КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МЕТАЛУРГІЙНОГО РАЙОНУ» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
План заняття з хореографії (дистанційне)
Тема: «Що я знаю про танець?»
Початковий рівень - 2 рік навчання
(6-7 років)
Керівник гуртка:
НХК ТСХ «Алегро»
Вікторія Герасименко
Тема. Що я знаю про танець?
Мета. Педагогічне управління самостійною роботою учнів в умовах дистанційного навчання. Формування мотиваційного компоненту самоефективності вихованців у контексті компетентністного підходу до організації освітнього процесу в гуртку художньо-естетичного напрямку хореографічного профілю. Розвиток навичок особистісної рефлексії як важливого компоненту розвитку самоефективності учня.
Завдання: викликати стійкий інтерес до занять з хореографічного профілю; закріпити з дітьми хореографічну термінологію та поняття, що стосуються різних видів мистецтва хореографії; сприяти розширенню світогляду дітей,здатності до творчого самовираження за допомогою здобутих танцювальних навичок і вмінь, розвитку уваги, мислення, творчої особистості та індивідуальних здібностей на основі музичної імпровізації та творчих завдань; виховувати наполегливість, витримку, почуття працьовитості, художньо-естетичний смак, емоційне вираження.
Очікувані результати: володіння дітьми високим рівнем пізнавальної і внутрішньої мотивації, впевненість у власних здібностях і можливостях самостійно, активно та продуктивно здійснювати освітньо-пізнавальну діяльність та досягати особистісно-значущого навчального результату, що сприяє саморуху, саморозвитку та самовдосконаленню особистості.
Методи та прийоми:
1. Інформативно-рецептивні: практичні (практична робота, навчальні вправи, ігрові вправи).
2.Репродуктивні: (ігри, вікторини).
Тип занять: комбіноване заняття.
Форма заняття: групове.
Обладнання: ноутбук,онлайн - платформа ZOOM, ігрові вправи.
Хід заняття
I. Організаційна частина
II. Вступна частина:
Керівник гуртка: - Сьогодні на занятті я пропоную вам поринути у світ гри та пропрацювати знання, які ви вже здобули за період навчання в нашому колективі.
III. Основна частина:
Мета: закріпити «Позиції ніг» за допомогою малюнків.
Завдання: з’єднати позиції ніг з їх визначенням.
Керівник гуртка: -Танцівниці переплутали всі позицї ніг. Допоможітьправильно назвати дану позицію з її назвою.
Мета: залучити дітей до творче-образного мислення.
Завдання: обрати та обвести одяг, який можна вдягнути на заняття з хореографії.
Керівник гуртка:- Розібрались з позиціями ніг? Дівчатка не знають, що їм одягнути на заняття. Давайте виберемо речі, які потрібні для тренування в хореографічному залі.
Мета: закріпити з дітьми назви емоцій та їх мімічні прояви, розвивати увагу, мислення.
Завдання:дати назву кожній емоції та спробувати відтворити перед дзеркалом.
Керівник гуртка:-Танцівники-це артисти, які повинні вміти демонструвати різні емоції на сцені. Нумо потренуймось!
Мета: засвоїти основні терміни в класичній хореографії.
Завдання:дати визначення кожному з понять та з’єднати правильну відповідь.
Керівник гуртка:-У хореографії значне місце посідає термінологія, яку має знати кожен. Давайте перевіримо, на скільки добре ви знаєте визначення запропонованих понять.
Plie «Відведення робочої ноги вперед, назад чи убік»
Releve «Скорочена стопа або кисть»
Battement tendu «Присідання»
Flex «Витягнуте положення стопи»
Point «Підйом на півпальці»
Мета: розвивати логічне мислення.
Завдання:вставити пропущені слова.
Керівник гуртка:- Що має відбуватися з ногами після стрибка у момент приземлення?
Першими підлоги торкаються _____________ніг. Потім, пом'якшуючи приземлення, плавно ставляться____________, одночасно згинаються __________. У момент стрибка коліна та стопи сильно_____________.
Мета: розвивати почуття ритму та вміння створювати власний ритмічний малюнок.
Завдання 1: зафарбувати клавіші з ведмедиком у синій колір, а із зайчиком у червоний колір.
Керівник гуртка: - Пограймо у цікаву гру? Скільки клавіш із ведмедиком? А скільки клавіш із зайчиком?
Керівник гуртка: - На кожну синю клавішу потрібно тупнути як великий, повільний ведмідь. На кожну червону клавішу швидко ляснути в долоні, як маленький, швидкий зайчик.
Керівник гуртка: - Зафарбуй деякі клавіші синім кольором, а інші червоним. Спробуй проплескати червоні (як зайчик) і протопати сині (як ведмедик).
Мета: розвивати образне мислення, на основі практичних вмінь та навичок, визначати гімнастичні вправи і називати їх.
Завдання:з’єднати визначення з малюнками.
Керівник гуртка - Пригадай вправи, які ми робили в залі та з’єднай відповідний малюнок з назвою.
Складка Місток
Метелик Берізка
Жабка Шпагат
Кошик Планка
Мета: розширювати кругозір про види танців.
Завдання:підписати під кожним малюнком правильну відповідь.
Керівник гуртка:- А зараз завдання не з легких. Тобі потрібно впізнати вид танцю по малюнку.
___________________ __________________ _______________
_____________________ ____________________
IV. Заключна частина
• Обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок.
• Загальний підсумок та висновок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів.
Висновок. За результатами роботи, було виявлено, що 100% дітей правильно та із задоволенням виконали усі завдання. Це свідчить про те, що діти володіють високим рівнем пізнавальної і внутрішньої мотивації,практичними навичками рефлексії, самопідтримки, самоконтролю, що безумовно сприяє розвитку самоефективносі вихованців.