Інтегроване заняття для учнів початкових класів «Розвиток пізнавальних процесів»

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі конспект психологічного заняття з дітьми молодшого шкільного віку у формі інтегрованого заняття. Така форма проведення дозволяє дітям відчути себе більш комфортно і легко виконати вправи, які спрямовані на розвиток пам'яті та уваги..
Перегляд файлу

Інтегроване заняття для учнів початкових класів

«Розвиток пізнавальних процесів»

 

Мета: розвиток слухового сприйняття,  уваги, розвивати вміння впізнавати одне одного по голосу, розвиток  пам’яті, мислення, створення позитивного емоційного фону.

 

Обладнання: фотокартки з предметами, мультимедійна дошка, геометричні фігури, кольорові стікери у вигляді квіточок.

 

Хід заняття

 

Вчитель: Діти, для того, щоб у нас з вами був гарний настрій та бажання працювати,  пропоную  вам встати в коло, відчути  тепло долоньок, праворуч-ліворуч повернутися, один до одного посміхнутися.  (Діти виконують завдання).

Думаю, що тепер у вас гарний настрій і всі готові до цікавого заняття.

 

І. Вступна частина

 

  1. Вправа «Впізнай по голосу» (10 хв.)

Мета: розвиток слухового сприйняття, розвиток уваги, вміння впізнавати один одного по голосу, створення позитивного емоційного фону.

          

          Один із учнів виходить перед класом та повертається до класу спиною. Хтось із класу гукає «Ау!». Учень, який стоїть перед класом, повинен відгадати по голосу  того, хто його гукав.

Гра повторюється кілька разів.

 

Хтось у лісі заблукав,

Голосно «Ау!» гукав.

Очі міцно закривай,

Хто гукає, відгадай!

 

 

ІІ. Основна частина.

  1. Вправа «Казковий герой» (3 хв.)

Мета: розвиток уваги, слухового сприйняття

 

Вчитель:  А тепер подивимось, хто з вас найуважніший? Я буду називати казкового героя і, якщо це позитивний персонаж, сплесніть у долоні, якщо негативний, махніть головою :«Ні!Ні!»

 

Вчитель називає персонажів: Попелюшка, Баба-Яга, Чахлик Невмирущий, Червона Шапочка, Пірат, Снігова королева, Чиполіно, Попелюшка, Кіт у Чоботях, русалка Аріель, Змій Горинич.

 

  1. Вправа «Виклади фігури за поданим зразком » (5 хв.)

Мета: розвиток пам’яті, уваги

Дитині надається зразок з 3-4 геометричних фігур, намальований на окремому аркуші, вона має викласти так само, спираючись на зразок.

 Ускладнювати шляхом  збільшення кількості фігур,  варіацією частоти повторів фігур. Можна запропонувати вставити пропущену фігуру.

 

  1. Вправа  «Додай та запам’ятай». (5 хв.)

    Мета: розвиток слухової пам'яті.

У цій грі можуть брати участь кілька чоловік. Розпочинаючи гру, говоримо: «Я поклала у пакет зошит ». Дитина повторює  та додає щось своє: « Я поклав у пакет зошит і  олівець», наступний учасник гри повторює готову фразу і додає щось своє. І так далі. Можна використовувати інший варіант.  Наприклад, « У зоопарку живе слон».  А дитина: « У зоопарку живе слон і зебра», а наступний - « У зоопарку живе слон, зебра та лев» тощо.

  1.   Вправа               «Знайди тінь»    (5 хв.)   

Мета: розвиток уваги, зорової пам’яті.

            Вчитель: Діти, подивіться уважно на ці малюнки. Знайдіть тінь до кожного предмета.

                                

Дидактична гра "знайди тінь"Творчі ідеї. Гра "Знайди тінь домашньої тварини"ГалереяРобота практичного психолога: Дидактична гра "Знайди тінь"ГалереяДидактична гра «Знайди тінь»

                         

4. Фізкультхвилинка «Дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Hare Dance"(2 хв)

 

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

 

ІІІ. Заключна частина

 

1. Вправа «Мій настрій » (3 хв.)

Мета: підведення підсумків заняття.

Вчитель: Діти, намалюйте на кружечку обличчя, яке передає ваш настрій після нашого заняття. (Діти виконують завдання і коментують вираз намальованого обличчя.)

              Дякую за активну участь на  нашому занятті. До побачення!

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
7 серпня 2021
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку