Кобеляцький ліцей
Полтавської обласної ради
Кобеляки – 2023
Клас: ___7-А___
Тема уроку: Передача м'яча обома руками зверху в парах. Нижня пряма та бокова подачі із-за лицьової лінії.
Мета: виховувати інтерес до волейболу, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів, прививати любов до фізичних вправ та спорту.
Завдання уроку:
1. Вдосконалювати техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху.
2. Продовжувати вивчати нижню пряму та бокову подачі.
3. Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, швидкості, координації рухів, витривалості.
4. Сприяти розвитку уваги, вихованню взаємної підтримки, почуття колективізму, інтересу до занять фізичними вправами.
Методи проведення: фронтальний, груповий, індивідуальний.
Інвентар: волейбольні м’ячі, сітка, свисток, ноутбук, колонки.
Місце проведення: спортивний зал.
Учитель фізичної культур: Калитка Б.В.
Тривалість уроку: 35 хв.
№ з\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина (10-15 хв.) |
|||||
1 |
Шикування, привітання. Повідомлення теми і завдань уроку. |
1 хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і стан здоров’я |
||
2 |
Замірюють ЧСС за 10 с. |
30 с. |
Перевірити функціональний стан організму учнів (пульс)звернути увагу на учнів з високим пульсом. У нормі 80 – 90 уд./хв. |
||
3 |
Повторити стройові вправи: повороти ліворуч, праворуч, кругом; |
30 с. |
Чітке виконання вправ. Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба. Виконувати за командою вчителя. Темп виконання середній. Фронтальний спосіб організації роботи учнів. Виправляти помилки. |
||
4 |
Ходьба під музичний супровід:
|
2-3 хв. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. 10-12 с. |
В русі по колу. Стежити за поставою В середньому темпі Руки на поясі Руки за голову Руки на поясі Руки на поясі Руки на поясі Руки на колінах |
||
5 |
Біг під музичний супровід:
|
2-3 хв. 30 с. 10-12 с.
10-12 с.
10-12 с.
10-12 с.
10-12 с.
15-20 с. |
Дист. 2-3 кроки Темп середній Стежити за роб. рук і ніг
Руки попереду. Діставати колінами долоні Руки позаду. Діставати п’ятами долоні По 10-15 м
Один свисток – верхня стійка волейболіста Два свистка – нижня
СМГ і ПМГ за сигналом (свисток) переходить на ходьбу та виконує ходьбу та дихальні вправи по «внутрішньому» колу |
||
6 |
Перешикування в русі з однієї колони в колону по два через центр. |
30 с. |
Подається команда "У колону по два через центр руш!". |
||
7 |
Замірювання ЧСС за 10 с. |
30 с. |
120 – 140 уд.\хв. |
||
8 |
Комплекс ЗРВ на місці під музичний супровід: 1. В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – назад, 3 – вліво, 4 – вправо. 2. В. п – те ж саме. 1-2-3-4 кругові оберти головою вліво,1-2-3-4 – вправо. 3. В. п – стійка ноги нарізно, руки до плечей.1-2-3-4 кругові оберти в плечових суглобах вперед, 1-2-3-4 – назад. 4. В. п – стійка ноги нарізно, ліва рука вгорі, права внизу. 1-2 відведення рук назад, 3-4 зі зміною положення рук. 5. В. п – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми. 1-2 відведення зігнутих рук назад, 3-4 відведення прямих рук з поворотом тулуба вліво, 5-6 назад, 7-8 – вправо. 6. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони, нахил вперед. 1-8 - кругові оберти тулубом вліво- вправо (млинок). 7. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво, 5-6-7-8 – вправо. 8. В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил до лівої ноги, 2 – до землі, 3 – до правої, 4 – в. п. 9. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі. 1 – випад вперед правою ногою, 2 – в. п., 3 – лівою ногою, 4 – в. п. 10. В. п – основна стійка. 1 – нахил вперед, руками торкнутися підлоги, 2 – присід, руки вперед, 1 – нахил,4– в. п. 11. В. п – стійка ноги нарізно, права позаду, руки в сторони, 1 - мах лівою вперед - вгору, 2 - в.п. 12. В. п – основна стійка. 1 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 2 – стрибок, ноги разом, хлопок над головою, 3 – стрибок ноги нарізно, руки в сторони, 4 – в. п. |
3-5 хв. |
Пояснити і показати вправи почергово під музичний супровід. Формувати поставу, правильне дихання. Темп і ритм середній. Фронтальний спосіб діяльності учнів. Чітко виконувати команди. Помилки: неточність рухів. Виправлення: підказка, допомога, повторення. Виконують СМГ та ПМГ, після розминки виконують дихальні вправи. |
||
Основна частина (15-20 хв.) |
|||||
1 |
Передача м'яча обома руками зверху в парах: - передача м'яча над собою, а тоді партнеру; - передача м’яча партнеру обома руками зверху; - передачі м’яча обома руками зверху над собою з просуванням уперед, а тоді партнеру; - передача м'яча партнеру обома руками зверху сидячи.
|
7-15 хв. |
Звернути увагу на положення рук, стійку гравця, рух при прийомі. Чітко доводити м’яч до партнера
Виконують СМГ і ПМГ, після підходу виконують дихальні вправи. |
||
2 |
Нижня пряма та бокова подачі із-за лицьової лінії: - виконання стійки; - імітація подачі; - подача із-за лицьової лінії через сітку.
|
5-8 хв. |
Слід звернути увагу на правильне виконання наступних деталей: • вихідне положення; • висоту і напрям підкидання м'яча; • замах руки і розташування долоні на м'ячі в момент удару; • перенесення маси тіла з ноги на ногу.
Виконують СМГ і ПМГ, після підходу виконують дихальні вправи.
|
||
Заключна частина (3-5 хв.) |
|||||
1 |
Шикування |
15 с. |
|
||
2 |
Ходьба з вправами на відновлення дихання: глибокий вдих - руки вгору, видих - руки вниз. |
1 коло |
Темп повільний
|
||
3 |
Рефлексія. Вправа «Зробить той, хто ...» |
1 хв. |
Учні аналізують та оцінюють свої уміння застосовувати вивчені елементи у навчальній грі. |
||
4 |
Підведення підсумків уроку |
1 хв. |
Оцінка діяльності учнів |
||
5 |
Замірюють ЧСС за 10 с. |
30 с. |
До 100 уд.\хв. |
||
6 |
Домашнє завдання.
|
30 с. |
1. Повторити правила гри у волейбол 2. Повторити комплекс ЗРВ на місці |
||
7 |
Організований вихід дітей зі спортивного залу |
|
У колону по одному |
||