Урок №8 - 19.04.2024 рік проведений в 4 класі Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження» перший етап лютий-травень 2024 року Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» В створенні конспекту уроку приймала участь Пономаренко Марія Вікторівна Вихователь у ДНЗ №18 (ясла-садок комбінованого типу), м. Сміла, Черкаської області |
||
Відео запис проведеного уроку
|
Анонс уроку
|
Матеріали для проведення уроку
|
Короткий зміст уроку Одяг учнів: бандана на голові. Одяг учителя: костюм пірата. Тема: Сюжетно-рольовий урок-Пірати - «Один за всіх і всі за одного!», загадки. Розминка: body percussion на піратську тему, "МОРЕ" ПІСНЯ-Тьотя PANDA. Комплекс спеціальних вправ: Джунглі. Тренінгові вправи: Капітан, пальма, папуга. Вправа №1 - «Кольорові перлини» – Ігровий парашут з кольоровими кришками. Вправа №2 - «Ловля риби» – Морська сітка. Вправа №3 - «Чистимо палубу» – Мітли та кубики. Вправа №4 - «Сомалійські пірати» – Рогатки та катапульти. Релаксація: Гра - релаксація «Я - море». |
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
Початок уроку |
5 |
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута |
|
Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута в центрі. Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та перевіряє пульс на двох учнях, які носять смарт годинники (хлопчик і дівчинка кожного уроку обираються інші учні), запитуємо про самопочуття. Учні повторюють слова «Клятви піратів» за вчителем: «Клятва піратів» «Вступаючи в ряди піратів і шукачів скарбів клянусь: шанувати піратський кодекс, не боятись, не сумувати, допомагати друзям, знайдені скарби розділити по честі і совісті інакше нехай мене позбавлять моєї частки скарбів і кинуть на поталу акулам.» |
|
Діти, давайте вирушимо в пригоду під девізом «Один за всіх і всі за одного!». А команда наша буде називатися «Пірати». Але, перш ніж вирушити в дорогу, необхідно зробити зарядку для піратів! - На чому подорожували пірати? - Ми з вами теж будемо подорожувати кораблем. Але для того, щоб наш корабель відплив від берега, нам необхідно з вами розім'ятись. - Ліво руля! - (крок вліво); - Право руля!- (крок вправо); - Ніс!- (крок вперед); - Корми!- (крок назад); - Підняти вітрила!- (пірати стоять на місці, піднімають руки вгору); - Гарматне ядро! - (всі присідають навпочіпки, закривають голову руками). Я буду вашим капітаном і ми будемо шукати золоті монети, які заховали пірати Карибського моря на острові Скарбів. За легендами, які дійшли до нас з того часу, щоб відкрити піратську скриню, треба знайти ключі, які заховані на інших островах. Перед вами карта – це наш маршрут. Прочитайте, як називаються острови, де нам треба побувати і виконати певні завдання.
Але спочатку давайте розгадаємо загадку. |
|
||||
2. |
Танцювальна руханка
|
5 |
Учні повторюють рухи, які на відео. Спочатку Wellerman body percussion потім "МОРЕ" ПІСНЯГРА /Авторка- Наталія Мієдінова/ Тьотя PANDA |
|
|
|
|
|
|
3. |
Комплекс спеціальних вправ |
5 |
В п р |
|
|
Використовуємо полосу перепон на якій розкладені: бар'єри 3 висоти, кільця тренувальні двох видів, координаційна драбина, мотузка - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням. |
||
4. |
Тренінгові та інтерактивні вправи |
2 |
Виконуємо вправу «Капітан, пальма, папуга». |
|
З метою «Активізації на уроці» ви |
користовуємо вправу «Капітан, пальма, папуга». |
|
|
Учитель ознайомлює учасників |
із правилами зображення трьох персонажів: |
|
|
капітана, пальми, папуги. Цих п |
ерсонажів показують одночасно три учасники. |
|
|
Наприклад, щоб зобразити капітан |
а гравець, який стоїть у центрі, має двома руками |
|
|
зобразити підзорну трубу а учасн |
ики праворуч і ліворуч повинні зобразити пальму |
|
|
та папугу. Після ознайомлення із |
кожним із персонажів починається гра. Вчитель |
|
|
навмання вказує на якогось гра |
вця і називає персонажа. Обраний гравець має |
|
|
зобразити цей персонаж, а учасни |
ки праворуч і ліворуч від нього зображають інших |
|
|
персонажів. Після того цей граве |
ць називає ім’я наступного учасника і персонажа, |
|
|
яку потрібно буде зобразити. Так завданням швидко і без помилок. |
триває доти, поки група не почне справлятися із |
|
5. |
Вправа №1. Кольорові перлини.
|
5 |
Учні беруть ігровий парашут та стають навколо нього. Починаємо з вправ, сонечко, хвилі, вітер. За те що ви такі розумні то море подарувало нам перлини (кольорові кришки) і нам треба повернути їх назад. Вчитель висипає відро кольорових кришок на ігровий парашут та діти починають їх на парашуті підкидати потім звучить команда всі перлини прибрати з парашута. Коли вправа виконана дається команда збирати перлини в скриньки по кольорах, які стоять в кутах спортивного залу. |
6. |
Вправа №2. Ловля риби. |
5 |
Вчитель разом з одним учнем бере волейбольну сітку складену вдвічі та починають «Ловити рибу», бігати за учнями по спортивному |
|
|
|
залу. Учні намагаються не потрапити до сітки. Потім рибаки змінюються. |
7. |
Вправа №3. - "Чистимо палубу".
|
5 |
Учні стають в центрі залу беруть швабри які зроблені з гімнастичних палиць та стрічок тканини. Вправу проводимо як естафету. Дві команди. Вчитель висипає купу кубиків, дітям треба ці кубики шваброю перенести на інший бік, тобто "за борт". Перемагає команда яка перша позбулась всіх кубиків. |
8. |
Вправа №4. Острів «Сомалійських піратів».
|
5 |
Учні об’єднуються в дві команди. Перша команда бере рогатки та пластмасові яйця. Друга команда використовують саморобну катапульту та стріляють по мішенях. Потім міняються місцями.
|
9. |
Релаксація. |
2 |
Гра - релаксація «Я - море». |
|
Учні лягають на різні кольори ігрового парашута головою в середину закривають очі та проводять вправу Гра - релаксація " Я - море". Слухають та виконують вправу.
|
||
10. |
Вправа "Піратські скарби". |
1 |
У скрині лежать винагороди для учнів. |
|
Сідаємо в коло навколо парашуту: Ми з вами знайшли скарб! Ось і закінчилась наша подорож! Чи було вам цікаво? Що викликало труднощі? Що видалося вам легким? Скільки у кого нагород? А тепер як справжні пірати розділимо золоті монети між членами команд. (цукерки у вигляді монет). |
||
11. |
Нагородження учнів відзнаками за урок. |
||
|
|