КЗЛОР Львівська загальноосвітня санаторна школа №1
I-III ст..імені Б.-І.Антонича»
Програма з корекційно- розвиткової роботи «ЛФК»
для учениці 2 класу Ниськи А.
2021-2022 н.р.
Інструктор з фізичної культури Руденко Е.І.
Мета : забезпечення передумов гармонійного вікового розвитку та формування соціальної адаптації учениці.
Завдання:
- розвиток психомоторики ;
- підвищення позитивних змін у психофізичному та руховому стану ;
- підвищення фізичної та розумової працездатності;
- розвиток координації;
- профілактика та корекція порушень опорно- рухового апарату;
- корекція психоемоційного стану,релаксація.
I семестр
Спрямованість кор.-розв.роботи |
Очікувані результати |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Формування мисленнєвих операцій на основі послідовного виконання рухових дій. Розвиток рухових якостей (гнучкості, спритності, сили). Розвиток координації рухових дій: Формування узгодженості мікро- та макромоторики. Розвиток просторово-часової орієнтації Розвиток дрібної моторики рук. |
Розрізняє пальці кисті, що використовуються при виконанні вправи (за допомогою вчителя); виконує згинання та розгинання пальців на витягнутих вперед руках (симетричне та асиметричне) (за допомогою чи наслідуючи вчителя); виконує з’єднання, стискання та розтискання долонь (у в.п. лікті в сторони) (за допомогою чи наслідуючи вчителя); здійснює кругові рухи кистями (за допомогою чи за показом вчителя); |
Кістьова та пальчикова гімнастика Вправи для розвитку дрібної моторики рук. Імітаційна гімнастика: імітація їжачка, хом’ячка; пересування як заєць, кіт, мишка; імітація рухів м’яча, поїзда. імітація рухів м’яча, поїзда, хом’ячка, горобчика. Вправи з малим м’ячем. Вправи біля гімнастичної стінки. Вправи для розвитку координації рухів. Вправи з обручем. Комплекс загально- розвиваючих вправ. |
|
Активізація розумової діяльності. Формування продуктивного мислення. Розвиток просторового орієнтування. Розвиток рухових якостей (спритності). Корекція психоемоційного стану. Корекція психофізичного напруження. Формування навички носового дихання в спокої та під час виконання фізичних вправ. |
Сприймає звернене мовлення вчителя (за підказкою вчителя); здійснює носове дихання (за допомогою чи наслідуючи вчителя); виконує вправи з подовженим видихом, з вимовлянням звуків на видиху(за допомогою чи наслідуючи вчителя); здійснює носове дихання (за допомогою вчителя). Розрізняє основні частини тіла, задіяні при виконанні вправи |
Дихальні вправи. Дихальні вправи з подовженим видихом.вимовлянням звуків на видиху. Вправи на розтягування. Вправи на розвиток уваги. Вправи на розслаблення. Вправи на виробку умінь напруження та розслаблення. Вправи на розвиток гнучкості. |
|