План конспект уроку з фізичної культури для учнів 3 класу
Тема: стрибкові вправи
Мета: Створити умови для розвитку самостійності під час виконання фізичних вправ та рухових дій учнів, набуття досвіду діяльності.
Завдання:
Місце проведення: мала спортивна зала
Інвентар: скакалки, обручі, пластикові квадратики, картки для групової роботи, цеглинки « Lego»
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
І. Підготовча частина 10 хв. |
||
1.Шикування в одну шеренгу |
30сек.
|
Перевірити наявність учнів. |
2.Привітання та повідомлення завдань уроку. Девіз нашого уроку: З спортом будемо дружити Фізкультуру теж любити. Про здоров’я своє дбати, Організм свій захищати. Інтерактивна вправа «Мікрофон». Опис завдання (додаток№ 1.1)
|
1хв.
|
Запитати, чи всі добре себе почувають (підняти руки вгору).
Мотивація учнів до уроку |
3. Вправи для розтягування «Стретчинг» (додаток №2):
|
1хв.
|
Принцип пробудження свідомості учнів. Метод цілісної конструктивної вправи. Фронтальна форма організації навчання. |
|
1хв.
|
Темп середній, стежити за інтервалом руху.
|
5.Біг (Додаток 4) |
2 хв. |
Метод спрямованого відчуття рухової дії. Принцип активності самостійності. Темп виконання повільний за сигналом учителя. . |
6.Комплекс загально розвивальних вправ. (Додаток 5)
|
5 хв.
|
Вправи виконують у групах. Метод стандартно безперервної вправи. Принцип систематичності та послідовності. Групова форма організації навчання.
|
II. Основна частина ( 25 хв.) |
||
Метод колового тренування (Додаток 6) 1. Станція «Стрибкі зі скакалкою»: 2. Станція «Стрибкі з великою скакалкою»: 3. Станція «Виконання стрибків в довжину з місця.»
4.Станція . «Квадратики» 5. Станція «Стрибки по купинах» Рухлива гра (Додаток 6) «У річку гоп» |
|
Метод стандартно безперервної вправи. Принцип активності та самостійності. Групова форма організації навчання. Звернути увагу на БЖ Діти отримують персональну карту, в якій будуть писати відповіді до загадок.
|
ІII. Заключна частина 5 хв. |
||
Дихальні вправи.
|
2хв. |
Фронтальна форма організації навчання. Принцип естетизації. Метод строкової інформації. |
Підбиття підсумків. (додаток№1.2) Перевірка загадок. Рефлексія |
3 хв.. |
Подяка учням за роботу. Принцип забезпечення радості від успіхів у навчанні. Ініціативно-творчий метод.
|
ДОДАТКИ
Додаток1 Інтерактивна вправа «Мікрофон»
1.Питання до уроку: Що ви очікуєте від сьогоднішнього? Відповідь починаємо: На уроці я ……..
2.Питання після уроку:
Вдома я розповім батькам ……..
Додаток 2 «Стретчинг»
Додаток 3 «Ходьба»
- звичайна:
- на носках;
- на зовнішній стороні стопи;
- на внутрішній стороні стопи;
- на п’ятах;
- у повному присіді, як «грибочки».
Додаток 4 «Біг»
- Звичайний
- Біг у протилежному напрямку
- Біг з високим підніманням стегна
- Біг з підстрибом
Додаток 5 «Комплекс ЗРВ» ( 5- 6 разів) Об’єднуємось у групи за допомогою цеглинок « Lego»
1,2 – нахил голови вправо
3,4 – нахил голови вліво.
2) В.п – стійка ноги нарізно
1,2 – руки розвести перед грудьми
3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону;
1,2 – руки розвести перед грудьми
3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони;
3) В.п – стійка ноги нарізно,
1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки.
2 – в.п.
3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки.
4) В.п – стійка ноги нарізно,
1,2 – поворот тулуба вліво
3,4 – поворот тулуба вправо.
5) В.п – стійка ноги нарізно,
1 – мах лівої, сплеск під зігнутим коліном
2 – в.п. руки в сторони
3 – мах правої, сплеск під зігнутим коліном
4 – в.п. руки в сторони.
6) В.п. – присід, руки на коліна
1,2,3,4, - стрибки з поворотом праворуч у присіді
5,6,7,8 – стрибки з поворотом ліворуч у присіді.
Додаток 5 . «Стрибкові вправи»
1) -перестрибування з лівої ноги на праву,
-перестрибування на одній нозі,
-перестрибування на двох ногах.
Загадка
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.
М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра… (футбол)
Загадка
Рукавиці надівай і суперника вдаряй. (бокс)
Загадка
- Як почне вона гуляти,
Заставляє всіх стрибати.
Хто не стрибне, враз бігом
Вдарить, наче батогом. (Скакалка)
Діти стрибають через маленький пластиковий квадратик.
Загадка
Б’ють мене старі й малі
І в повітрі, й на землі.
Та від цього не вмирають
Тільки весело стрибаю. (м’яч)
5) «Стрибки по купинах»
-стрибки з місця з обруча в обруч.
Загадка
Щоб силу мати, треба мене піднімати. (штанга, гантелі)
Додаток 6 Рухлива гра « У річку гоп»
У річку, гоп!
Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах.
Хід гри:
Дві шеренги стають одна навпроти одної на відстані двох метрів. Ведучий дає команду: “У річку, гоп!” — усі стрибають вперед. “На берег, гоп!” — всі стрибають назад. Коли ведучий повторить одну й ту саму команду двічі, гравці мусять стояти на місці. Наприклад: “У річку, гоп!”, “У річку, гоп!” — всі стоять на місці. Хто стрибнув — вибуває з гри. гра триває, доки не залишиться один гравець.
Група 1
|
Назва станції |
Загадка |
Відповідь |
1 |
Маленька скакалка |
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра |
|
2 |
Велика скакалка |
Рукавиці надівай і суперника вдаряй |
|
3 |
Стрибок у довжину |
- Як почне вона гуляти, Заставляє всіх стрибати. Хто не стрибне, враз бігом Вдарить, наче батогом |
|
4 |
Квадратики |
Б’ють мене старі й м І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю |
|
5 |
Стрибки по купинах |
Щоб силу мати, треба мене піднімати |
|
|
Назва станції |
Загадка |
Відповідь |
1 |
Велика скакалка |
Рукавиці надівай і суперника вдаряй |
|
2 |
Стрибок у довжину |
- Як почне вона гуляти, Заставляє всіх стрибати. Хто не стрибне, враз бігом Вдарить, наче батогом |
|
3 |
Квадратики |
Б’ють мене старі й м І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю |
|
4 |
Стрибки по купинах |
Щоб силу мати, треба мене піднімати |
|
5 |
Маленька скакалка |
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра |
|
Група 3
|
Назва станції |
Загадка |
Відповідь |
1 |
Стрибок у довжину |
- Як почне вона гуляти, Заставляє всіх стрибати. Хто не стрибне, враз бігом Вдарить, наче батогом |
|
2 |
Квадратики |
Б’ють мене старі й м І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю |
|
3 |
Стрибки по купинах |
Щоб силу мати, треба мене піднімати |
|
4 |
Маленька скакалка |
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра |
|
5 |
Велика скакалка |
Рукавиці надівай і суперника вдаряй |
|
Група 4
|
Назва станції |
Загадка |
Відповідь |
1 |
Квадратики |
Б’ють мене старі й м І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю |
|
2 |
Стрибки по купинах |
Щоб силу мати, треба мене піднімати |
|
3 |
Маленька скакалка |
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра |
|
4 |
Велика скакалка |
Рукавиці надівай і суперника вдаряй |
|
5 |
Стрибок у довжину |
- Як почне вона гуляти, Заставляє всіх стрибати. Хто не стрибне, враз бігом Вдарить, наче батогом |
|
Група5
|
Назва станції |
Загадка |
Відповідь |
1 |
Стрибки по купинах |
Щоб силу мати, треба мене піднімати |
|
2 |
Маленька скакалка |
Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти. М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра |
|
3 |
Велика скакалка |
Рукавиці надівай і суперника вдаряй |
|
4 |
Стрибок у довжину |
- Як почне вона гуляти, Заставляє всіх стрибати. Хто не стрибне, враз бігом Вдарить, наче батогом |
|
5 |
Квадратики |
Б’ють мене старі й м І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмирають Тільки весело стрибаю |
|