План-конспект заняття гуртка "Lego-конструювання" "Балерина" для вихованців молодшого шкільного віку

Про матеріал
Набуття вихованцями ключових компетентностей засобами лего-конструювання, а саме: пізнавальної – яка полягає в поглибленні знань вихованців про жанр балету як музично-театральний твір, що спілкується з глядачами мовою класичного танцю, дати поняття термінам: балерина, танцівник, пуанти, пачка, прем’єра, афіша; практичної – формування вмінь і навичок конструювання за допомогою набору Lego Education Wedo 2.0. Збирання та підключення моделі «Балерина» до електронного пристрою. Представлення і опис своєї роботи; творчої – формування вміння творчо підходити до вирішення проблем; розвиток уяви, фантазії дітей; залучення їх до дослідження, моделювання, проєктування та науки; соціальної – виховання шанобливого ставлення до надбань музичної культури, та ціннісного відношення до жанру балет.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГУРТКА    «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»

ЗА ОРІЄНТИРАМИ: «ПРОФЕСІЯ»,  «ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ», «ГРОМАДЯНИН»

(для вихованців молодшого шкільного віку)

 

 

                                                                 Оксана МАРКІНА,

                                                                 керівник гуртка «Лего-конструювання»

 

 

 Тема:              «Балерина»

Мета:

набуття вихованцями ключових компетентностей засобами лего-конструювання, а саме:

пізнавальної  яка полягає в поглибленні знань вихованців про  жанр балету як музично-театральний твір, що спілкується з глядачами мовою класичного танцю, дати поняття термінам: балерина, танцівник, пуанти, пачка, прем’єра, афіша.

практичної – формування вмінь і навичок конструювання за допомогою набору Lego Education Wedo 2.0. Збирання та підключення моделі «Балерина» до електронного пристрою. Представлення і опис своєї  роботи.

творчої – формування вміння творчо підходити до вирішення проблем.  Розвиток уяви, фантазії дітей. Залучення їх до дослідження, моделювання, проектування та науки.

соціальної – виховання шанобливого ставлення до надбань музичної  культури, та ціннісного відношення до жанру балет.

 

Методи:

пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, проблемно-пошукові, ігрові.

Тип заняття:

засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Форма заняття:

фронтальна, групова.

Матеріально-технічне забезпечення:

 

набори конструктора Lego Education Wedo 2.0, планшети з  програмним забезпеченням, проєктор, ноутбук, мультимедійна дошка.

 

Дидактичне забезпечення:

 

Презентація «Балет»; П.Чайковський, відео фрагмент з дитячого балету «Лускунчик», Адажио;  зразок моделі «Балерина».

Очікуваний результат:

 

навчити дітей конструювати модель «Балерина» за запропонованою інструкцією; сприяти розвитку вміння творчо підходити до вирішення завдання.

 

Навчальна програма:

 

«Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання», схвалена НМР КЗ «ЗОІППО» Запорізької обласної ради (протокол №7 від 08.11.2018 р.)

Використані джерела:

1) Конспект уроку 11 з музичного мистецтва для 1 класу НУШ («Лускунчик» на театральній сцені)  [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://cutt.ly/rR7w5MX

2) П.Чайковський, відео фрагмент з дитячого балету «Лускунчик», Адажио [Електронний ресурс] - Режим доступу:   https://cutt.ly/4R7eevN

 

Перебіг заняття

І. Вступ

(Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх.

Оголошення теми й мети заняття)

ІІ. Актуалізація опорних знань вихованців

Керівник гуртка:

Сьогодні ми з вами побуваємо у театрі, а супроводжуватиме нас танець.

   Що ми знаємо про балет? (відповіді учнів)

   За допомогою чого актори говорять з глядачами в балеті? (відповіді учнів)

Запрошую вас  на балет.  Балет – це музична вистава, у якій думки та почуття передаються за допомогою танцю. Рухи тіла, міміка (емоційність на обличчі) пояснюють глядачам зміст балету. Як зрозуміти балет?

 

 

Керівник гуртка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Основна частина

Розповідь керівника гуртка

   Балет – музична казка, в якій всі персонажі танцюють. Що важливо у танці?

Артисти балету передають суть вистави за допомогою танцю. Танець повинен показати характер героя, зміст твору. Тому обов’язковою умовою є володіння танцівників і балерин  танцем, а також вміння передавати емоції.

Щоб навчитись класичному танцю, потрібно мати силу волі, велике бажання і витривалість. У артистів балету є спеціальні костюми – пачки і тріко – цей одяг зручний для найскладніших рухів, стрибків, розтяжок. Взуття також спеціальне – пуанти. Вони дають можливість танцівникам робити складні рухи: наприклад, крутитись на пальцях ніг.

   Як і в опері, в балеті також є декорації. Існують спеціальні запрошення на виставу – афіші, на яких окрім назви й автора твору вказано дату і час вистави, прізвища акторів. А спеціальний білет, в якому вказані ряд і місце глядача, є перепусткою в театр. Коли вистава йде вперше, то її називають прем’єрою, а перший виступ для артиста – дебют. В балеті, як і в опері, звучить жива музика – оркестр на чолі з диригентом. І теж зустрічаємо робітників сцени – освітлювачів, костюмерів, гримерів, хореографів, декораторів  та інших.

    Сьогодні ми потрапляємо на балет П.І.Чайковського «Лускунчик». Можливо, ви раніше читали казку або бачили мультфільм.

Давайте переглянемо з вами відео фрагмент П.Чайковського з дитячого балету «Лускунчик», Адажио:

https://www.youtube.com/watch?v=5ks2BZzZrao

C:\Users\Work\Pictures\Новый рисунок (63).bmp

- Чи все було зрозуміло у фрагменті без тексту й співу? (відповіді дітей)

 

 

 

Керівник гуртка:

 

ІV. Практична частина

Конструювання моделі «Балерина» за інструкцією

     На сьогоднішньому занятті ми з вами будемо конструювати та вивчати особливості моделі «Балерина». Створимо і запрограмуємо модель, презентуємо та опишемо свої роботи.

C:\Users\Work\Pictures\Новый рисунок (65).bmp

Діти, беремо набори Lego Education Wedo 2.0, знаходимо в додатку на планшетах модель «Балерина», та по інструкції конструюємо її.

Успіху вам!

  Діти працюють, програмують та презентують свої моделі.

 

Керівник гуртка:

V. Заключна частина

Ви чудово попрацювали!

Тепер ви розумієте, що балет це не тільки краса, грація та витонченість артистів, а ще й надскладна праця, яка вимагає наполегливого навчання та щоденних тренувань, для того, щоб ми з вами перебуваючи в театрі, мали змогу насолоджуватись філігранним танцем та чудовою грою артистів. Адже справжня майстерність балету полягає в тому, щоб глядач без слів зрозумів суть вистави та проникся долею її героїв.

Я сподіваюсь, що вам сподобалась наша мандрівка на балет, і ви неодмінно завітаєте до театру, щоб пережити нові емоції та набратись нових вражень!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку