Урок №9 - 26.04.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Тема: Креативність, Вітання. Розминка: Наталії Мієдінової «А ти лети у далекі світи». Комплекс спеціальних вправ: Акванудлс. Вправи з інвентарем: Кольорова гумка. Тренінгові вправи: Крокодил. Рухливі ігри та або естафети: Ігровий парашут П'ятнашки. Ментальні вправи: «ХІ-ХІ ТА ХА-ХА». Релаксація: Арт-технології «Дякуємо ЗСУ». |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання», тема «Креативність» |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. Двоє учнів одягають смарт годинники на руки для відслудкування кількості кроків на уроці. Вітальна частина. Учасники вітаються один з одним та з вчителем за допомогою: - долонями; - кулак до кулака; - обіймами; - танцювальними рухами; - тощо. Сидячи по колу, діти передають «плеск» по долоні партнеру із побажанням, або ж говорять про свої відчуття, наприклад, «бажаю цікаво провести час», «почуваюся чудово» і так далі. Тема уроку Креативність особистості, здатність до творчого нестандартного мислення - головна умова розвитку сучасного суспільства, це приймати нестандартні рішення, які вміють творчо мислити. Креативність (англ. create — створювати, creative — творчий) — це здатність створювати і знаходити нові |
|
оригінальні ідеї, що відхиляються від прийнятих схем мислення, успішно вирішувати поставлені завдання нестандартним чином, а також здатність вирішувати проблеми що носить конструктивний характер. А як ви думаєте що таке креативність? |
||||||
2. |
Танцювальна руханка |
5 |
Включаємо відео та повторюємо |
||||
|
Музична руханка в колі під музичний супровід Наталії Мієдінової «А ти лети у далекі світи». |
||||||
3. |
Комплект спеціальних вправ |
5 |
Координаційна драбина, бар’єри, акванудлс кільця та акванудлс канат |
||||
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені: координаційна драбина, бар’єри, акванудлс кільця та акванудлс канат - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням.
|
||||||
4. |
Вправи з інвентарем кольорова «гумка»
|
7 |
|
Завдання полягає в наступному: двоє учасників розтягують і тримають гумку ногами, а один через неї стрибає. Але потрібно не просто перестрибувати її, а виконувати різні стрибкові комбінації. І чим довше гравець безпомилково проходить рівні, тим вище піднімається резиночка. |
|
||
|
|||||||
|
|
Комбінації Десяточки: - стань боком зовні від гумки; - встрибни всередину гумок; - вистрибни назовні то ліворуч, то праворуч. Дев'яточки: - стань боком між гумками; |
|||||
|
|||||||
- перестрибни через них, розвівши ноги; - встрибни назад. Вісімки:
- стань боком між гумками;
- підстрибни та наступи на обидві гумки; - встрибни назад. Сімерочки:
- одну ногу постав між гумок, іншу - зовні; - підстрибнувши з поворотом на 180°, поміняй положення ніг;
- знову, підстрибнувши з поворотом на 180°, повернися у вихідне положення. Шістерочки:
- встань боком на гумку так, щоб одна ступня була на одній, а друга - на іншій резинці;
- підстрибнувши з поворотом на 180°, поміняй положення ніг;
- знову, підстрибнувши з поворотом на 180°, повернися у вихідне положення. П'ятірочки:
- встань боком зовні від гумки;
- зачепивши ногою найближчу до тебе гумку, перестрибни через далеку, щоб одна нога опинилась у трикутнику між двома гумками, а інша - зовні; - другий ногою натягни пряму гумку убік так, щоб вийшов кут; - вистрибни, звільнивши ноги від гумок, у вихідне положення. Четвірочки:
- встань зовні, обличчям до гумки;
- перестрибни через ближню, а потім дальню гумку (ноги разом); - стрибай у вихідне положення спиною вперед. Трієчки:
- встань зовні, обличчям до гумки;
- стрибни поштовхом двома ногами, зачепивши шкарпетками ближню гумку, через дальню;
- підстрибни з поворотом на 180° так, щоб гумка зіскочила з ніг, і опинитися обличчям до резинок;
- цю ж комбінацію пророби у зворотному напрямку. Двоєчки:
- стань боком зовні від гумки;
- стрибни, наступивши двома ногами (одна попереду, інша ззаду) на ближню гумку; - підстрибнувши з поворотом на 180°, наступи двома ногами (одна попереду, інша ззаду) на дальню гумку;
- цю ж комбінацію пророби у зворотному напрямку. Одинички:
- стань зовні спиною до гумки;
- відштовхніться двома ногами і, зачепивши п'ятами найближчу гумку, застрибни на далеку;
- вистрибни, звільнивши ноги від гумок, і приземляючись за гумкою та обличчям до неї.
5. |
Тренінгові та інтерактивні вправи |
4 |
Вправа «КРОКОДИЛ». |
|
Учні об’єднуються в команди по 3-5 учасників. По команді необхідно зобразити, використовуючи всіх учасників команди видм спорту: футбол, волейбол, велоспорт, гонки на машинах тощо. |
||
6. |
Рухливі ігри та або естафети |
10 |
Учні об’єднуються в дві команди. За командою почали учні підбігають до ігрового парашуту та переміщають цифру. Завдання скласти цифри як в грі п’ятнашки. |
|
|
||
7. |
Ментальна вправа «ХІ-ХІ ТА ХА-ХА». |
2 |
Учні становляться в коло навколо парашута. |
|
Перший гравець розпочинає. Завдання його елементарне, але при цьому не менш значиме. Йому необхідно спокійно, чітко, без емоцій вимовити вголос одне слово: «Ха». Другий учасник так само голосно і виразно вимовляє слово двічі: «Ха-ха». Третій, відповідно, підтримує попередніх і продовжує благородну справу, вимовляючи слово тричі, і так усі по черзі, додаючи до вже сказаних слів ще одне. Все це цілком серйозно, з відповідним пафосом. І не забувайте про вираз обличчя! Гра вважається перерваною, як тільки один з учасників дозволить собі замість «Хаха» розсміятися. Друга вправа учні всі разом починають голосно сміятися та вигукувати: «Ха-ха-ха», «Хо-хо-хо», «Хе-хе-хе», «Хі-хі-хі».
|
||
8. |
Рефлексія з використанням елементів арт-терапії під назвою «Дякуємо ЗСУ».
|
2 |
Сідаємо в коло достаємо ватман і різнокольорову фарбу для пальчикового малювання. Учні намазують свої долоні та залишають відбиток на плакаті. |
|
|
|
Потім малюють на обличчі фарбами один одного. Після уроку цей ватман передається військовій бригаді від учнів 4 класу Жмеринського ліцею. |
|
|
||
9. |
Перевірка рухової активності у учнів на смарт годинниках дивимось кількість кроків які вони пройшли за урок. Нагородження дипломами та відзнаками. Дякую за увагу, ви були відкриті позитивні, з радістю зустрінемось ще!!!
|