БЕРДЯНСЬКИЙ МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
План-конспект уроку
з фізичної культури
Модуль «БАСКЕТБОЛ»
Розробила: Ботвінко Наталя Олександрівна
учитель фізичної культури вищої категорії, «старший вчитель»
ЧАСТИНИ УРОКУ |
ОПЗ-1. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. |
НПЗ-2. Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку. |
НАВАНТА-ЖЕННЯ |
||
Уміння вчитися впродовж життя / розуміння зв’язку між руховою активністю та здоров’ям, свідоме ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури / виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність; удосконалювати культуру рухів. |
||||
ПЕРША |
Вступна = адаптаційна 4-6 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|||
|
«Можна. Треба. Бажано» Учні об’єднуються у три кола, у кожного баскетбольний м’яч. Учень називає правило безпеки на уроці та передає м’яч партеру. Звільнені учні записують на дошку ці правила. 1-2 хв. |
|
102-115 уд/хв. |
||
|
Стретчинг Учні об’єднуються в пари, у кожного м’яч. Учні стоять, руки вгору з м’ячами, м’ячі торкаються один одного, виконати нахили в сторони, не розриваючи м’ячі. Учні стоять лицем один до одного, м’ячі торкаються, виконати нахил уперед. Учні виконують 2 вправи на розтягування, які самі підготували. 3-4 хв. |
|
115-120 уд/хв. |
||
ДРУГА |
Підготовча = пошукова 15-18 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|||
|
|
«Слухай уважно» 1. Учитель дає команди: «біг» – учні бігають, «стоп» – стоять на місці, «стрибки – стрибають, «танці» – танцюють. 2. Учитель дає команди: «біг» – учні стоять на місці, «стоп» – бігають, «стрибки» – танцюють, «танці» – стрибають. 2-3 хв. |
120-138 уд/хв. |
||
|
|
«Слухай-виконуй» І. Учні працюють в парах. На пару 2 баскетбольних м’яча і повітряна кулька. Учні виконують вправи, утримуючи кульку в повітрі:
ІІ. Учні працюють в парах: у одного 2 баскетбольних м’яча, він виконує жонглювання двома м’ячами одночасно, ведення двома м’ячами одночасно. У іншого - повітряна кулька, він утримує її в повітрі, не торкаючись руками.
ІІІ. Учні об’єднуються в четвірки, у кожного баскетбольний м’яч:
12-15 хв. |
147-160 уд/хв. |
||
ТРЕТЯ |
Основна = тренувальна 11-13 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|||
|
|
«Кондиційний крос» На стінах спортивної зали висять аркуші, на яких написані фізичні якості, Учні об’єднуються в три команди, виконують біг в колоні за лідером, який пропонує напрямок руху та спосіб пересування і приводить до певного аркушу з написом фізичної якості, команда виконує комплекс на розвиток цієї якості – 3 хвилини. Інший лідер пропонує свій спосіб пересування та напрямок руху і приводить до іншого аркушу. 12-15 хв. |
160-172 уд/хв. |
||
ЧЕТВЕРТА |
Заключна = мотиваційна 5-8 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|||
«Опановуємо технологію оздоровлення» Метод КЛЮЧ Хасая Алієва. Учні об’єднуються у п’ять груп, підходять до аркуша, на якому описана вправи, виконують її і переходять до іншої. 5-6 хв. |
|
135-147 уд/хв. |
|||
|
Оргмомент - 1,5-2 хв. Експрес-опитування (яка вправа була легкою, яка самою складною). Домашнє завдання: - виконувати комплекс вправ Х. Алієва; - повторити правила гри в баскетбол, суддівські жести. |
|
112-126 уд/хв. |
||