9 - клас
Модуль: Волейбол.
Завдання 1.Поглиблене вивчення передачі м’яча знизу двома руками та ознайомлення з
технікою прямого нападаючого удару,;
2.Повторення техніки і правил гри.;
3. Сприяння розвитку сили, спритності, швидкісної реакції, координації
рухів;
4. Виховання інтересу до гри, працездатності, волі наполегливості
Місце проведення: спортивний зал.
Тип уроку: поглиблене вивчення та систематизація знань
Тривалість -45 хв.
Інвентар: волейбольні м’ячі один на двох, сітка, гумовий бинт.
Дата проведення
Зміст навчального матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина -12 хв |
|
|
Організований перехід до місць занять 1.Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку. 2. Шикування та перешикування у дві шен ерги і навпаки. 3. Ходьба, різновиди ходьби. 4. Біг, стрибки, різновиди бігу та стрибків. Спеціальна фізична підготовка: Вправи для розвитку спритності Для успішної гри у волейбол дуже важливі успішні високо координовані дії з м’ячем у безопорному положенні і в різних складних умовах гри, що постійно змінюються. 1. Човниковий біг 9-3-6-3-9 (цифри позначають дистанцію бігу по волейбольному майданчику в метрах). Акробатичні вправи відомі з попередніх класів, пригадайте їх і виконуйте самостійно 2. Одиночні та численні стрибки з місця і розбігу з наступним поворотом на 90, 180, 360 градусів . 3. Акробатичний стрибок-перекид вперед через перешкоду - після короткого розбігу стрибок у «вікно» (гімнастичний круг) - ривок 3-5 м - стрибок на канат - лазіння канатом вверх і вниз - ривок до фінішу. 4. Біг через перешкоди різної висоти. 5. Стрибки через гімнастичну лаву з поворотом на 90°, 180°, 360°. Після повороту прийом або передача м’яча. 6. Виконання блоку, поворот на 180° - прийом або передача м’яча. 7. В парах: відстань 4-6 м. Після передачі м’яча зверху двома руками партнеру гравець виконує перекид вперед або назад. 8. В парах: один гравець на лицьовій лінії в різних вихідних положеннях (лежачи, у напівприсіді, у повному присіді і т. д. ). Другий гравець знаходиться на лінії атаки і виконує удар об підлогу, перший після відскоку м’яча від підлоги повинен встати, виконати пересування до м’яча і повернути його партнеру, передачею знизу або зверху. |
3хв
40 м 60 м
60сек
8 хв
|
Розказати
Фронтально – потоковий метод
Виправляти помилки
|
Основна частина -31хв |
||
.1. Верхня пряма подача - пари розташовані уздовж лицьової лінії, обличчям один до одного і виконують пряму верхню подачу. 2.Прийом і передача м’яча знизу: - прийом і передача м’яча двома руками після удару партнером 3. Прямий нападаючий удар 1- пояснення; 2- показ; 3-виконання Тренувальні вправи: 1)Стрибки з місця з імітацією нападаючого удару; 2) Стрибки з імітацією нападаючого удару з місця , з одного , двох та трьох кроків розбігу; 3)Стрибки з розбігу з діставанням баскетбольного кільця. 4. Два гравці розташовуються біля стінки. Один з них підкидає м’яч догори - інший виконує нападаючий удар об підлогу в стінку з відстані 2-3 м. 5. Нападаючий удар на низькій сітці зі свого підкидання. 6. Два гравці розташовуються біля сітки. Один з них підкидає м’яч догори, інший з розбігу виконує нападаючий удар через сітку. 7. Два гравці розташовуються біля сітки. Перший гравець розташовується на лінії атаки, а інший робить передачу зверху двома руками першому гравцю, який виконує нападаючий удар. 8. Гравці з м’ячами шикуються в колону в зоні 4. Гравець, який виконує передачу, - у зоні 3. З протилежного боку розміщення гравців аналогічне. Після передачі м’яча виконується удар. Гравець, який виконав удар, переходить у протилежну колону. 9. Гравці з м’ячами розташовуються у зоні 2. Гравець, який виконує передачу, - у зоні 3. З протилежного боку розміщення гравців аналогічне. Після передачі м’яча виконується удар. Гравець, який виконав удар, переходить у протилежну колону. 10. Нападаючі удари в різні зони майданчика Поглиблення вивчення та складання контрольної вправи: прийом та передача м’яча двома руками знизу у парах на уроці 80. Навчальна гра. за спрощеними правилами з використовування вивчених прийомів гри |
10 хв
10 хв
11 хв
|
Прямий нападаючий удар
Груповий метод виправляти помилки
Ігровий метод |
Заключна частина -2 хв |
||
.Шикування у шеренгу. 2. Підсумок уроку 3.Завдання на наступний урок : удосконалення прийомів гри 4. Домашнє завдання: Вправи для розвитку фізичних якостей |
30 сек 30 сек 30 сек 30 сек |
За командою. Оцінити учнів
Розказати |