План конспект з фізичної культури для учнів 4 класу

Про матеріал
План - конспект Для учнів 4х класу Завдання : 1)Навчити техніки стрибка у висоту з розбігу способом «переступання» . 2) Сприяти розвитку координації . 3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.
Перегляд файлу

 

                                        План-конспект №20

                                         Для учнів   4х класу

Завдання :

1)Навчити  техніки  стрибка у висоту з розбігу способом «переступання» .

2) Сприяти розвитку координації .

3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.

 

Місце проведення –спортивна зала

Інвентар: резинка.

№п.п

                          Зміст уроку

дозування

   ОМВ

  І

                                Підготовча частина уроку 15 хв.

1.

Шикування, перевірка відсутніх, повідомлення завдань уроку.

ТБ при роботі зі скакалками.

3’

Шеренга , звернути увагу на зовнішній вигляд

2.

 

 Різновиди ходьби:

- ходьба на носках (руки на пояс. Йдемо на носках. Спинки рівненько. Йдемо як „лисички”);

- ходьба на п’ятах (руки на пояс);

- на зовнішній стороні стопи (покладіть руки за спину в замочок і йдемо на зовнішній стороні стопи, як „ведмеді”);

- ходьба з високим підніманням колін, як „конячка” (підійміть зігнуті руки на рівні поясу, доторкніться коліном руки);

- ходьба у напівприсяді, як „їжачки”;

- звичайною ходьбою: 1, 2, 3, 4.

    3. Різновиди бігу:

- біг звичайний (по залу повільним темпом бігом руш!);

- біг з високим підніманням стегна;

- звичайний біг (перейшли в звичайний біг);

- біг із закиданням гомілок (руки за спиною, біжимо з закиданнямгомілок вздовж тулуба: 1, 2, 3, 4);

- перехід в ходьбу.

- Зараз звичайним кроком руш: 1, 2, 3, 4. Спину тримайте рівно, не опускайте голови.

    4. Вправи на розслаблення та дихальні вправи.

- Руки вгору – зробіть вдих, опустіть вниз і скажіть голосно „видих”.

- Звичайним кроком руш, візьміть по ходу по два „султанчики” з лавочки. Направляючий на місці стій! Раз, два!

 

5Комплекс ЗРВ в русі:

1.В.п. - руки вгору, ходьба на носках

 

 

2.В.п. - руки за голову ходьба на п'ятках  Тулуб прямий.

 

3.В.п. - руки вперед, убік, кругові рухи, передпліччями.

1-4  до себе.

 

5-8 від себе.

 

4.В.п. - Руки вгору, кругові оберти руками

 

1-4 Уперед

 

5-8 Назад.

 

5.В.п. - Руки всторони

1.     Крок правою ногою, поворот тулуба вправо.

 

2.     Крок лівою ногою, поворот тулуба вліво.

 

 

6.В.п. - руки на поясі, ходьба в пів присиді 

 

 

7.В.п. - Руки за головою, стрибки в в пів присиді 

 

 

 

8.В.п. - Руки на поясі стрибки приставними кроками.

 

-         -правим боком;

-         -лівим боком ;

 

9. зичайним кроком.

 

 

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

30-50 м.)

 

 

(30-50 м.)

 

 

(5-7 разів).

 

 

(8-10 разів).

 

 

 

 

(15-20 разів).

 

 

(30-40 м).

 

 

(30-40 м).

 

(

(30-40 м).

 

 

10м.

 

 

 

Формувати правильну поставу, уміння правильно дихати.

Формувати правильне склепіння стоп.

 

 

 

 

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

Формування уміння правильно дихати під час бігу.

Глибокі вдихи та видихи.

 

 

                           Тулуб прямий

 

Плечі не опускати.

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

Виконувати кроки з виступом.

 

 

Спину тримати рівно.

 

Ноги не випрямляти.

 

 

Слідкувати за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   ІІ

                                  Основна частина уроку 20 хв.

1.

 

2.

 

3.

 

Підготовчі вправи:

-стрибки через гімнастичну лаву;

-стрибок з місця ,

- стрибок з середнього розбігу;

-вистрибування з упору присівши

Рухлива гра «кружилиха»

 

30с

 

 

 

Картинки по запросу Рухлива гра «кружилиха»

ІІІ

                          Заключна частина уроку 5’

1.

 

2.

 

3.

Вправи на відновлення дихання.

 

 Шикування

 

Підбиття підсумку уроку.

 

3’

 

30’’

 

2’

Глибокі вдихи, видихи.

Концентрація уваги.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лутай Людмила Пилипівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
3566
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку