Методичне об`єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст.
__________________________
План роботи
творчої групи
класних керівників
на 2021-2022 н.р.
ПОЛОЖЕННЯ
про методичне об`єднання класних керівників
Методичне об`єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Основні завдання методичного об`єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції методичного об`єднання класних керівників:
організовує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
координує виховну діяльність класних колективів та організує взаємодію в педагогічному процесі;
планує і постійно корегує принципи виховання та соціалізації учнів;
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріали узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників;
оцінює роботу членів об`єднання, клопочеться перед адміністрацією про заохочення класних керівників.
Документація методичного об`єднання класних керівників:
паспорт методичного об`єднання;
склад МО та відомості про його членів;
річний план роботи методичного об`єднання;
протоколи засідань методичного об`єднання;
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів;
інструктивно-методичні документи про виховну роботу в класних колективах і діяльність класних керівників;
матеріали «методичної скарбнички класного керівника».
Структура плану роботи МО класних керівників:
стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та аналіз роботи МО, проведеної у попередньому році;
педагогічні завдання МО;
календарний план роботи МО, в якому є: план завдань МО, облік методичної роботи класних керівників і класоводів, масові заходи з учнями, графік проведення відкритих виховних заходів класними керівниками та класоводами;
підвищення фахової майстерності класних керівників та класоводів: самоосвіта; участь у курсовій перепідготовці; підготовка творчих робіт, виступів, доповідей; робота з атестації педагогів;
вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
участь у тематичному й персональному контролі за виховним процесом.
Функціональні обов`язки голови МО класних керівників:
1. Відповідає:
за планування, підготовку, проведення та аналіз діяльності методичного об`єднання;
за заповнення «методичної скарбнички класного керівника»;
за своєчасне впорядкування документації про роботу МО та проведені заходи.
2. Разом із директором і заступником директора з виховної роботи стежить:
за дотриманням принципів організації виховного процесу;
за виконанням класними керівниками та класоводами функціональних обов`язків;
за підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи;
за вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
3. Організовує:
взаємодію класних керівників (членів МО між собою і з іншими структурними підрозділами школи);
відкриті заходи, семінари, конференції тощо;
вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
4. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.
5. Бере участь у підготовці та проведенні атестації класних керівників.
6. Сприяє становленню та розвитку системи виховної роботи класних керівників.
7. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.
Засідання МО проводяться не менше двох разів за семестр. Керівництво плануванням діяльності методичного об`єднання класних керівників здійснюють директор школи і заступник директора з виховної роботи.
Для керування виховним процесом у школі створено творчу групу класних керівників
.
Керівник групи – заступник директора з виховної роботи
_______________________
(прізвище, ім’я по батькові)
До творчої групи входять:
1. Класний керівник 1-А класу -
2. Класний керівник 1-Б класу -
3. Класний керівник 2-А класу -
4. Класний керівник 2-Б класу -
5. Класний керівник 3-А класу -
6. Класний керівник 3-Б класу -
7. Класний керівник 4-А класу -
8. Класний керівник 4-Бкласу -
9. Класний керівник 5-А класу -
10. Класний керівник 5-Б класу -
11. Класний керівник 6 класу -
12. Класний керівник 7-А класу -
13. Класний керівник 7-Б класу -
14. Класний керівник 8-А класу -
15. Класний керівник 8-Б класу -
16. Класний керівник 9 класу -
17. Класний керівник 10 класу -
18. Класний керівник 11 класу -
19. Педагог-організатор -
Основні завдання шкільної творчої групи
класних керівників:
Функції шкільної творчої групи класних керівників:
Документація
шкільної творчої групи класних керівників:
Золоті правила класного керівника
Засідання № 1 Серпень ( __ ___ 2021 р.)
Тема: Організаційні аспекти роботи на новий навчальний рік
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2021-2022 навчальний рік |
ЗДВР |
|
2. |
Розгляд рекомендацій щодо першого уроку. Обговорення цікавих пропозицій проведення. |
ЗДВР |
|
3. |
Затвердження плану роботи шкільної творчої групи класних керівників на 2021/2022 н.р. |
ЗДВР |
|
4. |
Про створення шкільної служби порозуміння (ШСП) |
ЗДВР |
|
Робота між засіданнями
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Обмін досвідом: «Планування виховної роботи з класним колективом». |
ЗДВР, класні керівники |
|
2. |
Складання та затвердження соціальних паспортів класів. |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
3. |
Хвилинка здоров’я: «Iнструктаж з учнями із запобігання поширенню COVID – 19» |
ЗДВР, класні керівники, медична сестра |
|
4. |
Оформлення класних куточків |
ЗДВР класні керівники |
|
5. |
Анкетування учнів «Які цікаві справи пропонуєш провести у цьому навчальному році» |
ЗДВР класні керівники |
|
6. |
Обстеження житлово-побутових умов проживання учнів класу. |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
Засідання № 2 Жовтень ( ___ ___2021 р.)
Круглий стіл
Тема: «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання»
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Причини появи булінгу, його види і наслідки в закладі освіти. |
Психолог |
|
2. |
Про роботу з профілактики булінгу (цькуванню), здобувачів освіти в 2021/2022 навчальному році. |
ЗДВР |
|
3. |
Методичні перегуки. Обговорення методичної літератури з теми засідання. |
ЗДВР |
|
4. |
Палітра досвіду роботи класних керівників з теми засідання. |
Класні керівники |
|
5. |
«Зупинимо булінг разом!». Поради учнівського парламенту |
Педагог – організатор |
|
Робота між засіданнями
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Організація та проведення заходів за планом. |
Педагог-організатор |
|
2. |
Анкетування ««Насильство та його прояви в дитячому середовищі» |
Соціальний педагог, психолог |
|
3. |
Контроль за станом відвідування учнів школи. |
Класні керівники, соціальний педагог |
|
4. |
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються. |
ЗДВР |
|
5. |
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів з виховної роботи |
Голова МО |
|
6. |
Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях. |
Класні керівники |
|
Засідання № 3 Березень ( ___ ____ 2022р.)
Тема: ««Формування у школярів кращих моральних якостей, культури поведінки та спілкування»
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Доповідь на тему: «Формування у школярів кращих моральних якостей» |
ЗДВР |
|
2. |
Виховання моральних цінностей молодших школярів. (з досвіду роботи) |
Класні керівники 1-4 класів |
|
3. |
Виступ на тему: «Формування системи морально-етичного виховання в класному колективі» ( з досвіду роботи) |
Класні керівники 5-11 класів |
|
4. |
Експрес-огляд «Радимо прочитати» |
ЗДВР |
|
Робота між засіданнями
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Взяти на контроль учнів , які порушують поведінку та не відвідують школу без поважних причин.
|
Соціальний педагог, класні керівники |
|
2. |
Організація та проведення заходів за планом |
Педагог – організатор |
|
3. |
Відвідування виховних заходів.
|
ЗДВР |
|
4. |
Робота з членами групи над реалізацією проблемного питання виховання |
ЗДВР |
|
5. |
Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів |
Психолог |
|
Засідання № 4 Червень ( ___ ___ 2022р.)
Тема: «Підведення підсумків творчої групи класних керівників за
2021-2022р.»
№ з/п |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Аналіз роботи творчої групи класних керівників за 2020– 2021 н.р.
|
ЗДВР |
|
2. |
Результативність роботи класних керівників
|
ЗДВР |
|
3. |
Зауваження та побажання класних керівників, щодо організації роботи ТГ класних керівників на наступний 2022/2023 н.р.
|
ЗДВР |
|
4. |
Планування виховної роботи на 2022-2023 н.р.
|
ЗДВР |
|