Урок фізичної культури 3 клас

Про матеріал
Урок фізичної культури за темою "Стрибкові вправи". Мета уроку :1. Формувати уміння учнів різностороннє та безпечно виконувати рухові дії. 2. Розвивати фізичну вправність, умілість учнів та рівень фізичної підготовленості. 3. Виховувати звичку збалансовувати свою рухову активність з відпочинком
Перегляд файлу

План конспект  уроку з фізичної культури для   учнів 3 класу 

Тема:   стрибкові вправи

Мета: Створити умови для розвитку самостійності під час виконання фізичних вправ та рухових дій учнів, набуття досвіду діяльності.

Завдання:

  1. Формувати уміння учнів різностороннє та безпечно виконувати рухові дії.
  2. Розвивати фізичну вправність, умілість учнів та рівень фізичної підготовленості.
  3. Виховувати звичку збалансовувати свою рухову активність з відпочинком.

Місце проведення: мала спортивна зала

Інвентар: скакалки, обручі,  пластикові  квадратики, картки для групової роботи, цеглинки « Lego»

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -

методичні вказівки

І. Підготовча частина 10 хв.

1.Шикування в одну шеренгу

30сек.

 

Перевірити наявність учнів.

2.Привітання та повідомлення завдань уроку. Девіз нашого уроку:

З спортом будемо дружити

Фізкультуру теж  любити.

Про здоров’я своє дбати,

Організм свій  захищати.

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Опис завдання (додаток№ 1.1)

 

1хв.

 

Запитати, чи всі добре себе почувають (підняти руки вгору).

 

 

 

Мотивація учнів до уроку

3. Вправи для  розтягування

«Стретчинг» (додаток №2):

  • Нахил уперед.
  • Нахили  вліво, вправо.
  • Нахил назад прогнувшись.

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

Принцип пробудження свідомості учнів. Метод цілісної конструктивної вправи. Фронтальна форма організації навчання.

  1.         Ходьба: (Додаток 3)

 

1хв.

 

Темп середній, стежити за інтервалом руху.

 

5.Біг (Додаток 4)

2 хв.

Метод спрямованого відчуття рухової дії. Принцип активності самостійності.

Темп виконання повільний за  сигналом учителя.

.

6.Комплекс загально розвивальних вправ. (Додаток 5)

 

5 хв.

 

Вправи  виконують у групах.

 Метод стандартно безперервної вправи. Принцип систематичності та послідовності. Групова форма організації навчання.

 

II. Основна частина ( 25  хв.)

Метод  колового тренування

(Додаток 6)

1. Станція

«Стрибкі зі скакалкою»:

2. Станція

«Стрибкі з великою скакалкою»:

3. Станція

«Виконання стрибків в довжину з місця.»

 

 

 

 

4.Станція .

«Квадратики»

5. Станція

«Стрибки по купинах»

Рухлива гра (Додаток 6)

«У річку гоп»

 

Метод стандартно безперервної вправи. Принцип активності та самостійності. Групова форма організації навчання. 

Звернути увагу  на БЖ

Діти отримують персональну карту, в якій будуть писати відповіді до загадок.

 

ІII. Заключна частина 5 хв.

Дихальні вправи.

 

2хв.

Фронтальна форма організації навчання. Принцип естетизації. Метод строкової інформації.

Підбиття підсумків. (додаток№1.2) Перевірка загадок. Рефлексія

3 хв..

Подяка учням за роботу.

Принцип забезпечення радості від успіхів у навчанні. Ініціативно-творчий метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

Додаток1 Інтерактивна вправа «Мікрофон»

1.Питання до уроку: Що ви очікуєте від сьогоднішнього? Відповідь  починаємо: На уроці я ……..

2.Питання після уроку:

Вдома я  розповім батькам ……..

Додаток  2 «Стретчинг»

  • Нахил уперед.(Встати прямо, ноги ширині плечей, руки вперед, прогнутися.)
  • Нахили  вліво, вправо. Стійка ноги нарізно, одна рука угору, друга рука на поясі. Нахил вліво. В.п.  Нахил вправо. Руку не згинати.
  • Нахил назад прогнувшись( Встати прямо, ноги нарізно Нахил тулуба назад, прогнутися, коліна не згинати. Зафіксувати положення)

Додаток  3 «Ходьба»

                - звичайна:

- на носках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- на п’ятах;

- у повному присіді, як «грибочки».

 

Додаток  4  «Біг»

                - Звичайний

                 - Біг у протилежному напрямку

                 - Біг з високим підніманням стегна

                 - Біг з підстрибом

 

 

 

 

 

 

Додаток 5 «Комплекс ЗРВ» ( 5- 6 разів) Об’єднуємось у групи  за допомогою цеглинок « Lego»

 

  1. В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – нахил голови вправо

     3,4 – нахил голови вліво.

 

 2) В.п – стійка ноги нарізно

     1,2 – руки розвести перед грудьми

     3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону;

     1,2 – руки розвести перед грудьми

     3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони;

 

 3) В.п – стійка ноги нарізно,

    1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки.

    2 – в.п.

    3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки.

 

   4) В.п – стійка ноги нарізно,

    1,2 – поворот тулуба вліво

    3,4 – поворот тулуба вправо.

 

 5) В.п – стійка ноги нарізно,

    1 – мах лівої, сплеск під зігнутим коліном

     2 – в.п. руки в сторони

     3 – мах правої, сплеск під зігнутим коліном

     4 – в.п. руки в сторони.

 

  6) В.п. – присід, руки на коліна

   1,2,3,4, - стрибки з поворотом праворуч у присіді

   5,6,7,8 – стрибки з поворотом ліворуч у присіді.

 

 Додаток 5 . «Стрибкові вправи»

  1) -перестрибування з лівої ноги на праву,

  -перестрибування  на одній нозі,

 -перестрибування на двох ногах.

   Загадка

  Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра… (футбол)

 

 

  1. Групова робота зі скакалкою

Загадка

      Рукавиці надівай і суперника вдаряй. (бокс)

 

  1. «Виконання стрибків в довжину з місця.»

        Загадка

       - Як почне вона гуляти,

         Заставляє всіх стрибати.

         Хто не стрибне, враз бігом

          Вдарить, наче батогом. (Скакалка)

 

  1. Виконання стрибків вгору .

Діти стрибають через маленький пластиковий квадратик.

Загадка

Б’ють мене старі й малі

      І в повітрі, й на землі.

         Та від цього не вмирають

         Тільки весело стрибаю. (м’яч)

     5) «Стрибки по купинах»

          

     -стрибки з місця з обруча в обруч.

     Загадка

     Щоб силу мати, треба мене піднімати. (штанга, гантелі)

  

   Додаток 6  Рухлива гра « У річку гоп»

У річку, гоп!

Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах.

Хід гри:


Дві шеренги стають одна навпроти одної на відстані двох метрів. Ведучий дає команду: “У річку, гоп!” — усі стрибають вперед. “На берег, гоп!” — всі стрибають назад. Коли ведучий повторить одну й ту саму команду двічі, гравці мусять стояти на місці. Наприклад: “У річку, гоп!”, “У річку, гоп!” — всі стоять на місці. Хто стрибнув — вибуває з гри. гра триває, доки не залишиться один гравець.

 

 

 

 Група 1 

 

Назва станції

Загадка

Відповідь

1

Маленька скакалка

 Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра

 

2

 Велика скакалка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй

 

3

Стрибок у довжину

 - Як почне вона гуляти,

  Заставляє всіх стрибати.

  Хто не стрибне, враз бігом

  Вдарить, наче батогом

 

4

Квадратики

Б’ють мене старі й м

 І в повітрі, й на землі.

  Та від цього не вмирають

 Тільки весело стрибаю

 

5

Стрибки по купинах

    Щоб силу мати, треба мене піднімати

 

 

 Група 2

 

Назва станції

Загадка

Відповідь

1

 Велика скакалка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй

 

2

Стрибок у довжину

 - Як почне вона гуляти,

  Заставляє всіх стрибати.

  Хто не стрибне, враз бігом

  Вдарить, наче батогом

 

3

Квадратики

Б’ють мене старі й м

 І в повітрі, й на землі.

  Та від цього не вмирають

 Тільки весело стрибаю

 

4

Стрибки по купинах

    Щоб силу мати, треба мене піднімати

 

5

Маленька скакалка

Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група 3

 

Назва станції

Загадка

Відповідь

1

Стрибок у довжину

 - Як почне вона гуляти,

  Заставляє всіх стрибати.

  Хто не стрибне, враз бігом

  Вдарить, наче батогом

 

2

Квадратики

Б’ють мене старі й м

 І в повітрі, й на землі.

  Та від цього не вмирають

 Тільки весело стрибаю

 

3

Стрибки по купинах

    Щоб силу мати, треба мене піднімати

 

4

Маленька скакалка

Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра

 

5

Велика скакалка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй

 

 

Група 4

 

Назва станції

Загадка

Відповідь

1

Квадратики

Б’ють мене старі й м

 І в повітрі, й на землі.

  Та від цього не вмирають

 Тільки весело стрибаю

 

2

Стрибки по купинах

    Щоб силу мати, треба мене піднімати

 

3

Маленька скакалка

Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра

 

4

Велика скакалка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй

 

5

Стрибок у довжину

- Як почне вона гуляти,

  Заставляє всіх стрибати.

  Хто не стрибне, враз бігом

  Вдарить, наче батогом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Група5

 

Назва станції

Загадка

Відповідь

1

Стрибки по купинах

    Щоб силу мати, треба мене піднімати

 

2

Маленька скакалка

Цю гру люблять всі на світі: і дорослі, й малі діти.

  М’яч, удар і крики «Гол!» - пречудова гра

 

3

Велика скакалка

Рукавиці надівай і суперника вдаряй

 

4

Стрибок у довжину

- Як почне вона гуляти,

  Заставляє всіх стрибати.

  Хто не стрибне, враз бігом

  Вдарить, наче батогом

 

5

Квадратики

Б’ють мене старі й м

 І в повітрі, й на землі.

  Та від цього не вмирають

 Тільки весело стрибаю

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку