План - конспект уроку з фізичної культури
з елементами футболу в 5 класі
Мета: Формувати інтерес учнів до занять фізичною культурою;
Розвивати шкільний футбол як наймасовіший вид рухової активності учнів.
Виховувати любов до спорту;
Завдання: 1 Ознайомити учнів з жонглюванням м’ячем ногою, стегном, головою
2 Повторити ведення м'яча середньою, внутрішньою, та зовнішньою частиною
підйому по прямій, поміж стійок (фішок), а також зі зміною швидкості руху.
3 Вдосконалити передачу м'яча внутрішньою стороною стопи і зупинку м'яча
підошвою за допомогою гри « М'яч капітанові »
Тип уроку: Комбінований;
Місце проведення: Спортивний зал;
Тривалість уроку: 45хв.
Інвентар: Мультимедійна дошка; футбольні м’ячі 20 шт; власноруч виготовлені фішки
10 шт; свисток; секундомір; для спец групи журнал з правилами гри і
футболістами.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 12 – 15 хв |
||
Учні заходять в спортивний зал 1 Шикування в одну шеренгу
2 Повідомлення завдань уроку
3 Повідомлення техніки безпеки на урок
4 Вимірювання ЧСС
5 Цікава інформація
6 Роздача інвентаря
7 ЗРВ в русі з м’ячами Ходьба:
8 Біг
9 Перешикування з колони в шеренгу
10 ЗРВ в русі
- Біг з високим підніманням стегна; - Біг з захлестом гомілок; - Колові оберти колінами назовні; - Колові оберти колінами вовнутирь; - Доторкання зігнутою ногою до м'яча; - Стрибки;
11 Вимірювання ЧСС
12 Цікава інформація |
30 с 1 хв
30 с
30 с
30 с
30 с
30 с
1 хв
10-15 м 10-15 м 10-15 м
1 хв
10 с
6 хв
≈ 10 м ≈ 10 м
≈ 10 м ≈ 10 м
≈ 10 м
≈ 10 м
≈ 10 м ≈ 10 м
≈ 10 м
≈ 10 м
≈ 10 м
30 с
1 хв |
Слайд № 1 Звучить пісня про футбол За зростом біля лінії. Привітання.
Слайд № 2 із завданнями уроку (фронтальний метод)
Слайд № 3 із технікою безпеки на урок (фронтальний метод)
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃90
Слайд № 4 про історію виникнення суддівського свистка
Клас «Кру – гом» Взяти м’ячі в руки «Ліво – руч» (фронтальний метод) Наліво в обхід по залу «кроком – руш» ( потоковий метод)
Потоковий метод. Слідкувати за поставою
Руки вгору Руки за голову Руки за голову
Темп повільний. М'яч тримати перед собою. Вдихаємо – видихаємо на 2-4 кроки. Голову тримаємо рівно, дивимося в затилок ближньому. Тулуб трохи нахилений вперед.
Направляючий на місці. Праве плече вперед.
Слідкувати за правильністю виконання вправ. В одну сторону із вказаною вправою в іншу повільним бігом. Ставати на носки, дивитися на руки Максимальна амплітуда виконання
Колові оберти вперед, назад Повороти вправо, вліво м’яч тримати в рівних руках вперед На кожний крок руки піднімаємо вгору і максимально прогинаємося в спині Руки на рівні пояса
Руки за спиною Позмінно правою, лівою ногою
Позмінно правою, лівою ногою
М'яч тримати на рівні пояса
В.П. – О.С. 1 ноги нарізно. 2 - О.С.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Слайд № 5 Заснування клубу «Динамо» Слайд № 6 Заснування клубу «Шахтер»
|
Основна частина 28 – 30 хв |
||
Перешикування учнів з 1 шеренги в 2. 1 Ознайомити учнів з жонглюванням м’ячем ногою, стегном, головою.
Перешикування учнів з шеренги в колону. 2 Повторити ведення м'яча середньою, внутрішньою, та зовнішньою частиною підйому по прямій, поміж стійок (фішок), а також зі зміною швидкості руху.
Естафета зі зміною колон
Цікава інформація
3 Вдосконалити передачу м'яча внутрішньою стороною стопи і зупинку м'яча підошвою за допомогою гри « М'яч капітанові »
|
30 с
8 хв
30 с
8 хв
3 хв
2 хв
8 хв |
Розділити на 1,2.Стати в шаманом порядку. Виконання вправи носком ноги м’яч закручуємо на себе, коліном підбиваємо на рівні грудей, головою слідкуємо за м’ячем і виконуємо лобом. Показ вправи вчителем Слайд № 7 ДЮСШ Челсі
Клас « Право – руч»
Показ вправи вчителем Слідкувати за тим щоб м’яч далеко не відлітав вперед. По свистку робити прискорення з м’ячем.
Кожен учасник обводе фішки і переміщується на іншу сторону майданчика. Коли він це зробив то піднімає руку сигналізуючи іншому учню для початку руху.
Слайд № 8 Видатні футболісти Херсонщини
Кожна шеренга робить коло і вибирає собі ведучого який стає в середину кола. По свистку він виконує передачі м'яча кожному із своїх партнерів, коли виконує останньому міняється з ним місцями.
|
Заключна частина 3 – 5 хв |
||
1 Шикування в одну шеренгу
2 Вимірювання ЧСС
3 Підбиття підсумків
4 Домашнє завдання
5 Організований вихід із залу |
30 с
30 с
3 хв
30 с
30 с |
За зростом біля лінії.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Відмітити кращих, вказати на помилки. На кожному м'ячу написані питання які розглядалися на уроці і в кожного який м’яч той і відповідає.
Підготувати інформацію про футболіста збірної України
В колону по одному |