Конспект уроку з фізичної культури. Модуль "Баскетбол" 8 клас.

Про матеріал
Модуль: Баскетбол Тема: Елементи спеціальної фізичної та технічної підготовки учнів на уроці баскетболу. Завдання уроку: 1. Розвивати навички асинхронного ведення м’яча та виконання фінтів. 2. Повторити передачі м’яча у русі, після ведення; продовжувати вдосконалювати техніку кидка м’яча у стрибку двома руками з середньої відстані. 3. Розвивати спритність та вдосконалювати ведення м’яча на швидкості у рухливій грі «Хто швидше?»
Перегляд файлу

Урок 8 клас

Модуль: Баскетбол

Тема: Елементи спеціальної фізичної та технічної підготовки учнів на уроці баскетболу.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, тренувальні фішки, тренувальні конуси, секундомір.

Завдання уроку:

  1. Розвивати навички асинхронного ведення м’яча та виконання фінтів.
  2. Повторити передачі м’яча у русі, після ведення; продовжувати вдосконалювати техніку кидка м’яча у стрибку двома руками з середньої відстані.
  3. Розвивати спритність та вдосконалювати ведення м’яча на швидкості у рухливій грі «Хто швидше?»

Хід уроку:

№ п/п

Зміст уроку

Дозува

ння

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12 хвилин)

1.

Шикування в одну шеренгу

30 с

За зростом біля лінії. Привітання

2.

Повідомлення завдань уроку

30 с

Перевірити наявність учнів

3.

Визначення ЧСС

20 с

За 10 с. Зробити аналіз. Вказати норму.

4.

Стройові вправи на місці

до 40 с

Фронтальний метод. Вимагати чіткого виконання команд

5.

Ходьба та її різновиди:

  • звичайним кроком;

 

  • на носках;

 

 

  • на п’ятах;
  • з різним положенням рук.

1 хв.

 

Баскетбольний м’яч тримати двома руками біля грудей;

Баскетбольний м’яч тримати двома руками вгорі над головою;

М’яч за головою.

М’яч вперед на витягнутих руках

6.

Біг та його різновиди:

  • повільний біг;

 

  • приставним кроком правим та лівим боком;
  • із закидом гомілок назад;
  • із високим підніманням стегна;

3 хв.

 

М’яч вести по черзі правою та лівою рукою

М’яч вести дальньою рукою

 

М’яч вести правою рукою

М’яч вести лівою рукою

 

7.

Ведення м’яча із зупинками на одне коліно за сигналом по колу

30 с.

М'яч вести спочатку правою рукою, за сигналом опуститись на ліве коліно – м’яч вести безупинно, по свистку підвестися, перевести м’яч на іншу руку та продовжити рухатись.

8.

Ходьба

50 с

Відновлення дихання; м’яч обертати навколо тулуба в праву та в ліву сторони.

9.

Перешикування у 2 колони

10 с

Через центр по два кроком

10

ЗРВ з баскетбольним м’ячем:

 

  • підкидання м’яча вверх з хлопками;

 

 

 

  • підкидання м’яча вверх з хлопками за спиною та перед собою;

 

 

 

 

  • підкидання м’яча вверх з хлопками перед собою, за спиною та перед собою;

 

 

 

  • підкидання м’яча вверх з присіданням, торканням підлоги обома руками;

 

 

 

 

  • оберти м’яча навколо голови;
  • оберти м’яча навколо спочатку правої, потім лівої ноги;
  • Вправи на відновлення

4 хв 20с

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

по 10 р.

 

по 10 р.

 

 

10 разів

На місці, слідкувати за правильністю виконання вправ.

Підкинути м’яч над собою, поки м’яч у повітрі встигнути зробити 3 хлопки та піймати м’яч, якщо м’яч впаде на підлогу, робимо 2 присідання.

Підкинути м’яч над собою, поки м’яч у повітрі, встигнути зробити один хлопок за спиною та один перед собою та спіймати м’яч, якщо м’яч впаде на підлогу, робимо 2 присідання.

Підкинути м’яч над собою, поки м’яч у повітрі, встигнути зробити один хлопок перед собою, один за спиною та один перед собою та спіймати м’яч, якщо м’яч впаде на підлогу, робимо 2 присідання.

Підкинути м’яч над собою, поки м’яч у повітрі, встигнути присісти, торкнутися підлоги двома руками, підвестися та піймати м’яч, якщо м’яч впаде на підлогу, робимо 2 присідання.

Вправу виконувати спочатку в праву сторону, потім в ліву.

Стежити за правильним положенням тулуба, спини та колін.

М'яч підіймаємо вгору – вдих, опускаємо вниз – видих.

11.

Вимірювання ЧСС

10 с.

За 10 с. Зробити аналіз. Вказати норму.

ІІ. Основна частина (29 хвилин)

1.

Передачі м’яча після ведення у трійках:

 

 

  • Обведення конусів змійкою та пряма передача двома руками від грудей партнеру в зустрічному русі.

 

 

 

 

 

  • Обведення конусів з використанням фінта «Кроссовер», та передачею м’яча партнеру двома руками від грудей з ударом в підлогу в зустрічному русі

 

 

 

 

 

  • Обведення конусів з переведенням м’яча за спиною, та виконанням передачі м’яча однією рукою збоку від плеча в зустрічному русі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас поділяється у групи по 3 чоловіки

урок.jpg

учень з м’ячем починає ведення, обводе конуси змійкою зі зміною руки, після обведення останнього конуса – віддає пряму передачу двома руками від грудей партнеру, та біжить на його місце, а той починає ведення у зустрічному русі, та виконує передачу іншому партнеру.

 

Учень з м’ячем починає ведення м’яча правою рукою, коли підбігає до конуса то різко виконує перевід м’яча перед собою з правої на ліву руку та назад і в такий спосіб здійснює обігрування. Після виконання фінта перед останнім конусом, виконує передачу м’яча партнеру, та біжить на його місце, а той починає ведення у зустрічному русі, та виконує передачу іншому партнеру.

Учень починає ведення м’яча правою рукою, перед конусом виконує переведення м’яча з а спиною в ліву руку і в такий спосіб здійснює обігрування. Після виконання фінта перед останнім конусом, виконує передачу м’яча партнеру,  та біжить на його місце, а той починає ведення у зустрічному русі, та виконує передачу іншому партнеру.

2.

Кидки м’яча у кошик двома руками у стрибку після виконання однієї «жабки», з середньої відстані з 5 точок

10 хв.

Учні діляться на дів групи, кожна група працює на один кошик індивідуально. За межами 3х секундної зони розставляються 5 фішок (2 – паралельно лицьовій лінії, 2 – під кутом 45 від кошика, 1 – зверху навпроти кошика). Учень стає біля фішки, м’яч тримає двома руками, ноги на ширині плечей, та виконує один стрибок вперед двома ногами одночасно, в момент стрибка учень у повітрі повинен намалювати м’ячем форму овала зверху вниз від грудей до колін, в момент приземлення коліна напівзігнуті, спина пряма, м’яч знаходиться біля колін. Наступним стрибком м’яч виноситься вверх та виконується кидок у кошик. З кожної фішки, кожен учень повинен зробити 4 влучних кидка.

3.

Рухлива гра «Хто швидше?»

6 хв.

Клас поділяється на дві шеренги. Одна шеренга стає біля центрального кола з лівої сторони кошика, а інша з правої. М’яч у кожного учня. Кожна шеренга повинна розрахуватися по порядку. Гра ведеться до  5 або 7 очок. Вчитель називає число, а учні з першої та другої шеренги з таким порядковим номером повинні бігти на швидкості з веденням м’яча та здійснити кидок у кошик після зупинки або у два кроки або стрибком. У кожного тільки одна спроба кидка. Та команда, яка першою набере 5 або 7 очок – перемагає.

4.

Вправи на відновлення дихання.

40 с

Виконуються на місці, без м’ячів.

5.

Вимірювання ЧСС

20 с

Зробити аналіз.

ІІІ. Заключна частина (4 хвилини)

1.

Шикування

20 с.

В одну шеренгу

2.

Підведення підсумків уроку

1 хв

Фронтальний метод

3.

Оцінювання

1 хв.

Індивідуальний метод

4.

Домашнє завдання:

згинання та розгинання рук в упорі лежачи

ХЛ – 2х20 – 25 р.

ДВ – 2х15 – 18 р.

1 хв.

Самоконтроль за самопочуттям. Батькам слідкувати  за правильністю виконання вправ

5.

Організований вихід зі спортивного залу

40 с.

В колону по одному

 

docx
Додано
22 січня 2020
Переглядів
2167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку