№ п/п. ФРАЗАПРОДОВЖЕННЯ1 Антон Чехов – майстер …2 Художня деталь – це …3 Собака вкусила Хрюкіна …4 В оповіданні «Товстий і тонкий» А. Чехов використав …5 Хамелеон – це тварина ….6 Хамелеоном можна назвати …Літературна гра “ПРОДОВЖИ РЕЧЕННЯ”
Номер слайду 4
Володимир Галактіонович Короленко – видатний російський письменник із України. В. Г. Короленко (1853 - 1921)
Номер слайду 5
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ГЕРОЙХАРАКТЕРИСТИКА1. Дядько Максим. А. Людина добродушна, але досить байдужий до усього, окрім господарства. 2. Батько. Б. Врешті-решт її мистецтво підкорює і Петруся, і конюха. 3. Йохим. В. Відрізнявся бійцівським характером. Замолоду він славився всюди «небезпечним забіякою» і виправдав цю характеристику: поїхав до Італію, де поступив у загін Гарібальді.4. Петрусь Г. Любить слухати гру конюха Йохима на дудці.5. Евеліна. Д. Він грає кожен вечір на дудці, і в одині з таких вечорів до нього на стайню прийшов сліпий панич.6.Єгор. Е. Ровесниця Петруся. Ця красива дівчинка, спокійна і розсудлива, випадково знайомиться з Петром на прогулянці. 7. Мати Є. Озлоблений на весь світ. Він грубо лає сільських дітей, що намагаються проникнути на дзвіницю. Робота з таблицею: установити відповідність між героєм та характеристикою
Номер слайду 6
Робота за таблицею №п/п. ГЕРОЙХАРАКТЕРИСТИКА1 Дядько Максим. Людина добродушна, але досить байдужий до усього, окрім господарства. А2 Батько Врешті-решт її мистецтво підкорює і Петруся, і конюха. Б3 Йохим. Відрізнявся бійцівським характером. Замолоду він славився всюди «небезпечним забіякою» і виправдав цю характеристику: поїхав до Італію, де поступив у загін Гарібальді. В4 Петрусь Любить слухати гру конюха Йохима на дудці. Г5 Евеліна. Він грає кожен вечір на дудці, і в одині з таких вечорів до нього на стайню прийшов сліпий панич. Д6Єгор. Ровесниця Петруся. Ця красива дівчинка, спокійна і розсудлива, випадково знайомиться з Петром на прогулянці. Е7 Мати Озлоблений на весь світ. Він грубо лає сільських дітей, що намагаються проникнути на дзвіницю.Є
Номер слайду 7
– Як мистецтво допомогло Петрові Попельському стати щасливим?– Яку роль у житті хлопця відіграв Йохим і його сопілка?– Чому малому Петрусеві більше сподобалася музика сопілки, а не звуки дорогого рояля?– Видатний американський письменник Г. Лонгфелло писав: «Музика – універсальна мова людства». Як же музика змінила життя головного героя?Бесіда
Номер слайду 8
Домашнє завдання Для всіх учнів. Для всіх учнів. Скласти сюжетний ланцюжок повісті «Сліпий музикант».Індивідуальні завдання.1. Підготувати цитати-загадки про Петра Попельського, Евеліну, дядька Максима.2. Скориставшись словником музичних термінів, підготувати розповідь про сопілку, рояль, кобзу (за вибором).3. Підготувати стислий переказ біблійної історії про сліпонародженого.