Урок з теми: «Баскетбол. Рухливі ігри» у 5 класі.

Про матеріал
Удосконалення елементів гри баскетбол та закріплення вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів ( урок фізична культура + математика та історія).
Перегляд файлу

 

 

Розробка уроку «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

З ТЕМИ: «Баскетбол. Рухливі ігри» у  5 КЛАСІ.

 

Мехтієва Людмила Анатоліївна

01.10.2019

 

 

 

 


 

 

 

Тема уроку:

Удосконалення елементів гри баскетбол та закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів  (і урок фізична культура + математика, англійська мова та історія).

 

Мета уроку: Розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.

 

        Завдання уроку:

Навчальне завдання. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

Оздоровче завдання. Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;

Виховне завдання. Формування високих моральних якостей.

  1.          Удосконалити техніку ведення та передачі м’яча  різними способами.
  2.          Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметі;
  3.          Сприяти зміцненню здоров’я за допомогою фізичних вправ та розвитку швидкісно-силових якостей, спритності, швидкості реакції.
  4.          Сприяти вихованню зацікавленості до занять фізичною культурою, поваги до суперника, уміння долати труднощі.

 

      Тип уроку:  гра

Очікувані результати:

  1.          Учні знатимуть, як контролювати свій стан здоров’я та рівень фізичного навантаження.
  2.          Учні вмітимуть виконувати вправи загальної фізичної підготовки, спеціальні вправи баскетболіста.
  3.          Учні виконуватимуть завдання рухливих ігор.
  4.          Учні підвищать інтерес до уроків фізичної культури.

Інвентар:  м’ячі,  фішки, гаджети, рефлексивна мішень.

Місце проведення: спортивна зала.

 

           Зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

 

ВСТУПНА ЧАСТИНА = АДАПТАЦІЙНА         3 -  4хв.30 сек.

 

1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку.

Правила техніки безпеки.

Побажання один одному позитивного настрою.

 

2.“Весела математика” Ключові компетентності (Математична компетентність).

 

 

 

ЧСС /

102 -115 уд. хв.

 

 

Від 1 хв. до 1хв.30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

Звернути увагу на готовність до уроку

 ( зовнішній вигляд, самопочуття учнів)

Вимірювання ЧСС.

 

Діти дарують посмішку один одному.

 

 

Діти стоять у розсип та по інструкції вчителя виконують вправу, одночасно промовляючи назви цифр англійською мовою. Варіанти виконання: цифру 1 “пишімо” носом; цифру 2 – підборіддям; цифри 3-4 – правим (лівим) плечем; цифри 5-6 – правим (лівим) ліктем; цифри 7-8 – правим (лівим) коліном; цифру 9 – правою ногою; цифру 10 – “хвостиком”. Дихання довільне, утримувати дистанцію

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА = ПОШУКОВА               8- 9 хв. 

 

1.Енерджайзери:

 

«Числа»

 (Математична компетентність.).

 

 

 

 

 

 

2. «7 хвилин» (програма заздалегідь викачана на гаджети)

 

(Інформаційно-цифрова компетентність).

 

 

ЧСС/ 115 - 138

 

 

              2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

         

              7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Діти, набіваючи м’яч по підлозі, коли чують від вчителя число, промовляють його англійською мовою, та створюють коло з числа, яке пролунало. Потім добавляють  ведення м’яча. В індивідуальному темпі.

 

 

 Запропонований комплекс складається з 12 вправ. Учні об’єднуються в групи по

3-4 , та за допомогою програми виконують вправи для розвитку фізичних якостей  з використанням м’ячів.

 

Вимірювання ЧСС

ОСНОВНА ЧАСТИНА = ТРЕНУВАЛЬНА                 22-24 хв.

 

1. Передача м’яча від грудей двома руками у русі:

 

а)передача м’яча двома руками від грудей;

 

б)передача м’яча однією рукою від плеча зверху;

 

в)передача м’яча двома руками від грудей.

 

 

2 «Математичний виклик номерів»

 (Ініціативність і підприємливість).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. «М’яч капітану».

(Соціальна та громадянська компетентності).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Мозковий штурм.

 

 

1. Де вперше пройшла олімпіада?

2. Що є емблемою Олімпійських ігор?

3. Назвіть девіз Олімпійських ігор

4.Що є символом всіх Олімпійських ігор?
5. Початок шляху до фінішу?

6.Частина гри у баскетбол?

 

ЧСС /140 -168 уд. хв.

 

В межах індивідуальної фітнес-зони.

 

 

           10 – 12  хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            6 хв.

 

 

 

 

 

       

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             до 30 сек.

Учні об’єднуються на пари,стають навпроти один одного.

 

Обличчям один до одного, дистанція 3м.

 

Фронтальний метод.

 

На місці і в русі.

 

Звернути увагу на чітку передачу м’яча.

 

Усі гравці об’єднуються у дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами . учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника,котрий виконує ведення м’яча.

Наприклад: 4+2=6;  32- 24 = 8; и тд.

 

Гравці  об’єднуються  на 2 рівні команди, і кожна з них шикується по кругу на відстані витягнутих рук .

 Новий капітан змінює спосіб передачі – прийому м’яча.

Гра закінчується, коли всі побувають в ролі капітана. Перемагає команда, що закінчила першою передачу м'яча. Вимірювання ЧСС

 

 

Вчитель знаходиться у колі, кидає м’яч учневі, учень швидко відповідає.

 

1.(У стародавній Греції в Афінах)
2(П'ять кілець)

3. (Швидше. Вище. Сильніше)

4.(Вогонь).

5.(Старт)

6. (Чверть)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА = МОТИВАЦІЙНА              6-7 хв.

 

1.Гра «Збільшувальне скло»:

 (Обізнаність та самовираження у сфері культури).

 

 

 

 

2. Вправи на відновлення дихання.

3. Очікування результату.

 

4. Домашнє завдання.

 

 

6. Вихід із спортивної зали.

 

 

 

 

ЧСС /

 168 - 135 уд. хв.

 

             3 хв.

 

 

 

  1. 2 хв

 

 

 

               1 хв.

 

 

 

 

              1 хв.

Учні об’єднуються в групи по 3 -4.

Учні виконують різноманітні танцювальні вправи  під музику з м’ячами, які показує капітан. Потім у команді  змінюється капітан

Слідкувати за відновленням організму.

Вимірювання ЧСС

 

 

Підготувати  інформацію   про зимові Олімпійські ігри.

 

 

 

 

Разом час   45 хв.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку