План-конспект уроку з фізичної культури 5 клас

Про матеріал
Тема: баскетбол Мета: сприяти засвоєнню учнями базових елементів техніки гри в баскетбол; сприяти розвитку спритності та витривалості учнів та функціональних можливостей їхнього організму; виховати в учнів навички до самостійних занять фізичною культурою
Перегляд файлу

Розробка уроку з фізичної культури Баскетбол, 5 клас

 

 

 

МЕТА УРОКУ:

1.     Сприяти засвоєнню учнями базових елементів техніки гри в баскетбол

2.     Сприяти розвитку спритності та витривалості учнів та функціональних можливостей їхнього організму

3.     Виховувати в учнів навичку до самостійних занять фізичною культурою

      

       ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1.  Закріплення техніки передачі м’яча на місці.

2.   Закріпити техніку ведення  м’яча на місці та в русі .

3.   Розвивати рухові якості під час рухливих ігор «Мисливці і качки» та     

«М’яч гравцю»

 

 

 

ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток, «манішки»

 

 

 

Місце проведення : спортивна зала 

 

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

 

1.1

 

 

1.2

 

1.3

 

1.4

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.6

 

 

1.7

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

Шикування,   повідомлення             завдань уроку

 

Інструктаж з  безпеки життєдіяльності

 

Вимірювання ЧСС за 10с

 

Рухлива гра « Мисливці й качки».

Грає дві команди з одним волейбольним м’ячем. Одна команда «качки» знаходиться по центру , яку намагається вибити інша команда «мисливці», які знаходяться з двох сторін паралельно за лініями. Виграє команда, яка за 2 хвилини виб’є більше «качок». 

Вправи на координаційній драбині:

-          Біг з високим стегном, в кожен квадрат однією

-          Біг з високим стегном, в кожен квадрат двома

-          Біг приставним кроком правим – лівим боком

-          Стрибки правой-лівой позмінно з переміщенням вперед

-          Теж саме з іншої сторони

-          Стрибки ноги нарізно з ліва на право з переміщенням вперед

 

Перешикування з колони по одному в 3 шеренги

 

Загальнорозвиваючі вправи на місці з волейбольними м’ячами 

 

В.п. – ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1                    – м’яч підняти до грудей;

2                    – м’яч вгору; 3 – м’яч до грудей 4 – в.п. 

В.П. –О.С., м’яч на лівій руці

15'

 

1'

 

 

30''

 

30''

3-5 '

 

 

 

 

 

 

 

 

5-8 '

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   30''

 

   

 

 

 

  

  6-8 р.

 

   

 

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

Фронтально 

 

Перевірка пульсу у дітей опитування

 

Пояснюємо правила гри, слідкуємо за їх дотриманням. Бажано на кожну команду одягти «манішки» різного кольору.

Зараховується вибивання прямим попаданням у гравця. Якщо гравець «качка» ловить м’яч, то у нього є 1 життя, яке він може залишити собі, або виручити свого вибитого гравця  

« качку».

 

Виконуємо поточно з дистанцією не

менше 2-х кроків

 

Звернути      увагу      на      учнів   із

підвищеним ЧСС

 

Звернути увагу на чітке виконання вправ в русі

 

У колонні по одному 

 

Тримати дистанцію 2-3 кроки

 

Середній  темп

Слідкуємо за правильністю перешикування в 3 шеренги, інтервал та дистанція не менше

довжини рук в сторони

 

 

М’яч тримається двома руками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2 – руки через сторони вгору, потягнутися; перекласти м’яч в праву руку;

3-4 – опустити руки вниз. Те саме, перекласти м’яч із правої руки в ліву В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч за

голову, лікті в сторони

1  – нахил праворуч,

2  – випрямитися, 

3-4 – те ж саме вліво 

В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч внизу

1 –4 оберти м’ячем навколо пояса вліво; 2 – теж саме вправо;

В.п. – стійка ноги нарізно, руки  м’яч вгору

1     – нахил вперед, покласти м’яч на

підлогу між стоп;

2     – в.п.;

3     – нахил вперед – підняти м’яч 

В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1                    – випад вперед, підкинути м’яч і зловити;

2                    – в.п.;

3-4 – те ж саме вліво

В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1-3 – нахил вперед і прокат м’яча по підлозі навколо лівої ноги;

4 – в.п.;

5-8 – те ж саме навколо правої ноги В.п. – стійка ноги разом, м’яч в руках знизу

1-3 – нахил вперед, прокат м’яча по

підлозі навколо ніг « вісімкою» 4 – в.п.

В.п. – ноги нарізно, м’яч в руках

1                    – підкинути м’яч вгору;

2                    – присісти і зловити м’яч двома руками

3                    – в присіді підкинути м’яч вгору;

4                    – встати зловити м’яч

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на підлозі між ступнями 1 –нахил вперед, взяти м’яч ;

 4-6 повт.

 

 

  

 

 4-6р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

  

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

  

 

4-6р.

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

Слідкуємо за рухами рук та ніг

 

 

 

 

 

Намагаємось ноги в колінах не

згинати

 

 

 

Робиться не швидко 

 

 

 

Робиться не швидко 

 

 

 

 

 

Спина тримається рівною

 

 

 

 

 

Слідкуємо за безпечною відстанню між учнями

 

 

 

 

Робиться не швидко , малюється

«вісімка»

 

 

 

Кожний рух руками виконувати на два кроки

 

 

 

 

 

 

 

 

2–нахил назад прогнувшись, м’яч вгору двома руками 3 –4 теж саме 

 

Вимірювання ЧСС за 10с

 

 

 

 

 

 

30''

 

 

 

ІІ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

 

Вправи з баскетбольними м’ячами по станціям

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1  станція «передача м’яча »

-передача м’яча двома руками від грудей знизу;

-          передача м’яча двома руками від грудей в повітрі;

      -передача м’яча -однією рукою від плеча лівой-правой;

2  станція «ведення м’яча» 

       -ведення м’яча правою і лівою рукою навколо фішок «змійкою» -ведення м’яча з закритими очима навколо себе;

          ведення       м’яча       зі       зниженим

відскоком « дріблінг»

     -ведення м’яча лівою рукою;

     -ведення м’яча правою рукою

3  станція «вправи з м’ячем на місці»

-          оберти м’яча навколо поясу та

ніг

-          «вісімка під ногами»

-          передача м’яча між ніг ззаду від підлоги

-          ведення м’яча стоячи на коліні без зорового контролю  лівой та правой рукой

25'

 

20'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні класу розділяються на 3 команди кожна з яких виконує завдання на 1-2-3 станціях , змінюючи станцію за командою

вчителя

Робота по станціям, на кожній з них карточка на стінці з поясненням вправи

Вправи виконуються в парах

Звернути увагу на техніку виконання елементів

М’яч на рівні грудей

 

М’яч на рівні грудей

 

М’яч у плеча на кисті однієї із рук

 

Вправи виконуються поточно на

місці позначеному фішками

 

М’яч збоку від себе, кисть зверху

 

Більш зігнуті ноги

 

М’яч на рівні пояса

 

Усі вправи виконуються на місці

 

Захват м’яча широко розставленими пальцями

 

Більш зігнуті ноги

 

 

Вільна захисна рука зігнута та дивимся на «годинник»

 

2.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива       гра      на      спритність

швидкість „М’яч гравцю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування в колону по одному

 

 

 

 

 

і

 

 

5' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні діляться на дві команди кожна з яких  утворюють своє коло. В центрі кола капітан з м’ячем. За сигналом капітан виконує передачу м’яча заданим способом кожному гравцю по черзі. Перемагає команда, яка першою закінчила передачу. Капітани можуть змінюваться декілька разів.

 

 

 

 

 

Дотримуватися дистанції

ІІІ

3.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2

 

3.3

 

 

 

3.4

Заключна частина

Вправи на заспокоєння дихання та відновлення:

-          повільна ходьба на носках з глибокими вдихами та видихами 

-          теж саме з паузами затримки дихання

-          ходьба з нахилом вниз руки розслаблені, дихання повільне

-          ходьба з руками вгорі дихання глибоке

Вимірювання ЧСС

 

Підведення підсумків уроку, домашнє завдання

 

 

Організований вихід із спортивного залу

5' 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  30''

  

1,5'

 

 

 

30''

 

 

Вдих повинен бути коротким і

активним. Думати тільки про вдих

 

 

Вдих носом, голосний, короткий

 

Видих ротом 

 

Набирати повітря повні груди

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС

Відзначити роботу учнів на уроці. 

Вивчення правил гри( початок гри)

 

 

Поточно 

 

 

 

pdf
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
1159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку