План конспект уроку з модельного мистецтва на тему "Схема дефіле"

Про матеріал
План конспект уроку з модельного мистецтва Тема. Схема дефіле Мета: поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення індивідуальних схем-презентацій в різних стилях. Робота над схемами дефіле
Перегляд файлу

План конспект уроку з модельного мистецтва

Тема. Схема дефіле

Мета: поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення індивідуальних схем-презентацій в різних стилях. Робота над схемами дефіле

Дидактичні задачі уроку

  • Розвиток художньо-творчої уяви, оригінального, нестандартного,     асоціативно-творчого мислення, художньо-образних якостей зорового сприймання, спостережливості, зорової пам’яті руху.
  • Формування вміння красиво рухатися на сцені і на подіумі.
  • Виховання естетики культури руху.

Тип уроку: закріплення знань, вироблення умінь і навичок.

Навчально-методичне забезпечення уроку : Online-сервіс , презентація , роздатковий матеріал , ілюстративний матеріал .

 

Хід уроку

  1. Підготовчий етап
    1. Організаційний момент

Вхід учнів в актовий зал. Учні шикуються в дві лінії в шаховому порядку. Позначення теми і мети уроку. Розповідь про схеми та значення координації в дефіле.

 

         1.2   Актуалізація опорних знань , умінь та уявлень учнів

Професія актора і моделі - перш за все величезна праця. Вона починається з першого уроку по дефіле і не припиняється все життя. Якщо ж говорити про фізичні дані, необхідних майбутньому артисту, то я вважаю, що головне - це не крок, що не стрибок, невисокий підйом, не зовнішні дані, а координація. Якщо учень обдарований природного координацією рухів, це компенсує будь-яку іншу ваду, йому буде підвладна будь-яка пластика.

Слово «координація» означає «узгодження». Коли говорять про координацію рухів, мають на увазі узгодженість в роботі м'язів різних груп, спрямовану на досягнення певного рухового ефекту, контрольної мети. Будь-яка поза, будь-який рух вимагає координації. Координація є саме тією якістю, яку можна розвинути тільки тренуваннями

А сьогодні допоможе вам познайомитися з основами дефіле персонаж усім відомий, який сподіваюся вам подобається-це (звучить музика «Леді досконалість») звичайно ви дізналися - це Мері Поппінс. А скажіть мені, будь ласка, як перекладається слово дефіле ?

  1.  Мотивація навчальної діяльності

Перегляд відео в мережі інтернет за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Bk0Fql7PBGA

  1. Оголошення теми, представлення іі змісту і очікуваних результатів

Під час сьогоднішнього заняття ми з вами навчимося індивідуальних схем-презентацій в різних стилях. Проведемо роботу над схемами дефіле: спортивною, класичною, діловою, авангардною, романтичною. Також проведемо вправи на вільне дефіле та імпровізацію, над театралізованими показами колекцій, трансформація постановки – зі сцени на подіум.

 

  1. Основна частина
    1. Вивчення нового матеріалу

 

Дефіле - це не просто барвисті шоу, на які відомі бренди витрачають мільйони доларів, наймаючи режисерів, постановників і декораторів. Це ще і важливий стратегічний крок в просуванні продукції, а також незамінний інструмент побудови іміджу компанії.

Вважається, що батьком дефіле є Чарльз Фредерік Ворт, якого часто називають одним з найбільших модельєрів XIX століття. Він першим став влаштовувати закриті демонстрації одягу для заможних клієнток свого ательє. У своєму магазині він обладнав маленьку кімнатку, куди запрошував покупців. Перед ними дефілювали дівчата, демонструючи вбрання «в живу».

Слідом за Ворт безліч Модних Будинків стали обладнати свої магазини такими кімнатами. У 1905 році в Лондоні відбулося перше дефіле, формат якого знаком і звичний сучасним людям. Його організатором стала дизайнер на ім'я Люсілль Глін. Вона звела в своєму ательє невелику сцену і влаштувала цілу виставу: одягнені в її дизайнерські сукні дівчата походжали перед гостями під музику. Як виявилося, цей крок приніс Люсілль непоганий успіх, адже за наступні півроку обсяг продажів її ательє виріс в два рази!

У перекладі з французької мови слово «défilé» означає вузький прохід між перешкодами: горами, водними перешкодами.

На початку XX століття дефіле почали з'являтися і в Америці. Індустрія моди стрімко розвивалася, і виробники одягу часто об'єднувалися для організації виставок. Спочатку на таких заходах наряди демонструвалася на манекенах, трохи пізніше дизайнери стали запрошувати живих моделей, які демонстрували одяг на спеціально зведених платформах - подіумах. У 1915 році в Америці відбувся перший в історії показ жіночої білизни.

Так, до початку 20-х років XX століття дефіле стали звичні для публіки по обидва боки Атлантики. Однак довгий час демонструвалася виключно жіночий одяг. Перший показ чоловічого одягу відбувся лише в 1952 році і був організований Модним Будинком Brioni.

У наш час дефіле стали невід'ємною частиною модної індустрії.

  1. Осмислення знань і умінь
    1.   Гра на розвиток акторської майстерності

Зараз ми зіграємо в гру «Завіса». Встаньте в коло, закриєте очі долонями і уявіть, що ви дуже сильно злякалися, відсуньте долоні від особи як завіса в театрі, відкрийте особа і покажіть своє обличчя»-Дівчата черзі показують своє здивоване обличчя.

«Потім уявіть, що Ви дуже здивовані» -Дівчата черзі показують своє удівленноё особа.

«А зараз уявіть, що Ви дуже розсерджені і покажіть» -Дівчата черзі показують свої розсерджені особи.

«На завершення гри, покажіть радість, веселощі» -Дівчата демонструють свої радісні обличчя.

В ході тренінгу з акторської майстерності дівчинки демонструють уміння показувати різні емоції, а також вчаться «перемикатися» з одного емоції на іншу полярну емоцію. Це необхідно для того, щоб увійти в заданий педагогом образ при постановці схеми колекції.

  1.   Активізація діяльності на основі запровадження практичних завдань.

Сьогодні вам належить придумати схему показу колекції моделей одягу, але для цього спочатку ви згадаєте поняття «схема» і її послідовність.

  1. Вийти з-за лаштунків, дивлячись на глядача, встати в класичну зупинку, причому права нога повинна встати першої.
  2.  Коли дівчинка, яка йшла перед тобою буде робити поворот в кінці залу потрібно почати йти точно по центру подіуму.
  3. В кінці залу зупинитися в класичній зупинці.
  4.  Після класичної зупинки зробити поворот, правою ногою зробити крок в сторону і одночасно вперед, йдучи назад рухатися по краю зала, поступившись місцем наступної моделі.
  5.  На нахилі залу зробити 2 повороти, а в самому кінці красиво встати класичну зупинку, попередньо зробивши поворот та йти далі.

 

Нагадаю про правила:

-класичний поворот і зупинка виконуються на 4 рахунки

- остання модель завжди йде по центру

 -зрітельний контакт завжди повинен існувати.

-в класичному дефіле потрібно йти строго по одній лініі.

-модель ніколи не дивиться в пол.

 

Дівчата повторюють схему кілька разів.

 

            2.2.3 Комбінація на розвиток координації ( «четвірка»)

 

• Відпрацювання класичного кроку по діагоналях в різному темпі і характері музики.

• Повторення (пряма, кругова, бічна, спиною). Музичний супровід сучасна музика з фешн показів.

• Класична доріжка з поворотом і «точкою» по одній вперед.

• Розучування нових перебудувань. Принцип розбіжності моделей на подіумі

 

                                                Вправа «гребінець».

 

«Гребінець» - це принцип розбіжності 3 і більше моделей йдуть на зустріч один одному, менша кількість проходить в проміжках між великим. Наприклад: якщо гребінець виконується «два на два» то обходити людини йде на зустріч потрібно правіше від нього, це правило потрібно запам'ятати.

Діти виконують кілька варіантів вправи гребінець. Два на два, три на три, чотири на чотири, три на два, чотири на три. Повторюючи кожну вправу кілька разів.

 

  1. Систематизація й узагальнення нових знань і умінь
  • У Мері Попінс було 2 яскравих атрибута це капелюх і парасолька. Іншими словами вони називаються аксесуари. Аксесуари - доповнення до одягу.

1. Показ основних прийомів роботи з капелюхом

2. Показ основних прийомів роботи з парасолькою.

     - А тепер, використовуючи вивчені елементи спробуйте, самостійно попрацювати з капелюхом. А хто працює з парасолькою, відпрацьовує прийоми з парасолькою.

  • Творче завдання придумати індивідуальну доріжку-схему.

Розіб'ємося на пари, один в парі працює з капелюхом, інший з парасолькою. Перевірка правильності техніки виконання вивчених елементів дефіле, допомога з труднощами вихованцям.

 

  1. Підсумковий етап
    1. Підведення підсумків уроку

 

Сьогодні на уроці ми з вами тренувались схемам дефіле, працювали над своєю акторською майстерністю, робили різні вправи на покращення ходи, дефілювали за допомогою аксесуарів та робили покази колекції. Наступного уроку ми будемо створювати колекцію в українському стілі, а зараз ми подивимось з вами ваше домашнє завдання .Перегляд відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=zb2agCrVeIY

 

  1. Перевірка знань і умінь

 

- Кто став родоначальником високої моди? Чарльз Фредерік Ворт

- У чому відмінність високої моди і моди від-кутюр? ні в чому, це одне й те саме

-  Який стиль моди заперечує використання прикрашають деталей? пуризм

 - Назвіть ім'я першого дитячого модельєра. Жанна Ланвин

 

 

docx
Додав(-ла)
Першина Олена
Додано
18 лютого 2021
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку