Розробка уроку «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» |
З ТЕМИ: «Баскетбол. Рухливі ігри» у 5 КЛАСІ. |
|
Мехтієва Людмила Анатоліївна |
01.10.2019 |
|
Тема уроку:
Удосконалення елементів гри баскетбол та закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів (і урок фізична культура + математика, англійська мова та історія).
Мета уроку: Розвиток предметних та ключових компетентностей засобами фізичного виховання.
Завдання уроку:
Навчальне завдання. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
Оздоровче завдання. Розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;
Виховне завдання. Формування високих моральних якостей.
Тип уроку: гра
Очікувані результати:
Інвентар: м’ячі, фішки, гаджети, рефлексивна мішень.
Місце проведення: спортивна зала.
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки
|
ВСТУПНА ЧАСТИНА = АДАПТАЦІЙНА 3 - 4хв.30 сек.
|
||
1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку. Правила техніки безпеки. Побажання один одному позитивного настрою.
2.“Весела математика” Ключові компетентності (Математична компетентність).
|
ЧСС / 102 -115 уд. хв.
Від 1 хв. до 1хв.30 сек.
3 хв. |
Звернути увагу на готовність до уроку ( зовнішній вигляд, самопочуття учнів) Вимірювання ЧСС.
Діти дарують посмішку один одному.
Діти стоять у розсип та по інструкції вчителя виконують вправу, одночасно промовляючи назви цифр англійською мовою. Варіанти виконання: цифру 1 “пишімо” носом; цифру 2 – підборіддям; цифри 3-4 – правим (лівим) плечем; цифри 5-6 – правим (лівим) ліктем; цифри 7-8 – правим (лівим) коліном; цифру 9 – правою ногою; цифру 10 – “хвостиком”. Дихання довільне, утримувати дистанцію |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА = ПОШУКОВА 8- 9 хв.
|
||
1.Енерджайзери:
«Числа» (Математична компетентність.).
2. «7 хвилин» (програма заздалегідь викачана на гаджети)
(Інформаційно-цифрова компетентність).
|
ЧСС/ 115 - 138
2 хв.
7 хв.
|
Діти, набіваючи м’яч по підлозі, коли чують від вчителя число, промовляють його англійською мовою, та створюють коло з числа, яке пролунало. Потім добавляють ведення м’яча. В індивідуальному темпі.
Запропонований комплекс складається з 12 вправ. Учні об’єднуються в групи по 3-4 , та за допомогою програми виконують вправи для розвитку фізичних якостей з використанням м’ячів.
Вимірювання ЧСС |
ОСНОВНА ЧАСТИНА = ТРЕНУВАЛЬНА 22-24 хв.
|
||
1. Передача м’яча від грудей двома руками у русі:
а)передача м’яча двома руками від грудей;
б)передача м’яча однією рукою від плеча зверху;
в)передача м’яча двома руками від грудей.
2 «Математичний виклик номерів» (Ініціативність і підприємливість).
3. «М’яч капітану». (Соціальна та громадянська компетентності).
3. Мозковий штурм.
1. Де вперше пройшла олімпіада? 2. Що є емблемою Олімпійських ігор? 3. Назвіть девіз Олімпійських ігор
4.Що є символом всіх Олімпійських ігор? 6.Частина гри у баскетбол?
|
ЧСС /140 -168 уд. хв.
В межах індивідуальної фітнес-зони.
10 – 12 хв.
6 хв.
6 хв.
до 30 сек. |
Учні об’єднуються на пари,стають навпроти один одного.
Обличчям один до одного, дистанція 3м.
Фронтальний метод.
На місці і в русі.
Звернути увагу на чітку передачу м’яча.
Усі гравці об’єднуються у дві команди і шикуються в колону по одному. Учні кожної команди розраховуються за порядковими номерами . учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника,котрий виконує ведення м’яча. Наприклад: 4+2=6; 32- 24 = 8; и тд.
Гравці об’єднуються на 2 рівні команди, і кожна з них шикується по кругу на відстані витягнутих рук . Новий капітан змінює спосіб передачі – прийому м’яча. Гра закінчується, коли всі побувають в ролі капітана. Перемагає команда, що закінчила першою передачу м'яча. Вимірювання ЧСС
Вчитель знаходиться у колі, кидає м’яч учневі, учень швидко відповідає.
1.(У стародавній Греції в Афінах) 3. (Швидше. Вище. Сильніше) 4.(Вогонь). 5.(Старт) 6. (Чверть) |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА = МОТИВАЦІЙНА 6-7 хв.
|
||
1.Гра «Збільшувальне скло»: (Обізнаність та самовираження у сфері культури).
2. Вправи на відновлення дихання. 3. Очікування результату.
4. Домашнє завдання.
6. Вихід із спортивної зали.
|
ЧСС / 168 - 135 уд. хв.
3 хв.
1 хв.
1 хв. |
Учні об’єднуються в групи по 3 -4. Учні виконують різноманітні танцювальні вправи під музику з м’ячами, які показує капітан. Потім у команді змінюється капітан Слідкувати за відновленням організму. Вимірювання ЧСС
Підготувати інформацію про зимові Олімпійські ігри.
|
Разом час 45 хв. |
1