План – конспект уроку з фізичної культури «Модуль волейбол» 9 клас

Про матеріал
Завдання .1. Повторення прийомів подачі м’яча знизу і зверху двома руками , верхня пряма подача 2..Сприяння розвитку сили, спритності, координації руху, точності виконання вправи;. 3.Виховання інтересу до гри, працездатності, волі наполегливості
Перегляд файлу
План – конспект уроку з фізичної культури  «Модуль  волейбол»

                     9  - клас

Модуль: Волейбол.

Завдання   1.Поглиблене вивчення передачі м’яча знизу двома руками та  ознайомлення з

                       технікою прямого  нападаючого удару,;

                     2.Повторення  техніки  і правил гри.;

                     3. Сприяння розвитку сили, спритності, швидкісної реакції,  координації

                                   рухів; 

                     4.  Виховання інтересу до гри, працездатності, волі наполегливості 

Місце проведення: спортивний зал.

Тип уроку: поглиблене вивчення та систематизація знань

Тривалість -45 хв.

Інвентар: волейбольні м’ячі один на двох, сітка, гумовий бинт.

Дата проведення

 

                          Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

 

Організаційно – методичні вказівки

   Підготовча частина -12 хв

 

Організований перехід до місць занять

1.Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку.

2. Шикування та перешикування у дві шен ерги і навпаки.

3. Ходьба, різновиди ходьби.

4. Біг, стрибки, різновиди бігу та стрибків.

Спеціальна фізична підготовка:

Вправи для розвитку спритності

Для успішної гри у волейбол дуже важливі успішні високо координовані дії з м’ячем у безопорному положенні і в різ­них складних умовах гри, що постійно змінюються.

1.  Човниковий біг 9-3-6-3-9 (цифри позначають дистанцію бігу по волейбольному майданчику в метрах). Акробатичні вправи відомі з попередніх класів, при­гадайте їх і виконуйте самостійно

2. Одиночні та численні стрибки з місця і розбігу з наступним поворотом на 90, 180, 360 градусів .

3. Акробатичний стрибок-перекид вперед через перешкоду - після короткого розбігу стрибок у «вікно» (гімнастичний круг) - ривок 3-5 м - стрибок на канат - лазіння канатом вверх і вниз - ривок до фінішу.

4. Біг через перешкоди різної висоти.

5.  Стрибки через гімнастичну лаву з поворотом на 90°, 180°, 360°. Після повороту прийом або передача м’яча.

6.  Виконання блоку, поворот на 180° - прийом або передача м’яча.

7. В парах: відстань 4-6 м. Після передачі м’яча зверху двома руками партнеру гравець виконує перекид вперед або назад.

8.  В парах: один гравець на лицьовій лінії в різних вихідних положеннях (лежачи, у напівприсіді, у повному присіді і т. д. ). Другий гравець знаходиться на лінії атаки і вико­нує удар об підлогу, перший після відскоку м’яча від під­логи повинен встати, виконати пересування до м’яча і повернути його партнеру, передачею знизу або зверху.

3хв

 

 

40 м

60 м

 

60сек

 

 

 

 

 

 

 

8 хв

 

 

Розказати

 

 

 

Фронтально – потоковий метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виправляти помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

                    Основна частина -31хв

.1. Верхня пряма  подача

- пари розташовані уздовж лицьової лінії, обличчям один до одного і виконують пряму  верхню подачу.

2.Прийом і передача м’яча знизу:

- прийом і передача м’яча двома руками після удару партнером

3. Прямий нападаючий удар

1- пояснення; 2- показ;  3-виконання

Тренувальні вправи:

1)Стрибки з місця з імітацією нападаючого удару;

2) Стрибки з імітацією нападаючого удару з місця , з одного , двох та трьох кроків розбігу;

3)Стрибки з розбігу з діставанням баскетбольного кільця.

4.  Два гравці розташовуються біля стінки. Один з них підки­дає м’яч догори - інший виконує нападаючий удар об під­логу в стінку з відстані 2-3 м.

5.  Нападаючий удар на низькій сітці зі свого підкидання.

6.  Два гравці розташовуються біля сітки. Один з них підки­дає м’яч догори, інший з розбігу виконує нападаючий удар через сітку.

7.  Два гравці розташовуються біля сітки. Перший гравець розташовується на лінії атаки, а інший робить передачу зверху двома руками першому гравцю, який виконує нападаючий удар.

8.  Гравці з м’ячами шикуються в колону в зоні 4. Гравець, який виконує передачу, - у зоні 3. З протилежного боку розміщення гравців аналогічне. Після передачі м’яча виконується удар. Гравець, який виконав удар, перехо­дить у протилежну колону.

9.  Гравці з м’ячами розташовуються у зоні 2. Гравець, який виконує передачу, - у зоні 3. З протилежного боку розмі­щення гравців аналогічне. Після передачі м’яча викону­ється удар. Гравець, який виконав удар, переходить у про­тилежну колону.

10. Нападаючі удари в різні зони  майданчика

Поглиблення вивчення та складання   контрольної вправи: прийом та передача м’яча двома руками знизу у парах на уроці 80.

Навчальна гра. за спрощеними правилами з використовування вивчених прийомів гри

 10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прямий нападаючий удар

 

 

Груповий метод виправляти помилки

 

 

 

Ігровий метод

                     Заключна частина -2 хв

.Шикування у шеренгу.

2. Підсумок уроку

3.Завдання на наступний урок : удосконалення прийомів гри

4. Домашнє завдання: Вправи для розвитку фізичних якостей

30 сек

30 сек

30 сек

30 сек

За командою.

Оцінити учнів

 

Розказати

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку