Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

План-конспект уроку з української мови для 4 класу з використанням міжпредметних зв’язків

Про матеріал

Тема уроку. Вимова та правопис найуживаніших у мовленні числівників.Використання числівника на уроках природознавства,математики, літературного читання та інших.

Форма проведення: комбінований інтерактивний урок міжпредметних зв'язків з використанням прийому Кластер

Автор: Угринчук Мирослава Василівна

Предмети: українська мова, математика, природознавство, літературне читання, англійська мова,музика

Мета уроку:вчити учнів правильно вживати числівники у власному мовленні,проводити аналогії знань з різних предметів; розвивати системне мислення,причинно-наслідкові зв'язки,вміння виділяти головне,переходити від загальних знань до подробиць і навпаки;підвищувати мотивацію учнів до навчальної діяльності,формувати компетенції учнів,створювати обстановку співробітництва; виховувати почуття власної гідності,творчої свободи.

Методично-дидактичне забезпечення: географічна карта,ребуси,фотографії Шевченка,Франка,Українки , картки-тести, сигнальні прямокутники, картки парної та індивідуальної роботи , підручник, комп′ютер, телевізор, мультимедійні презентації.

Перегляд файлу

Конспект уроку української мови з використанням міжпредметних зв’язків

 (математика, природознавство,англійська мова,   літературне читання, музика) .

Тема уроку. Вимова та правопис найуживаніших у мовленні числівників.Використання числівника на уроках природознавства,математики, літературного читання та інших.

Форма проведення: комбінований інтерактивний урок міжпредметних зв’язків з використанням прийому Кластер

Автор: Угринчук Мирослава Василівна

Предмети: українська мова, математика, природознавство, літературне читання, англійська мова,музика

Мета уроку:вчити учнів правильно вживати числівники у власному мовленні,проводити аналогії знань з різних предметів; розвивати системне мислення,причинно-наслідкові зв’язки,вміння виділяти головне,переходити від загальних знань до подробиць і навпаки;підвищувати мотивацію учнів до навчальної діяльності,формувати компетенції учнів,створювати обстановку співробітництва; виховувати почуття власної гідності,творчої свободи.

Методично-дидактичне забезпечення: географічна карта,ребуси,фотографії Шевченка,Франка,Українки , картки-тести, сигнальні прямокутники, картки парної та індивідуальної роботи , підручник, комп′ютер, телевізор, мультимедійні презентації.

 

                 Хід уроку

I.Організація учнів до уроку!

І.1 Привітання

 Лунає дзвіночок, до праці мерщій!

Ти всі перешкоди здолати зумій!

Працюєм наполегливо,творчо,старанно-

Щоб кожна хвилинка не втратилась марно.

І. 2. Налаштування на урок.

      Я - учень. Я ходжу до школи. Мене вчать вчитися. Я все розумію.Я хочу все знати, щоб корисним Україні стати.

 

І. 3. Ознайомлення з девізом.  

Очі дивляться - та все бачать.

 Вуха слухають – та все чують.

 Голова – думає і все записує.

ІІ.Актуалізація опорних знань учнів.

ІІ.1 Мозковий штурм.

-Які частини мови ми знаємо?

-З якою частиною ми знайомились на попередньому уроці?

-Що таке числівник? На які питання він відповідає?

ІІ.2 Мотивація навчальної діяльності.

-Чи можете ви сказати коли народились, чи коли сьогодні пробудились не використовуючи числівників?

-А спробуйте щось купити в магазині не вживаючи у своєму мовлення цифри?

-А як ви гадаєте числівник вивчають тільки на уроках української мови, чи ми можемо сказати,що цифри  та числа є в математиці, природознавстві, літературному читанні,музиці,трудовому навчанні,образотворчому мистецтві,англійській мові та навіть фізичній культурі.

ІІ.3.Оголошення теми і мети уроку.

-Сьогодні ми  з вами спробуємо у цьому переконатись. Наш урок буде схожий на Кластер.

Ви знаєте з минулих уроків цей прийом.Ми протягом уроку з’ясумо і водночас повторимо все,що пов’язане з числівниками,числами та цифрами з різних навчальних предметів,щоб навчитися правильно вимовляти та писати числівники, а також систематизувати наші знання.

ІІІ.Вивчення нового матеріалу

ІІІ.1.Робота над прислів’ями.

Всі за одного і один за всіх. Працювати до сьомого поту.

-Як ви розумієте ці прислів’я? Які числівники є в них? Чи маємо працювати злагоджено.

Який числівник є у другому прислів’ї? А назвіть число,попереднє до числа сім.

ІІІ.2. Каліграфічна хвилинка.

Шш ВвСттд шість шістдесят шістсот шістдесяти вісімдесяти

ІІІ.3. Відпрацювання вимови числівників

 50  60  16  13  12

ІІІ.4. Перегляд відеопрезентаціїї.

-Як утворюються числівники в українській мові?

ІІІ.5. Диктант «Тиша»

На дошці записані цифри, учні мовчки в зошит записують словами.

5 14 18 50 11 60 6 19

ІІІ.6. Взаємоперевірка

Учні обмінюються зошитами,перевіряють правильність написання.

ІІІ.7.Робота в групах

-Розгадайте ребуси. Складіть з одним на вибір речення.

100лиця         3буна           ві3ла       г1на           і100рія          ві3на

7я                    100ляр       смор1а     пі100лет     ви3мка           під3мка          

мі100              пі2л            с3бав        3тон           3зуб              гор1а

 ІV. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів

              Встановлення зв’язків з природознавством

1.Робота з географічною картою.

-Показати океан, який займає друге місце за величиною? Третє?

-Скільки океанів об’єднує Світовий океан?

-Скільки материків є на землі? Утворіть від числа 6 інші числівники?

2.Вправа «Мікрофон»

-Які природні зони є на материку Африка? Скільки їх? Яка кількість рослин є у вологих екваторіальних лісах? Скільки серед них дерев?

-Які частини включає в себе Євразія? Скільки їх?

-Скільки планет обертаються навколо Сонця?(8)

-Скільки країн омиває Тихий океан? (50)

-Скільки всього вчені налічують сузір’їв?(88)

-Скільки зір у сузір’ї Велика Ведмедиця? (7)

3.Цікава природа

* Птах сіра  мухоловка  прилітає  з  кормом  до  свого  гнізда 300 – 400  разів  на  день.

* Протягом  доби  новонароджений  кит – малюк  випиває  400 літрів  молока.

*  Бджола  за  день  запилює  7000 квіток.

* Висота  найвищої  тварини  на  Землі – жирафа – 5 метрів, 50 сантиметрів.

* Полюючи  за  комахами,  стриж  за  день  пролітає  1000  кілометрів.

* Морські  птахи  за  день  з’їдають   корму  у  10  разів  більше  за  власну  вагу.

4.Підсумки фенологічних спостережень.

-Який сьогодні день тижня? Який по порядку?Чому дорівнює температура повітря?

-Яка пора року? Який місяць року?Назвіть релігійні свята цього місяця.

V. Фізкультхвилинка

Колядка «Добрий вечір тобі,пане господарю!»

-Чи зустрічались в колядці числівники? На які запитання вони відповідають?

VІ.  Встановлення зв’язків з математикою

1. Робота в парах.

Обчислення площі і периметра прямокутника.

-Які числівники використали?

2. Математичний диктант.

-Число 5 збільшити у 10 разів.

-Чому дорівнює третина від 18? А від 180?

Від якого числа можна відняти 30 і одержати 50?

VІІ.  Встановлення зв’язків з англійською мовою

1. Лічимо англійською.

-Скільки цифр використовуємо для запису чисел?(10)

-Давайте спробуємо повторити їх на англійській мові.

         Відеопрезентація.

VІІІ.Тріада української літератури.

1.Фронтальна бесіда

 Тарас Шевченко  Іван Франко   Леся Українка

-На уроці літературного читання ми вивчаємо творчість Лесі Українки.

-Пригадаймо з якими числівниками пов’язані її біографічні дані.

(діти називають дату народження , в скільки років навчилась читати , написала вірш)

2. Гра «Чи уважні ви?» Відеопрезентація

-Переглядаючи презентацію полічіть скільки числівників було названо.

25 1871 сім 10 мов 9 1886 1893

Х. Встановлення міжпредметних зв’язків з іншими предметами.

-Скільки лінійок має нотний стан?

-Скільки є нот у гамі?

-Скільки кольорів використовує художник?

ХІ.Підведення підсумків.

-Чи дотримались ми свого кластеру? Чисистематизували знання про числівник та числа з різних дисциплін? Чи можна сказати,що ми працювали до сьомого поту.

-Як будемо писати 50 60 80?

ХІІ.Домашнє завдання.

І гр..-впр.259,с.11

ІІгр.-підготувати цікаву інф-ю  Північну Америку використовуючи числівники

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прокопова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
22 січня
Переглядів
324
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку