План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для дітей із порушеннями розумового розвитку. Тема: "Розвиток координаційних здібностей".

Про матеріал
План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для учнів 4 класу із порушеннями розумового розвитку. Тема: "Розвиток координаційних здібностей". Урок пропрацьований. Все детально, доступно розписано. Індивідуальна форма проведення корекційного заняття, урок розрахований на 25 хвилин.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з лікувальної фізкультури для учениці 4 класу з розумовою відсталістю

Тема: Розвиток координаційних здібностей. 

Завдання:

  1. Розвиток та збільшення обсягу довготривалої та оперативної пам‘яті.
  2. Розвиток аналітико-синтетичного типу сприймання.
  3. Розвиток кінетичного та кінестетичного сприйняття.
  4. Розвиток просторового орієнтування.
  5. Розвиток координації рухів.
  6. Формування узгодженості мікро- та макромоторики.
  7. Розвиток просторово-часової орієнтації, точності відтворення просторових, часових і силових параметрів рухів.
  8. Формування здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі.
  9. Розвиток швидкості реакції.
  10. Розвиток зорового, кінестетичного та тактильно-вібрацйного контролю виконання рухової дії.
  11. Закріплення навички правильної постави.
  12. Розвиток рухових якостей (спритності).
  13. Корекція адекватності емоційних реакцій.
  14. Розвиток фіксуючого мовлення.
  15. Виховання навичок адекватної поведінки, дисциплінованості, організованості.

 

Дата проведення:

Місце проведення: м’який спортивний зал.

Тип уроку: комбінований.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Підготовче дихання. Ха-дихання лежачи. Динамічні дихальні вправи.Ритмічне дихання.

Підготовче дихання

В.п.  ноги нарізно.

Вдих – підняти руки через сторони вгору до горизонтального положення, поволі прогнутися назад. Зімкнути руки за потилицею, випнути груди, відхилити голову трохи назад. Цю позу набути без будь-якого напруження м’язів. Видих – енергійно, щоб якомога більше звільнити легені від повітря. Вдих – повільно, глибоко. Спочатку можна робити довільно, а потім по рахунку. Вдих виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с), заповнюючи нижні, а потім і верхні відділи легень. Видих – у такій же послідовності, виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с).

Ритмічне дихання

В.п. сидячи.

Випростатись, розслабити м’язи. Енергійно видихнути. Вдих – глибокий, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Видих – так само, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Дихання стає пульсуюче, але безперервне, з невеликими хвилеподібними затиханнями між окремими ударами пульсу. Кожен вдих виконувати протягом стількох пульсових одиниць (ударів серця), як і видих.

Дихання для зміцнення нервової системи

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба.

1. Енергійний видих.

2. З повільним вдихом (як при повному диханні йогів) піднести поволі  руки вперед до горизонтального рівня, обертаючи долоні вгору.

3. Затримати дихання (5 с). Повільно (протягом 1-2 с) сильно стиснути пальці в кулаки. Повільно зігнути руки в ліктях, наближаючи стиснуті кулаки до плечей (руки згинати з великим зусиллям, ніби долаючи значний опір).

4. Видих. Одночасно з видихом випрямити руки, розтиснути кулаки, опускаємо розслаблені руки донизу, нахиляючись уперед. Розслабитись.

Повторити 1-2-3 рази.

5 хвилин

 

 

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

hello_html_f9448ba.jpg

  1. Вис стоячи позаду.
  2. Вис стоячи зігнувшись.
  3. Вис присівши позаду.

Махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори.

17 хвилин.

 

 

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи. Звернути увагу на положення рук. Піднімаючи ноги, коліна не згинати. Виконати у середньому темпі

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Вправи на розслаблення, зняття психоемоційного напруження

І. В.п. - лежачи на спині, руки витягнуті над головою, очі заплющені. Максимально витягнути руки за голову, а ноги в протилежний бік, при цьому підошви стоп мають дивитися вперед, а пальці – вгору. Виконувати з напруженням (10 с). Пауза, розслабитись (30 с).

ІІ. «Поза візника»:  сісти на край так, щоб гомілки були перпендикулярні до підлоги, а стопи стояли на ширині плечей; при цьому руки, зціплені в замок, опустити між ногами; плечі та голова повинні звисати, очі заплющені. Дихання діафрагмальне, неглибоке.

3 хвилин

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
2761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку