План-конспект уроку за темою : « Баскетбол» для учнів 4 класу

Про матеріал
Мета уроку: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

за темою : « Баскетбол»

для учнів 4 класу

Мета уроку: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу.

Тип уроку: навчально-тренувальний

Задачі уроку:

1. Повторити техніку ведення м’яча.

2. Закріпити техніку кидка м’яча в корзину двома руками від грудей з місця з близької відстані.

3. Сприяти розвитку уваги, координації рухів, спритності.

4. Виховувати почуття відповідальності, колективізм, активність та звичку до систематичних занять фізичною культурою.

Місце проведення: спортивна зала

Час проведення: 40 хв.

Інвентар: свисток, баскетбольні м’ячі, баскетбольні щіти.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І Підготовча частина (12хв.)

1.

 

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

8.

9.

 

10.

11.

12.

13.

 

14.

15.

16.

17.

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

20.

 

Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення теми та завдань уроку.

 

 

Опитування учнів про самопочуття.

 

Вимірювання ЧСС

 

Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці

 

 

Організуючі та стройові вправи:

-ліво-руч

-право-руч

-кру-гом

 

Ходьба:

- ходьба на носках

 

- ходьба на зовнішній стороні ступні

 

- ходьба на внутрішній стороні ступні

 

Біг.

 

 

Ходьба

Біг приставними кроками ліворуч та праворуч.

Ходьба.

Стрибки на правій, на лівій ногах.

Ходьба.

Біг із високим підніманням стегна.

 

Біг із закиданням гомілки назад.

Біг з викиданням прямих ніг вперед.

Ходьба.

Перешикування з колони по 1 в колону по 4

 

Комплекс загальнорозвивальних вправ.

 

  1. В.П. –О.С., руки на пояс
  1.    нахил голови вперед
  2.    В.П.
  3.    нахил голови назад
  4.    В.П.
  5.    нахил голови вліво
  6.    В.П.
  7.    нахил голови вправо
  8.    В.П.

 

  1. В.П. – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-4- колові оберти

5-8 – колові оберти прямими руками назад.

  1. В.П. – стійка ноги нарізно, права рука вгору, ліва опущена

1-2 – відведення прямих рук назад

3-4 – те саме, але положення рук поміняти

  1. В.П. – стійка ноги нарізно, руки зігнути у ліктьових суглобах перед грудьми.

1-2 – ривки руками назад

3-4 – поворот наліво і ривки назад прямими руками

5-6 – ривки руками назад

7-8 – поворот направо і ривки назад прямими руками

  1. В.П. – стійка ноги нарізно, руки на пояс

1-4 – нахил тулуба вліво, права рука вгору

5-8 – нахил тулуба вправо, ліва рука вгору

  1. В.П. – стійка ноги нарізно, руки за голову
  1.      нахил вперед
  2.      В.П.
  3.      нахил тулуба назад
  4.      В.П.
  1. В.П. – руки в сторони
  1.      мах  лівою ногою, плескання в долоні під ногою
  2.      В.П.
  3.      мах  правою ногою, плескання в долоні під ногою
  4.      В.П.
  1. В.П. –О.С., руки на пояс
  1.    випад на ліву ногу, руки в сторону
  2.    В.П.
  3.    випад на праву ногу, руки в сторону
  4.    В.П.
  1. В.П. –О.С.

1-3 – стрибки на двох ногах

4– стрибок, ноги нарізно.

Ходьба на місці

 

Вправи на відновлення дихання.

30с

 

 

 

10с

 

30с

 

30с

 

 

 

30с

 

 

 

 

1хв

15м

 

15м

 

15м

 

1хв

 

 

15с

30с

 

15-20м

30с

15-20м

20-25м

 

20-25м

20-25м

15-20м

15с

 

3хв

 

2рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

2 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

2 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

3 рази

 

 

 

 

 

 

 

    4 рази

Шикування в одну шеренгу. Учні, звільнені від занять через хворобу, залучаються до співпраці з учителем, як помічники.

 

 

Норма не більше 15 ударів за 10с

 

Особливу увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки

 

Стежити за чітким виконання команд, прямою поставою.

 

 

 

 

Слідкувати за осанкою, руки вгору.

 

Руки за голову, лікті розвести в сторони.

Руки на поясі, спину тримати рівно.

 

У повільному темпі, дистанція 1,5 м. Стежити за правильним положенням рук і стопи, за диханням.

 

Стежити за дистанцією.

 

 

 

 

Після кожної пробіжки пройти кроком 25м

 

 

 

Команда: «В колону по 4, наліво-руш!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 

 

Руки випрямлені в ліктях.

 

 

Стежити за правильною поставою.

 

Руки не опускати низько, тримати на рівні плечей.

 

 

 

 

 

 

 

При нахилах ноги в колінах не згинати, руки випрямити в ліктях.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги не згінати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стрибки виконувати на носках.

 

 

 

Темп виконання повільний.

ІІ Основна частина (23хв.)

21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

23.

 

 

24.

 

25.

 

 

 

Повторити техніку ведення мяча на місці та в русі.

-          ведення м’яча на місці

 

            а) правою рукою

б) лівою рукою

 

      -     ведення  м’яча в русі:

а) правою рукою

б) лівою рукою

 

-          ведення м’яча з низьким відскоком м’яча

-          ведення м’яча по черзі: з високим відскоком, з низьким відскоком м’яча

Перехід до наступного виду занять.

 

Кидки м’яча в корзину двома руками від грудей.

 

Перехід до наступного виду занять.

 

Гра «Квач» з м’ячем.

 

 

6-8 раз

 

 

 

 

4-6 раз

 

 

 

4-6 раз

 

4-6 раз

 

 

30с

 

5хв

 

 

30с

 

5хв.

 

 

Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і поперед себе, але так, щоб він не піднімався вище пояса.

Від учнів слід домагатися м’якого руху пальців та вести м’яч без постійного зорового контролю.

 

 

 

Пересуватися на напівзігнутих ногах.

 

 

 

 

Цілиться треба у маленький прямокутник на щиті. М’яч на рівні грудей.

 

 

Всі гравці вільно бігають по майданчику. Вибраний квач намагається поквачити кого-небудь із гравців. Квач виконує ведення баскетбольного м’яча та намагається поквачити гравців.

Заключна частина (5хв.)

26.

 

27.

 

 

28.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29.

30.

 

31.

Шикування в колі.

 

Вправи на відновлення дихання у повільному темпі.

 

Запитання баскетбольної вікторини:

  1.      Що звичайно є на баскетбольній площадці:

- коп’є

-щіти

- меч

  1.      Куди баскетболіст закидує мяч?

-          у авоську

-          у корзину

-          у рюкзак

  1.      Що в грі кидає баскетболіст?

-          перчатку

-          курити

-          м’яч

Підсумок уроку .

Домашнє завдання:

- піднімання тулуба в сід

Прощання . Організаційний вихід із зала.

10с

 

3 рази

 

 

1хв

 

 

 

Піднімаючи руки – вдих, опускаючи- видих.

 

Оцінити теоретичні знання з баскетболу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 разів

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку