Урок "Тварини Європи"

Про матеріал
Мета уроку: ознайомити учнів з тваринами Європи та їхнім способом життя. Урок розроблено з використанням вправ з цеглинками LEGO.
Перегляд файлу

2 клас. Я досліджую світ.

Тема. Тварини Європейського континенту.

Мета. Ознайомити учнів з тваринами Європи та їхнім способом життя. Розвивати пам’ять, увагу, творчість, кмітливість. Виховувати любов до природи.

Обладнання: цеглинки LEGO.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Учні за допомогою жестів бажають один одному успіхів на уроці.

ІІ. Повторення вивченого. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.

  • Діти, який континент ми почали вивчати.

(Європейський континент)

  • Давайте пригадаємо все, про що ми говорили на попередньому уроці. А допоможуть нам у цьому цеглинки   LEGO. Складемо піраміду правильних відповідей.
  1. Правда, що найменша держава світу – Ватикан, знаходиться у Європі?

Так (червона цеглинка)     Ні (помаранчева цеглинка)

  1. Європа омивається Атлантичним океаном?

Так (жовта цеглинка)   Ні (синя цеглинка)

  1. Найбільший вулкан Етна знаходиться на острові Мадагаскар?

Так (блакитна цеглинка)     Ні (зелена цеглинка)

  • На що схожа Ваша піраміда? (На світлофор).

Наступне завдання «Впізнай силует» (Учні відповідають на запитання вчителя, використовуючи підказку у вигляді силуету).

  • Яким океаном, окрім Атлантичного, омивається Європа? (Північно – Льодовитий океан)
  • Яка країна за територією, межі якої знаходяться в Європі, є найбільшою?(Україна)
  • Що щорічно проводять у Європейських країнах? (Фестивалі)
  • Пригадаємо фестивалі:

Франція – Канський фестиваль кіно

Іспанія – томатика

Венеція -  венеціанський карнавал. Молодці.

ІІІ. Оголошення теми уроку.

  • Діти, підніміть, будь ласка, руку ті, хто любить тварин?Створіть за допомогою цеглинок LEGO силует своєї улюбленої тваринки.  (Опитати учнів)
  • Хто здогадався, про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці? (Тварини Європи).

Завдання: Впізнай силует тварини, що живе на Європейському континенті.

ІV. Опрацювання теми уроку.

  1. Перегляд відео. https://www.youtube.com/watch?v=olBaUKik8mM
  2. Відповіді на запитання в кінці відео за допомогою цеглинок  LEGO. (Підготувати синю, жовту, червону цеглинку).
  3. Фізкультхвилинка.  Вчитель по черзі показує цеглинки LEGO, а учні  називають тваринку, яка починається на першу букву кольору цеглинки.  А також показують  як вона рухається. Наприклад: червона цеглинка – черепаха, і т.д.
  4. Робота з підручником с. 110
  • Діти, зробіть за допомогою цеглинок LEGО мікрофон . Візьміть один в одного інтерв’ю, задаючи запитання за змістом прочитаного тексту.
  1. Вправа «Оживи цеглинку». Використовуючи цеглинку LEGO (як частину тіла тварини) намалюйте європейську тваринку, яка  вам сподобалась найбільше. Запишіть, що ви про неї знаєте?

V.  Підсумок уроку.

Рефлексія. Вправа «Фотоапарат». Створіть за допомогою цеглинок LEGO фотоапарат. Сфотографуйте себе. Сфотографуйте все навколо.  Сфотографуйте ту частину уроку, яка вам сподобалась найбільше.  Опишіть своє фото.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку