Захід «Щоб усі були здорові»
Мета: формувати у дітей навички здорового способу життя; ознайомити з основними методами профілактики захворювань.
Обладнання: мультимедійна дошка
Хід проведення
І. Ознайомлення з темою та метою заняття. Актуалізація опорних знань.
Вчитель. Доброго дня, дорогі учні! Сьогодні у нас дуже цікава тема. А для того, щоб дізнатися, яка саме, вам потрібно відгадати загадку:
« Не золото, а найдорожче» (здоров’я)
Вчитель. Молодці! Отже, здоров’я - дуже важлива складова нашого життя. Адже, коли ми хворіємо, то не хочеться ні навчатися, ні працювати, ні гратися…. Та що там, навіть цукерки здаються вже не такими смачними! То ж що потрібно робити для того, щоб зберегти здоров’я?
ІІ. Основна частина заняття.
Вчитель. І так, здоров’я, як і кожен з нас, має друзів та ворогів.
Давайте разом, подумаємо, хто йому товариш, а хто ворог? Кого ми запросимо у гості, а кого проженемо подалі від себе?
Гра на мультимедійній дошці, вправа «Вороги та друзі здоров’я» або сортування карточок з зображеннями (мило, вода,повітря, дим, бруд, фрукти, фаст-фуд, спорт, віруси, овочі, загартування, тютюнопаління, вживання алкоголю).
Вчитель. Ось так, справились! Так, а серед товаришів здоров’я я бачу фрукти і овочі. Тому пропоную відгадати загадки, та разом зробити «вітамінний салат» (діти, які відгадали загадку отримують іграшколвий фрукт, який кладуть до тарілки»).
Вправа «Загадки»
Фрукт заморський — гордий пан:
пишний чуб, цупкий жупан.
А як скинеш цей жупан, —
смакотою вгостить пан. (Ананас)
Сонечко маленьке,
Кисло –солоденьке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном ”С”?(Апельсин)
Жовтий і продовгуватий,
Товстошкірий, лисуватий.
Наче місяць молодий,
Не небесний, а земний. (Банан)
Мовби на одній нозі.
Він зростає на лозі.
Подивись скоріш в віконце —
Грона сповнені всі сонця!
Кожен скуштувати рад
Соковитий... (Виноград)
Лампочка вгорі висіла,
Стала смачна, пожовтіла.
Діти лампочку зірвали,
З апетитом скуштували. (Груша)
Запах, колір – все відмінне,
Посміхнешся неодмінно.
Як серединку кусати,
Скривить так, що й не впізнати.(Лимон)
Під ногами у саду
Стиглу ягідку знайду.
Треба низько нахилиться,
Щоб зірвати… (Полуницю)
Соковите, червоненьке,
Круглобоке, солоденьке.(Яблуко)
Вчитель. Ось такий фруктовий салат у нас вийшов. Молодці! Ну, що, поїли, то ж можна запросити наступного друга – фізкультуру. Тому, пропоную всім встати (вмикається відео).
https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A
Вчитель. Порухались, втомились? Ну ж бо відпочивати!
Перегляд мультфільму
https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA
ІІІ. Завершення заняття.
Вчитель. Ви сьогодні такі молодці! То ж скажіть, що вам сподобалось найбільше? (учні відповідають на запитання). Ой, як добре! То ж на завершення заняття я хочу побажати вам міцного-міцного здоров’я! До побачення!
Використані джерела:
1. http://tvojazagadka.blogspot.com/p/blog-page_7.html
2. https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A
3. https://www.youtube.com/watch?v=_dLZm6dbXdA