Урок "Інноваційний урок з елементами волейболу 5 клас"

Про матеріал
Навчити навикам володіння елементами техніки гри в волейболі. Навчити передачу м'яча двома руками зверху над собою на місці; Повторити прийом м'яча знизу над собою; Вдосконалити прийом м'яча знизу з накидання партнера; Ознайомлення з основоположником гри Волейбол і кращими гравцями світу,а також показ вправ учнями нашої школи.
Перегляд файлу

План - конспект уроку з фізичної культури

з елементами волейболу в 5 класі

 

 Мета:    Навчити навикам володіння елементами техніки гри в волейболі.    

Завдання:  1 Навчити передачу м'яча двома руками зверху над собою на місці;

                      2 Повторити прийом м'яча знизу над собою;

                      3 Вдосконалити прийом м'яча знизу з накидання партнера;

Тип уроку: Комбінований;

Місце проведення: Спортивний зал;

Тривалість уроку: 45хв.

Інвентар: Мультимедійна дошка; волейбольні м’ячі 20шт; свисток; секундомір, для спец групи журнал з волейболу.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 12 – 15 хв

Учні заходять в спортивний зал

1 Шикування в одну шеренгу

 

2 Повідомлення завдань уроку

 

 

3 Повідомлення техніки безпеки на урок

 

4 Вимірювання ЧСС

 

 

5 Перешикування з шеренги в колону

 

 

 

6 Ходьба:

 

  • на п’ятках
  • на носках;
  • ходьба перекатом із п’ятки на носок;

 

7  Біг

 

 

 

 

8 ЗРВ в русі

 

а) вправа на потягування

б) розминка  голови, шиї

      - колові оберти;

      - повороти;

     

     - нахили;

 

в) розминка рук

  • колові оберти рук (обома руками)
  • поперемінно правою, лівою

г) колові оберти передпліччя

д) розминка пальців

 

е) розминка запястів

є) розминка тазостегнового суглобу

 

ж) пересування в стійці волейболіста

 

з) біг з високим підніманням стегна

и) біг з захлестом гомілок

і) стрибки

 

9 Перешикування учнів

 

 

 

10 Вимірювання ЧСС

 

 

11 Цікаво знати родоначальник  волейболу

 

30 с

1 хв

 

30 с

 

 

30 с

 

 

30 с

 

 

30 с

 

 

 

1 хв

 

10-15 м

10-15 м

10-15 м

 

 

1 хв

 

 

 

 

6 хв

 

8 раз

 

14 рази

4 рази

 

4 рази

 

 

4 рази

 

4 рази

8 раз

8 раз

 

8 раз

10 раз

 

30 м

 

20 м

20 м

по10 м

 

30 с

 

 

 

30 с

 

 

2 хв

 

 

Слайд № 1Звучить пісня про Волейбол

За зростом біля лінії. Привітання.

 

Слайд № 2із завданнями уроку (фронтальний метод)

 

Слайд № 3 із технікою безпеки на урок

(фронтальний метод)

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃90

 

Клас «Право – руч» (фронтальний метод) Наліво в обхід по залу «кроком – руш»         

( потоковий метод)

 

Потоковий метод. Слідкувати за поставою

Руки за голову

Руки на поясі

Руки за поясі

 

 

Темп повільний. Вдихаємо – видихаємо на 2-4 кроки. Голову тримаємо рівно, дивимося в затилок ближньому. Тулуб трохи нахилений вперед.

 

Слідкувати за дистанцією. Самопочуттям учнів

Дивитися на руки, ставати на носки

 

Оберти вправо, вліво

Вправо, вліво доторкнутися носом до плеча

Вправо, вліво доторкнутися вухом до плеча

 

Оберти вперед, назад

 

Оберти вперед, назад

Оберти вперед, назад

Згинання розгинання пальців в кулак в сторони,вперед, вгору.

Оберти вперед, назад

Повільний біг. По свистку вистрибувати вгору

Приставними кроками ( вперед, назад, вправо, вліво)

Руки на рівні пояса

Руки за спиною

Правій, лівій, на двох.

 

Перешикувати учнів з однієї колони в 2, та вказати на розміщення по всьому майданчику.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140

 

Слайд № 4 Вільям Джон Морган

 

Основна частина 28 – 30 хв

1 Навчити передачу м'яча двома руками зверху над собою на місці;

 

 

  • імітація передачі без м'яча;
  • підкидання і ловіння м'яча;
  • по одній передачі над собою;
  • максимальна кількість передач;

 

 

 

 

 

2 Повторити прийом м'яча знизу над собою;

 

  • по 1 набиванню м’яча;
  • по 2 набивань м’яча;
  • максимальна кількість набивань;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • максимальна кількість набивань між шеренгами;

 

  • максимальна кількість набивань між дівчатками і хлопчиками;

 

3 Вдосконалити прийом м'яча знизу з накидання партнера;

 

виконати по 20 передач між собою;

12 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв

Фронтально одночасно, у кожного -  м’яч. Підхід під м’яч зручним способом. Набуття стійки залежно від швидкості і траєкторії польоту м’яча. Прийом м’яча на пальці, амортизуючи поступальний рух. Передача виконується узгодженим, повним випрямленням рук, тулуба та ніг. Кисті згинаються супроводжують м’яч.

Показ вправи вчителем.

Слайд № 5 Показ вправи учнем Калинівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, Селєдцовим Евгеном

 

Ноги поставити на рівні плечей масу тіла рівномірно розподілити між ними. Тулуб трохи нахилений вперед. М'яч тримати в рівних руках перед собою. При підкидані м’яча очима слідкуємо за ним. При ударі ноги згинаємо, руки утворюють одну платформу на рівні плечей. М'яч приймаємо на передпліччя (манжети) і з розгинанням ніг і прийомом м'яча виконуємо удар.

Показ вправи  вчителем.

Слайд № 6 Показ вправи ученицею Калинівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, Росліковою Аллою

Учні змагаються між собою яка шеренга більше наб’є. Хто програє виконує 5 присідань.

Визначаємо найкращих учнів  класу.

 

 

 

Слайд № 7 Показ вправи  Алексеем Вербовим

Показ вправи  вчителем.

Одна шеренга накидає м’яч інша повертає передачею м'яча знизу 20 разів. Потім міняються місцями. Дистанція між шеренгами 3 метри.

 

Заключна частина 3 – 5 хв

1 Шикування в одну шеренгу

 

2 Вимірювання ЧСС

 

 

3 Підбиття підсумків

 

4 Домашнє завдання

 

 

 

5 Організований вихід із залу

30 с

 

30 с

 

 

2 хв

 

30 с

 

 

 

30 с

За зростом біля лінії.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140

 

Відмітити кращих, вказати на помилки.

 

Підготувати інформацію (хл) про чоловічу волейбольну команду України (дів) жіночу

 

В колону по одному

 

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
1499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку