Урок №7 - проєкту Цікава фізкультура 2.0 - Перезавантаження

Про матеріал
Публікується серія уроків Національного проєкту "Цікава фізкультура" 2.0 - Перезавантаження, перший етап якого відбувся з лютого по травень 2024 року, в проєкті було проведено 13 уроків з учнями початкових класів. В плані конспекті є покликання на відео запис проведення уроку та додані супроводжуючі матеріали, в тому числі Дипломи та Відзнаки учням та педагогу за проведення цього уроку. Кожен урок тематичний та містить вправи з використанням сучасного інвентарю, тренінгових вправ та вправ на покращення ментального здоров'я. Публікуємо урок №7 з теми: "Ми команда".
Перегляд файлу

Урок №7 - 12.04.2024 рік проведений в 4 класі

Національного проєкту «Цікава Фізкультура-2.0 Перезавантаження»  перший етап лютий-травень 2024 року

Автор Олексій Качан Президент Української федерації «Спорт заради розвитку» Елемент уроку проведений:

Педченко Людмила Василівна Заклад дошкільної освіти «Ромашка»  Полтавська область

Відео запис  проведеного уроку

image 

Анонс уроку 

image 

Матеріали для проведення уроку

image 

Короткий зміст уроку

Тема: Ми команда. Вправи "Знайди свою пару" та «Бинго».  

Розминка: Руханка Гопачок від Полтавської області.

Комплекс спеціальних вправ: Слаломні стійкі, бар'єри 2 висоти, кільця тренувальні двох видів, обручі.

Вправи з інвентарем: «Павук» двох видів.

Тренінгові вправи: «Молекули».

Рухливі ігри та або естафети: Боулінг.

Ментальні вправи: Зіркове дихання.

Релаксація: Асоціативні картки «Уява».

 

№ пор.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.

Початок уроку з кола  «Єднання», тема «Ми команда» 

5

Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо

парашута  

 

Учні разом із вчителями розміщуються в колі навколо парашута.

Вчитель розповідає про тему та завдання уроку, техніку безпеки та вимірюємо ЧСС, опутуємо самопочуття. 

Тема нашої зустрічі "Ми команда". 

 Привітання. Привітатися один з одним долонями, коліном, ліктем, плечем.

"Знайди свою пару" : за кольором одягу, за порою року

(день народження літо, осінь, зима, весна) 

А що для вас означає слова "Ми команда", діти відповідають та вкінці підводять підсумки їх відповідей.

Вправа «Бинго», діти стають в колі по черзі кладуть витягнуту руку долонею на долоню утворюючи коло та промовляють ооо по наростаючі і коли остання долоня торкається всі разом кричать Бинго і опускають руки.      

 

2.

Танцювальна руханка

5

Руханка проводиться педагогом з Полтавської області 

 

image 

3.

Комплект спеціальних вправ

5

Слаломні стійкі, бар'єри 2 висоти, кільця тренувальні двох видів, обручі.

 

Використовуємо полосу перепон на якій розкладені слаломні стійкі, бар'єри 2 висоти, кільця тренувальні двох видів, обручі  - діти проходять полосу три рази з поступовим ускладненням. 

image 

4.

Вправи з інвентарем «Павук»

7

Об’єднуємось в дві команди, перша команда малює «Сонечко» за допомогою «Павука» та переносимо кубики спочатку на верху дощечки, потім чіпляємо ціпочкою за гачок

 

Ігровий інвентар «Павук» використовуємо такі вправи:

Вправа №1. Перша команда малює «Сонечко» за допомогою «Павук». Учні беруться за мотузки лівою та правою руками, опускають «Павук» з маркером до підлоги на якої лежить аркуш білого паперу та командою малюють «Сонечко».  Вправа №2. Друга команда переносять кубики чіпляючи за допомогою ланцюжка з гачком кубики які мають гачок. Учні беруться за мотузки лівою та правою руками, опускають «Павук» з ланцюжком до підлоги на якої різні кубики з гачками чіпляють кубики по черзі та переносять на інше місце. 

Потім команди міняються місцями.

 

 

  image 

5.

Тренінгові та інтерактивні вправи

3,30 с

Виконуємо вправу Молекули

 

Розвивати навички «Командоутворення» допоможе вправа «Молекули». Учасникам пропонується під музику рухатися по залі. Щойно музика вимикається, ведучий навмання називає цифру, наприклад, чотири. Учасники мають взятися за руки і скласти групи по чотири особи. І так далі. Вправу можна ускладнити і зробити більш цікавою. Так, ведучий може запропонувати об’єднатися у групи не за кількістю осіб, а за будь-якою іншою ознакою (наприклад, за кольором очей, елементами спортивного одягу, прихильністю до виду спорту тощо). Завдання видаватиметься «веселішим», якщо учасникам, наприклад, заборонити розмовляти, або той, хто залишився зайвим, промовляє про себе певний факт або відповідає на запитання. Так учитель об’єднує учнів у групи або команди для наступної вправи. 

6.

Рухливі ігри та або естафети

10

Об’єднуємось в дві командах та змагаємось в гру «Боулінг»

 

image 

7.

Ментальні вправи «Зіркове дихання»

2

Сідаємо навколо парашута кладемо зірочки перед собою та

виконуємо вправу 

 

image

8.

Рефлексія «Картки уява»

2

Учні сидять навколо парашута в центрі якого лежать картки Уява. 

 

Вчитель промовляє завдання. Протягом нашого заняття я спостерігав різні емоції. Оберіть картку з тією емоцію, яка була сьогодні з вами, можна обрати декілька карток. Кожен учень промовляє декілька слів про його емоції використовуючи ті картки які найбільш відображають його емоції на його думку.

image 

9. 

Заключна вправа «Бинго»

30 с

Опис вправи на початку

image 

Дякую за увагу, ви були відкриті та позитивні, з радістю зустрінемось ще!!!

 

pdf
Додано
25 липня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку