План-конспекту уроку з курсу «Зарубіжна література 6 клас»
Тема: Ч. Діккенс "Різдвяна пісня в прозі…». Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя. Причини деградації особистості Скруджа."
План-конспекту уроку
з курсу «Зарубіжна література 6 клас»
Тема: Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Подорож Скруджа різдвяної ночі в часі й просторі як можливість осягнути своє життя. Причини деградації особистості Скруджа.
Мета: Навчитися формувати компетентності: розкрити сенс мандрівки Скруджа в просторі й часі, зрозуміти істинну цінність життя, заснованого на любові й милосерді; розкрити причини деградації головного героя Скруджа.
Епіграф: Це радісні дні – дні милосердя, доброти, всепрощення.
Ч. Діккенс
Тип уроку: Урок формування умінь і навичок.
Обладнання: підручник «Світова література» 6 клас (Є. Волощук), презентація Power Point
Часова узгодженість:
Учитель |
Учні |
Power Point |
Книжка |
Наочність |
8хв |
15 хв |
10 хв |
9 хв |
3 хв |
Хід роботи
І. Організація початку уроку (1-2 хв)
II.Повідомлення теми, мети та завдання (1-2 хв)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Актуалізація опорних знань (6 хв)
На минулому уроці відбулося наше знайомство з повістю Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» та її головним героєм Скруджем.
Вступне слово вчителя (1-2 хв)
Сьогодні ми маємо здійснити разом зі Скруджем та Духами Минулого, Теперішнього й Майбутнього Різдва мандрівку в просторі й часі та визначити її роль у авторському задумі твору. Для цього ми детально проаналізуємо прочитаний текст повісті «Різдвяна пісня в прозі».
Робота в групах. (10 хв)
Діти діляться на три групи, обговорюють, аналізують три духи, що приходили до Скруджа.
Відповідають на поставлення питання:
Робота з Power Point. (10хв)
Перегляд фрагментів з мультфільму «Різдвяна пісня в прозі…» на кіноекрані. Порівняння опису Духів у підручнику та мультфільмі.
Евристична бесіда (8хв)
Також нам потрібно визначити причин деградації особистості Скруджа та дослідити мотиви його переродження.
VI. Підбиття підсумків уроку: (3 хвилини)
Гра «Мікрофон». Кожен учень висловлює думку швидко, по черзі, відповідаючи на запитання:
1) Яка інформація вам запам’яталась протягом уроку? Чому?
2) Що вам сподобалось найбільше?
VII. Домашнє завдання: (1-2 хвилини)
Написати короткий твір-роздум про традиції святкування Різдва у родині
VIII. Оцінювання учнів та коментарі (1-2 хвилини)