Урок №14 від 19.07.2024 року проведений з вихованцями старших та середніх груп садочку та їхніми батьками. Національного проєкту «Цікава фізкультура-2.0 Перезавантаження». Автор Олексій Качан Президент Української Федерації «Спорт заради розвитку» Заняття проведено спільно з Нечитайло Тетяна Олександрівна інструктор з фізкультури Могилів - Подільського ЗДО №3 Могилів-Подільської міської ради Вінницької області |
|||
Відео запис Анонс уроку проведеного уроку
|
|||
Короткий зміст уроку Одяг дітей та батьків: відповідно до теми команди. Команди сформовані за проведеним жеребкуванням: Ковбої, Індіанці, Пірати. Тема: Сюжетно-рольовий урок «Битва епох». Розминка: танець Ковбоїв, танець Індіанців, танець Піратів. Комплекс спеціальних вправ: координаційна драбина, парашут «Плутанка», парашут «Ракета», парашут «Твістер», тунель, парашут «Сир», кольорові резинки, парашут «Дощик». Вправа №1: Стихія Води. «Швидка каное». Вправа №2: Стихія Вогню. «Жвавий скакун». Вправа №3: Стихія Повітря. «Влучний стрілок». Вправа №4: Стихія Землі. «Мій тотем». Тренінгова вправа: «Історія епохи». Ментальна вправа: «Вогонь життя». Релаксація: вправа «Феєрверк». |
|||
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційнометодичні вказівки |
1. |
Початок уроку з кола «Єднання». Тема «Битва епох». |
5 |
|
Діти разом з батьками та вихователем розміщуються в колі навколо парашута. Вихователь розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, питаємо про самопочуття. Звучить гімн України. Сьогодні ми з вами зібрались на підсумковому 14 уроці - батлі «Битва епох». Тут присутні три команди: «Ковбої», «Індіанці» та |
«Пірати». Кожна команда покаже свою силу, спритність та мужність. Хто буде найсильнішим ми побачимо у кінці нашої битви. Отже давайте знайомитись. Кожна команда починає своє представлення з девізу. ІНДІАНЦІ Ми -індіанці, кращі за всіх! Нас чекає успіх всіх! Ми- індіанці, кращі за всіх! Любим гумор, любим сміх! В нашому сонячному вігвамі Стали друзями ми з вами. ПІРАТИ Ми Пірати- володарі моря, Мореплавство- наша доля. Підкоряємо морські простори, Відкриваєм острови і знаходимо скарби. Наш командний дух та сила Підкоряє всі вершини. КОВБОЇ Маємо силу ось таку!(показати силу руками) Ми ковбої, ю-ху-ху! Коня зупиним на скаку(показуємо рукою знак стоп) Ми ковбої, , ю-ху-ху!! (привітатись капелюхом) Дикий захід на слуху!(долоня до вуха) Ми ковбої, , ю-ху-ху!! (привітатись капелюхом) Ми пустелю перетнемо, Разом до кінця дійдемо! |
|||
2.
|
Танцювальна руханка |
3 |
Руханка проводиться інструктором з фізкультури МогилівПодільського ЗДО №3 |
|
|||
|
3.
|
Комплекс спеціальних вправ |
5 |
Драбинка, парашут «Плутанка», парашут «Ракета», парашут «Твістер», тунель, парашут «Сир», резинки, парашут «Дощик». |
|
Смуга з перешкодами розміщена по всьому майданчику. Діти разом з батьками починають рух з координаційної драбинки, далі рухаються по парашутах, пролазять у тунель, далі через сир, стрибають через резинки та пролазять у парашут «Дощик». Смугу проходять двічі. |
||||
4. |
Вправи з інвентарем |
20 |
Ігрові парашути, м’які цеглинки |
|
Ведучи |
й розповідає учасникам як буде проходити на |
ступна частина заняття. Давайте |
||
продемо |
нструємо ваші вміння та позмагаємось у 4 ст |
ихіях: ВОДА, ПОВІТРЯ, ЗЕМЛЯ |
||
ТА ВО |
ГОНЬ. За кожне пройдене завдання команди |
будуть отримувати бали, які в |
||
кінці р |
озваги у підсумку й покажуть хто на |
йспритніший. найшвидший та |
||
найвесе |
ліший. |
|
||
Ігрові п |
арашути використовуємо на такі вправи: |
|
||
1. П |
арашут зі стрічками використовуємо, як кано |
е. Стихія «Вода». |
||
2. П |
арашути суцільні , як накидку для коня, Стих |
ія «Вогонь». |
||
3. П |
арашут «Мішень» використовуємо для попад |
ання в ціль. Стихія «Повітря». |
||
М’які ц |
еглинки використовуємо для будування тоте |
ма команди. Стихія «Земля». |
||
4.1 |
Вправа №1: Стихія Води. «Швидка каное».
|
5 |
Естафета «Швидка Каное». Кожна із команд об'єднується в човен за допомогою парашута зі стрічками, гімнастичні палки використовують як весла, та якомога швидше проходять смугу перешкод. |
|
4.2 |
Вправа №2 : Стихія Вогню «Жвавий скакун».
|
5 |
Естафета «Жвавий скакун». Об'єднуємось в пари, батько коник, дитина вершник, у батька в руках гімнастична палиця з головою коня, та плащ на спині, дитина тримається за плащ та керує скакуном, оббігти фішки та конуси як найшвидше, змагання серед команд. |
4.3 |
Вправа № 3: Стихія Повітря «Влучний стрілок».
|
5 |
Естафета «Влучний стрілок». М’ячами по мішені. Для кожної команди своя мішень. Індіанці стріляють стрілами, Ковбої дротиками, Пірати м’ячами. |
4.4 |
Вправа №4: Стихія Землі «Мій тотем». |
5 |
Естафета «Мій тотем». Кожна команда з будівельного матеріалу будує свій тотем. Індіанці - вігвам, пірати - корабель, ковбої - вежу. |
5.
|
Тренінгова вправа: «Історія епохи».
|
5 |
Малювання на спині батьків історії про свою епоху. |
Учасники діляться на пари сідають навколо парашута. Один сідає спиною до іншого. Дитина, яка стоїть за спиною малює малюнок на спині матері, а вона перемальовує малюнок на папір. Пишуть історію своєї епохи. Потім усі команди об’єднують свої малюнки по командах в одну картину. Сідають навколо парашута і презентують спільну історію своєї епохи. |
|||
6.
|
Ментальна вправа: «Вгонь життя».
|
3 |
Учасники сідають у коло на парашут та передаючи «вогонь життя» по колу діляться враженнями про заняття. |
|
|
||
7.
|
Релаксація: вправа «Феєрверк».
|
3 |
Усі учасники заняття стають навколо парашута та виконують різні вправи. |
|
|||
8. |
Підведення підсумків заняття. Нагородження дипломами та медалями учасників команд. |
||
|
|||
Спильне фото учасників
|