План-конспект з фізичної культури для 9 класу

Про матеріал
Мета: Формування здорового способу життя Варіативний модуль: Футбол Завдання уроку: 1. Закріпити техніку ведення м’яча 2. Повторити техніку удару по м’ячу ногою 3. Сприяти розвитку стрибучості, швидкості, спритності, витривалості 4. Виховувати почуття колективізму та взаємовиручки
Перегляд файлу

Урок 

  Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Футбол

Завдання уроку: 1. Закріпити техніку ведення м’яча

                             2. Повторити техніку удару по м’ячу ногою

                             3. Сприяти розвитку стрибучості, швидкості, спритності, витривалості

                             4. Виховувати почуття колективізму та взаємовиручки

  Дата: 

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: м’яч футбольний, секундомір

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

Підготовча частина

1. Шикування, вітання,  вимірювання частоти серцевих скорочень за 6 сек.

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- по діагоналі;

- змійкою;

- з закиданням гомілки;

- з високим підніманням стегна

 

7. Загальнорозвиваючі вправи на місці:

 

1) В.п. руки на поясі ноги нарізно. 1- нахил голови вперед 2- нихил голови назад 3- нахил голови вправо 4- нахил голови вліво

2) В.п. руки на поясі ноги на ширині плеч. 1-4 кругові оберти головою вправо 5-8 кругові оберти головою вліво

3) В.п. руки до плеч ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові обертируками назад

4) В.п. руки до гори ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові оберти руками назад

5) В.п. ліва рука вгору ноги нарізно, на кожен рахунок зміна положення рук

6) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1-нахил тулуба вперед 2 -нахил тулуба назад 3- нахил тулуба вліво 4- нахил тулуба вправо

7) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1- нахил тулуба до лівої ноги 2- нахил тулуба до середини 3- нахил тулуба до правої ноги 4- В.п.

8) В.п. руки перед грудьми ноги нарізно 1- поворот тулуба праворуч 2- поворот тулуба ліворуч 3-4 те ж саме

9) В.п. о.с. 1- присід руки вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме

10) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

11) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою в сторону 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

12) В.п. о.с. 1-4 стрибки на правій нозі 5-8 стрибки на лівій нозі

 

1 хв.

 

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

2 рази

1 раз

1 раз

 

4 хв.

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку

Фронтальний метод

Руки на поясі, розправити плечі, дивитись вперед

Руки на плечі

Дистанція два кроки

Фронтальний метод

Руки зігнуті в ліктях

Дистанція два кроки

Руки на поясі

Руки за головою

 

Перешикування з однієї шеренги в три.

 

Нахили робити повільно, без різких рухів

 

 

 

Робити повільно, без різких рухів

 

 

Руки від плеч не відривати

 

 

 

Амплітуда виконання вправи максимальна, руки в ліктях не згинати

 

 

 

 

 

 

Нахили тулуба максимальні ноги в колінах не згинати

 

 

 

Намагатися руками доторкнутися підлоги

 

 

Руки тримати паралельно

 

П'ятки від підлоги не відривати

 

Під час випаду одна нога випрямляється повністю

 

Спину тримати рівно

Стрибки максимальні

ІІ

28 хв.

Основна частина

Вимірювання частоти серцевих скорочень  за 6 сек.

1. Ведення м’яча

Ведення м’яча здійснюється за допомогою різних переміщень, у процесі яких застосовується біг (іноді ходьба), та послідовними поштовхами по ньому внутрішньою, зовнішньою чи середньою частиною підйому, внутрішньою частиною стопи чи носком.

При веденні середньою частиною підйому гравець рухається переважно прямо.

Ведення зовнішньою частиною підйому виконують несильними ударами в нижню частину м’яча, щоб надати йому зворотного руху, завдяки чому він не віддаляється надмірно від гравця.

При веденні внутрішньою частиною підйому гравець спрямовує м’яч перед собою, носок ноги перед доторканням до м’яча трохи вивертає на зовні. Стопа не напружена. Ведення правильне, якщо м’яч постійно під контролем, на дуже близькій відстані й темп бігу не порушується.

 

 

 

 

2. Удар по м’ячу ногою

Освоєння техніки ударів ногами по м’ячу краще починати з розучування удару внутрішньою стороною стопи, який часто використовується в грі. Цей прийом застосовується як для передач м’яча на короткі та середні відстані, так і для взяття воріт з близької рас ¬ стояння. Удар внутрішньою стороною стопи недостатньо сильний, але дуже точний.
Щоб правильно виконати цей удар, треба поставити злегка зігнуту в коліні опорну ногу в 10-15 см від м’яча і трохи збоку. Носок опорної ноги повинен точно співпадати з напрямом передбачуваного удару. Стопа зігнутою в коліні ноги що б’є сильно розгортає ¬ ся назовні. У момент удару середина стопи стикається з серединою м’яча, а тулуб одночасно нахиляється над м’ячем. І ще одна деталь, на яку завжди слід звертати увагу: після завершення удару що б’є нога як би продовжує рух за м’ячем. Це забезпечує більш тривалий і точний політ м’яча. Цей рух б’є ноги після удару називається проводкою і поширюється на всі види ударів.

 

 

3. Навчальна гра

У матчі беруть участь лише дві команди. Кількість гравців з кожної сторони обмежується одинадцятьма з урахуванням воротаря. Єдиним снарядом вважається м'яч. Польові гравці мають право контролювати і бити по ньому тільки ногами, за винятком викидання ауту. Правила воротаря у футболі трохи відрізняються. Голкіпери можуть ловити м'яч руками, але утримувати снаряд у повітрі заборонено більше 6 секунд. 

 

 

 

 

9 хв.

10 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 хв.

 

10 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

Закріплення

Груповий метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

За сигналом інструктора

Виявити найактивніших

Внутрішньою стороною ступні

 

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/6rik/futbol_6rik_sch10_03.files/image002.jpg

 Зовнішньою стороною ступні

Носкомhttps://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/6rik/futbol_6rik_sch10_03.files/image003.jpg

 

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/6rik/futbol_6rik_sch10_03.files/image004.jpg

 

 

Повторення

Техніка безпеки

Груповий метод

Показ вчителем

Виявити найактивніших

За сигналом інструктора

https://disted.edu.vn.ua/media/images/asia/football/1rik/u06.files/image003.jpg Спостерігаються наступні типові помилки. По-перше, слабко розгортається стопа б’є ноги, по-друге, при замаху недостатньо приділяється тому що б’є нога. На перших порах також не завжди здійснюється проводка, а тулуб у момент удару сильно відхиляється назад. Нерідко гравців розгортають носок опорної ноги назовні, що ускладнює рух б’є ноги до м’яча. Помітивши ці помилки, постарайтеся їх усунути. Краще вправа для цього – багаторазове виконання ударів по нерухомому м’ячу у стінки з відстані 3-5 кроків.
 

Змагальний метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

За сигналом судді

Картинки по запросу поле футбольне

Покриття повинно бути у вигляді газону, або штучного або натурального. Поле має форму прямокутника. Ширина (лінія воріт) може бути від 64 до 75 м, довжина – від 100 до 115 м відповідно.

 

ІІІ

5 хв.

Заключна частина

1. Ходьба

 

 

2.Шикування

 

 

3. Вимірювання частоти

    серцевих скорочень за 6 сек.

4. Домашнє завдання

 

2 хв.

 

 

2 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

На встановлення

Виконувати глибокі вдихи і видихи у русі

Оцінити діяльність учнів Відзначити учнів, які найкраще працювали на уроці

Частота серцевих скорочень складає 100-110 уд/хв

Піднімання в сід

 

docx
Додано
12 вересня 2023
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку