План-конспект уроку за темою "Баскетбол"

Про матеріал
Удосконалювати ведення передачі, кидки та підбирання м'яча та командні взаємодії у захисті 3+2.
Перегляд файлу

                        План – конспект уроку з фізичної культури

                                                             7 клас

 

Тема уроку: «Баскетбол»

Завдання уроку: 1) удосконалювати ведення м’яча, передачі та підбирання м’яча; 2) удосконалювати командні взаємодії у захисті; 3) виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, «командний дух»; 4) розвивати швидкість, координаційні здібності, спритність.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, стійки, свисток

Місце проведення: спортивна площадка

 

                 Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно – методичні

вказівки

Підготовча частина

14-15 хв

 

1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку

1 хв

Перевірити готовність учнів до уроку

2.Вимірювання ЧСС за 10 с

30 с

У нормі складає 80-90 уд/хв

3.Різновиди ходьби

1-2 хв

У колону по одному, стежити за поставою

4.Біг

1-2 хв

Із поступовим збільшенням темпу

5.ЗРВ у парах:

*В.П.-стоячи обличчям один до одного, руки на плечах у партнерів, 1-4-пружні нахили вперед;

*В.П.-стоячи обличчям один до одного, руки зчеплені у ліктях; згинання та розгинання рук із опором;

*В.П.-нахил тулуба вперед, руки в сторони у «замок» із партнером; повороти тулуба ліворуч і праворуч;

*В.П.-стоячи спиною одне до одного, руки зчеплені в ліктях, присідання;

*В.П.-те саме, руки зчеплені у «замок». 1-руки вгору; 2-крок уперед, прогнутися; 3-приставити ногу назад; 4-В.П.; 5-8-те саме другою ногою;

*В.П.-стоячи обличчям одне до одного, руки в «замок», ноги на півкроку вперед; витягти партнера за уявлювану лінію; потім виштовхнути;

*В.П.-те саме, руки на плечах партнера; приставні кроки ліворуч і праворуч

 

8 -10 разів

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

Ноги тримати прямими, нахили-якомога глибше

 

Інтервал між парами до 1 м

Опір із максимальним зусиллям

 

Ноги і руки-прямі, повороти з великою амплітудою

 

Торкаючись лопатками партнера, зробити півкроку вперед

Під час прогинання назад голову відхилити назад

 

 

У вихідному положенні ноги в упорі, напівзігнуті, стопа дещо повернута всередину

 

 

 

 

Вправа для вдосконалення техніки пересування

Основна частина

25-30 хв

 

1.Вправи для вдосконалення ведення м’яча, подвійного кроку й кидків у кошик (з-під щита, із середньої дистанції після подвійного кроку, із далекої дистанції у стрибку):

*перший гравець із команди веде м’яч, виконує подвійний крок із кидком у кошик і біжить до протилежної команди, де стає позаду; у цей час перший гравець другої команди йде підбирати м’яч, після чого передає його гравцеві, якій стоїть першим, а сам стає останнім у свою команду;

*те саме, але кидок виконується у стрибку із середньої або далекої лінії;

*учні у парах рухаються приставними кроками, виконуючи передачі м’яча та кидають його у кошик;

*одна із команд знаходиться у куті баскетбольного майданчика та виконує передачі партнерові, який рухається з іншої команди, що знаходиться у центрі майданчика на відстані 8-10 м;

*те саме, але гравець центральної команди рухається у протилежний кут майданчика, отримує передачу та атакує із середньої або далекої дистанції збоку

2.Навчально-тренувальна гра з використанням зонного захисту 3+24

15-20 хв

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

3-4 хв

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

 

 

 

7-10 хв

Під час виконання вправ учні вдосконалюють:

-техніку ведення м’яча;

-техніку кидка м’яча у кошик після подвійного кроку;

-кидок м’яча у кошик у стрибку;

-техніка передач, що виконуються після відскоку від підлоги

 

Передача з відскоком від підлоги ускладнює перехоплення м’яча суперником

 

Для прискорення виконання вправ учням  пропонується два м’ячі

 

Після вдосконалення всіх передач праворуч і атак ліворуч, команди міняються місцями та виконують усі вправи з іншої сторони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У зонному захисті кожний гравець відповідає за певну ділянку майданчика, тобто за тих гравців нападу, які опинились на цій ділянці

Заключна частина

3-5 хв

 

1.Шикування у одну колону

30 с

 

2.Вправи для відновлення дихання під час ходьби

1-2 хв

Рухатися у повільному темпі, тримати дистанцію 2 кроки

3.Підбиття підсумків уроку

1-2 хв

Відміти учнів (вербально)

4.Організаційне залишення спортивного майданчика

30 с

 

 

docx
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку