План-конспект уроку з фізичної культури 8 клас.Баскетбол

Про матеріал
ОПЗ-1. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. Уміння вчитися впродовж життя / розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.
Перегляд файлу

БЕРДЯНСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

https://1.bp.blogspot.com/-jvCAuwfOjmA/XUKF6DrKuHI/AAAAAAAAAJk/vNtE7aP3DGAwDswZ9_wuChP5QfRTwAgFQCEwYBhgL/s200/images.jpg

План-конспект уроку

з фізичної культури

  1. клас

Модуль «БАСКЕТБОЛ»

 

Розробила:   Ботвінко Наталя Олександрівна

  учитель фізичної культури вищої категорії, «старший вчитель»

 

 

ЧАСТИНИ УРОКУ

ОПЗ-1. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

НПЗ-2. Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.

НАВАНТА-ЖЕННЯ

Уміння вчитися впродовж життя / розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших.

Обізнаність та самовираження у сфері культури / виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність; удосконалювати культуру рухів.

ПЕРША

Вступна = адаптаційна 4-6 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

«Можна. Треба. Бажано»

Учні об’єднуються у три кола, у кожного баскетбольний м’яч. Учень називає правило безпеки на уроці та передає м’яч партеру. Звільнені учні записують на дошку ці правила.

1-2 хв.

 

 

102-115 уд/хв.

 

 

Стретчинг

Учні об’єднуються в пари, у кожного м’яч. Учні стоять, руки вгору з м’ячами, м’ячі торкаються один одного, виконати нахили в сторони, не розриваючи м’ячі. Учні стоять лицем один до одного, м’ячі торкаються, виконати нахил уперед. Учні виконують 2 вправи на розтягування, які самі підготували.

3-4 хв.

 

 

115-120 уд/хв.

ДРУГА

Підготовча = пошукова 15-18 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

 

«Слухай уважно»

1. Учитель дає команди: «біг» – учні бігають, «стоп» – стоять на місці, «стрибки – стрибають, «танці» –  танцюють.

2. Учитель дає команди: «біг» – учні стоять на місці, «стоп» – бігають, «стрибки» – танцюють, «танці» –  стрибають.

2-3 хв.

 

120-138 уд/хв.

 

 

 

«Слухай-виконуй»

І. Учні працюють в парах. На пару 2 баскетбольних м’яча і повітряна кулька. Учні виконують вправи, утримуючи кульку в повітрі:

  1. Обертання м’яча навколо тулуба.
  2. Передача м’яча з руки в руку перед собою.
  3. Передача м’яча з руки в руку через голову.
  4. Передача м’яча під ногами.
  5. Підкинути м’яч вгору, три плескання в долоні, впіймати м’яч.
  6. Підкинути м’яч вгору, присісти, підвестися, впіймати м’яч.
  7. Підкинути м’яч вгору, обернутися на 360 градусів, впіймати м’яч.
  8. Передача м’ячів один одному одночасно.
  9. Ведення м’яча правою, лівою рукою.

ІІ. Учні працюють в парах: у одного 2 баскетбольних м’яча, він виконує жонглювання двома м’ячами одночасно, ведення двома м’ячами одночасно. У іншого - повітряна кулька, він утримує її в повітрі, не торкаючись руками.

 

ІІІ. Учні об’єднуються в четвірки, у кожного баскетбольний м’яч:

  1.  Стають у коло, спинами до центру. Передають м’ячі один одному по колу.
  2. Стають у коло, виконують ведення м’яча на місці, за командою переходять до м’яча партнера, залишаючи свій м’яч, продовжують ведення.

12-15 хв.

 

147-160 уд/хв.

ТРЕТЯ

Основна = тренувальна 11-13 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

 

«Кондиційний крос»

На стінах спортивної зали висять аркуші, на яких написані фізичні якості, Учні об’єднуються в три команди, виконують біг в колоні за лідером, який пропонує напрямок руху та спосіб пересування  і приводить до певного аркушу з написом фізичної якості, команда виконує комплекс  на розвиток цієї якості – 3 хвилини. Інший лідер пропонує свій спосіб  пересування та напрямок руху і приводить до іншого аркушу.

12-15 хв.

 

160-172 уд/хв.

ЧЕТВЕРТА

Заключна = мотиваційна 5-8 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

«Опановуємо технологію оздоровлення»

Метод КЛЮЧ Хасая Алієва. Учні об’єднуються у п’ять  груп, підходять до аркуша, на якому описана вправи, виконують її і переходять до іншої.

5-6 хв.

 

 

 

135-147 уд/хв.

 

 

Оргмомент - 1,5-2 хв.

Експрес-опитування  (яка вправа була легкою, яка самою складною).

Домашнє завдання:

- виконувати комплекс вправ Х. Алієва;

- повторити правила гри в баскетбол, суддівські жести.

 

 

112-126 уд/хв.

 

docx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку