети

Українською мовою «Фізкультура і спорт – запорука здоров’я!» 

англійською мовою «Physical culture and sport is a guarantee of  health!».

 

 

 

Інтегровані уроки з фізичної культури  дають здобувачам освіти більше свободи, більше умов для показу своїх емоцій, розвантаження після малорухливих уроків. Використання інтегрованого методу є ефективним способом закріплення тем основних уроків.

 

 

  • «football» - футбол:
  • «basketball» - баскетбол:
  • «baseball» - бейсбол:
  • «volleyball» - волейбол:
  • «hockey» - хокей;

 «badminton» - бадмінтон;

  «tennis» - теніс.

  • «skate boarding» - катання на скейті.
  • «swimming» - плавання;
  • «rowing» - веслування;
  • «diving» - дайвінг;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«football»                 футбол:

«basketball»          баскетбол:

«baseball»             бейсбол:

«volleyball»            волейбол:

«hockey»              хокей;

 «badminton»        бадмінтон;

  «tennis»                  теніс.

«skate boarding»

 катання на скейті.

«swimming»          плавання;

«rowing»           веслування;

«diving»               дайвінг;

 

 

 

 


 

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

            Футбол

 

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

 Хокей

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

  Бейсбол

 

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

 Баскетбол 

 

  

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

Гімнастика

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу 

 

        Легка атлетика

 

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

            Теніс

 

 

nazvaniya vidov sporta i igr, leksika i slova po teme  sports and games    anglijjskijj yazyk po skajjpu79 Назви видів спорту та ігор, лексика та слова по темі (Sports and games)   Англійська мова по Скайпу

 

Катання на роликах

              

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Бандурко Неля
Додано
17 жовтня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку