План корекційно розвиткової роботи з ЛФК

Про матеріал
Матеріал містить в собі план корекційно -розвиткової роботи з ЛФК з ученицею 2 класу с синдромом Дауна
Перегляд файлу

КЗЛОР Львівська загальноосвітня санаторна школа  №1

I-III ст..імені Б.-І.Антонича»

 

 

 

 

 

 Програма з корекційно- розвиткової роботи «ЛФК»

для учениці 2 класу Ниськи А.

  2021-2022 н.р.

 

 

 

Інструктор з фізичної культури Руденко Е.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета : забезпечення передумов гармонійного вікового розвитку та формування соціальної адаптації учениці.

Завдання:

-          розвиток психомоторики ;

-          підвищення позитивних змін у психофізичному та руховому стану ;

-          підвищення фізичної та розумової працездатності;

-          розвиток координації;

-          профілактика та корекція порушень опорно- рухового апарату;

-          корекція психоемоційного стану,релаксація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I семестр

Спрямованість

кор.-розв.роботи

Очікувані

результати

Зміст навчального

матеріалу

 Дата

 Формування мисленнєвих операцій на основі послідовного виконання рухових дій. Розвиток рухових якостей (гнучкості, спритності, сили). Розвиток координації рухових дій: Формування узгодженості мікро- та макромоторики. Розвиток просторово-часової орієнтації

Розвиток дрібної моторики рук.

Розрізняє пальці кисті, що використовуються при виконанні вправи (за допомогою вчителя);   виконує згинання та розгинання пальців на витягнутих вперед руках (симетричне та асиметричне) (за допомогою чи наслідуючи вчителя); виконує з’єднання, стискання та розтискання долонь (у в.п. лікті в сторони) (за допомогою чи наслідуючи вчителя);

здійснює кругові рухи кистями (за допомогою чи за показом вчителя);

Кістьова та пальчикова гімнастика

Вправи для розвитку дрібної моторики рук.

Імітаційна гімнастика:

імітація їжачка, хом’ячка; пересування як заєць, кіт, мишка; імітація рухів м’яча, поїзда. імітація рухів м’яча, поїзда, хом’ячка, горобчика.

Вправи з малим  м’ячем.

Вправи біля гімнастичної стінки.

Вправи для розвитку

координації рухів.

Вправи з обручем.

Комплекс загально-

розвиваючих вправ.

 

Активізація розумової діяльності. Формування продуктивного мислення.    Розвиток просторового орієнтування. Розвиток рухових якостей (спритності). Корекція психоемоційного стану. Корекція психофізичного напруження. Формування навички носового дихання в спокої та під час виконання фізичних вправ.

Сприймає звернене мовлення вчителя (за підказкою вчителя); здійснює носове дихання (за допомогою чи наслідуючи вчителя); виконує вправи з подовженим видихом, з вимовлянням звуків на видиху(за допомогою чи наслідуючи вчителя); здійснює носове дихання (за допомогою вчителя).

Розрізняє основні частини тіла, задіяні при виконанні вправи

Дихальні вправи.

Дихальні вправи з подовженим видихом.вимовлянням звуків на видиху.

Вправи на розтягування.

Вправи на розвиток уваги.

Вправи на розслаблення.

Вправи на виробку умінь напруження та розслаблення.

Вправи на розвиток гнучкості.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку