План-конспект уроку з фізичної культури. Модуль «Волейбол»

Про матеріал
1. Вдосконалювати техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху. 2. Продовжувати вивчати нижню пряму та бокову подачі. 3. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, швидкості, координації рухів, витривалості. 4. Сприяти розвитку уваги, вихованню взаємної підтримки, почуття колективізму, інтересу до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Кобеляцький ліцей

Полтавської обласної ради

C:\Users\админ 0\Desktop\Атестаційний матеріал\5ea513f4f471316c69537c3b07a771ae.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кобеляки – 2023

 

Клас: ___7-А___  

Тема уроку:  Передача м'яча обома руками зверху в парах. Нижня пряма та бокова подачі із-за лицьової лінії.

Мета: виховувати інтерес до волейболу, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів, прививати любов до фізичних вправ та спорту.

 

Завдання уроку:

1. Вдосконалювати техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху.

2. Продовжувати вивчати нижню пряму та бокову подачі.

3. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, швидкості, координації рухів, витривалості.

4. Сприяти розвитку уваги, вихованню взаємної підтримки, почуття колективізму, інтересу  до занять фізичними вправами.

 

Методи  проведення:  фронтальний, груповий, індивідуальний.       

                                                                                                                              Інвентар:  волейбольні м’ячі, сітка, свисток, ноутбук, колонки.

 

Місце проведення: спортивний зал.

Учитель фізичної культур: Калитка Б.В.

Тривалість уроку: 35 хв.

з\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10-15 хв.)

  1

Шикування, привітання.

Повідомлення теми і завдань уроку.

1 хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і стан здоров’я

  2

Замірюють ЧСС за 10 с.

30 с.

Перевірити функціональний стан організму учнів (пульс)звернути увагу на учнів з високим пульсом.

У нормі 80 – 90 уд./хв.

  3

Повторити стройові вправи:

повороти ліворуч, праворуч, кругом;      

30 с.

Чітке виконання вправ.

Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба. Виконувати за командою вчителя. Темп виконання середній. Фронтальний спосіб організації роботи учнів. Виправляти помилки.

  4

Ходьба під музичний супровід:

  • звичайним кроком;
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній стороні стопи;
  • на внутрішній стороні стопи;
  • перекатами з п’ятки  на носок;
  • у напівприсіді;
  • у присіді.

2-3 хв.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

10-12 с.

В русі по колу. Стежити за поставою

В середньому темпі

Руки на поясі

Руки за голову

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на колінах

  5

Біг під музичний супровід:

  • звичайний;
  • приставними кроками в нижній і високій стійці волейболіста;
  • з високим підніманням стегна;

 

 

  • із закиданням гомілки назад – назовні;
  • біг спиною вперед - «проти ходом»;
  • біг звичайний, за звуковим сигналом виконати імітацію верхнього або нижнього прийому м’яча;
  • ходьба, вправи на відновлення дихання: глибокий вдих - руки вгору, видих - руки вниз.

2-3 хв.

30 с.

10-12 с.

 

 

10-12 с.

 

 

10-12 с.

 

10-12 с.

 

 10-12 с.

 

 

 

15-20 с.

Дист. 2-3 кроки

Темп середній

Стежити за роб. рук і ніг

 

Руки попереду. Діставати колінами долоні

Руки позаду. Діставати п’ятами долоні

По 10-15 м

 

Один свисток – верхня стійка волейболіста

Два свистка – нижня

 

СМГ і ПМГ за сигналом (свисток) переходить на ходьбу та виконує ходьбу та дихальні вправи по «внутрішньому» колу

  6

Перешикування  в русі з однієї колони  в колону по два через центр.

30 с.

Подається команда

"У колону по два через центр руш!".

  7

Замірювання ЧСС за 10 с.

30 с.

120 – 140 уд.\хв.

  8

Комплекс ЗРВ на місці під музичний супровід:

1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо.

2. В. п – те ж саме.

1-2-3-4 кругові оберти головою вліво,1-2-3-4 – вправо.

3. В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей.1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад.

4. В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу.

1-2 відведення рук назад,

3-4 зі зміною положення рук.

5. В. п – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми.

1-2 відведення зігнутих рук назад,

3-4 відведення прямих рук з поворотом тулуба вліво, 5-6 назад,

7-8 – вправо.

6. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед.

1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок).

7. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво, 5-6-7-8 – вправо.

8. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1 – нахил до лівої ноги, 2 – до землі, 3 – до правої, 4 – в. п.

9. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі.

1 – випад вперед правою ногою, 2 – в. п., 3 – лівою ногою, 4 – в. п.

10. В. п – основна стійка.

1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил,4– в. п.

11. В. п – стійка ноги нарізно, права позаду, руки в сторони,

1 - мах лівою вперед - вгору, 2 - в.п.

12. В. п – основна стійка.

1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п.

3-5 хв.

Пояснити і показати вправи почергово під музичний супровід. Формувати поставу, правильне дихання. Темп і ритм середній. Фронтальний спосіб діяльності учнів. Чітко виконувати команди.

Помилки: неточність рухів. Виправлення: підказка, допомога, повторення.

Виконують СМГ та ПМГ, після розминки виконують дихальні вправи.

Основна частина (15-20 хв.)

1

Передача м'яча обома руками зверху в парах:

- передача м'яча над собою, а тоді партнеру;

- передача м’яча партнеру обома руками зверху;

- передачі м’яча  обома руками зверху над собою з просуванням уперед, а тоді партнеру;

- передача м'яча партнеру обома руками зверху сидячи.

 

 

 

 

 

 

7-15 хв.

Звернути увагу на положення рук, стійку гравця, рух при прийомі.

Чітко доводити м’яч до партнера

 

Виконують СМГ і ПМГ, після підходу виконують дихальні вправи.

2

Нижня пряма та бокова подачі із-за лицьової лінії:

- виконання стійки;

- імітація подачі; 

- подача із-за лицьової лінії через сітку.

Описание: C:\Users\админ 0\Desktop\Новый рисунок11.jpeg 

5-8 хв.

Слід звернути увагу на правильне виконання наступних деталей:

• вихідне положення;

• висоту і напрям підкидання м'яча;

• замах руки і розташування долоні на м'ячі в момент удару;

• перенесення маси тіла з ноги на ногу.

 

Виконують СМГ і ПМГ, після підходу виконують дихальні вправи.

 

 

 

Заключна частина (3-5  хв.)

1

Шикування

15 с.

 

2

Ходьба з вправами на відновлення дихання: глибокий вдих - руки вгору, видих - руки вниз.

1 коло

Темп повільний

 

 

3

Рефлексія. Вправа «Зробить той, хто ...»

1 хв.

Учні аналізують та оцінюють свої уміння застосовувати вивчені елементи у навчальній грі.

4

Підведення підсумків уроку

1 хв.

Оцінка діяльності учнів

5

Замірюють ЧСС за 10 с.

30 с.

До 100 уд.\хв.

6

Домашнє завдання.

 

30 с.

1. Повторити правила гри у волейбол

2. Повторити комплекс ЗРВ на місці

7

Організований вихід дітей зі спортивного залу

 

У колону по одному

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку