«Затверджено»
План заходів щодо
профілактики боулінгу в шкільному середовищі
по ______________________________________
2018 – 2019 навчальний рік
№ |
Тематика заходу |
Термін виконання |
Відповідальні |
Цільова аудиторія |
1. |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах. |
Вересень |
Практичний психолог |
|
2. |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу. |
Жовтень – листопад |
Практичний психолог Класні керівники |
Учні 1-11 класи Класні керівники
|
3. |
Психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів. |
Листопад |
Практичний психолог |
Учні 5, 10 класи |
4. |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції |
Вересень |
Практичний психолог Адміністрація школи Класні керівники |
Батьки |
5. |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Грудень |
Заступник директора з навчально –виховної роботи Керівник методичного об’єднання класних керівників Практичний психолог |
Вчителі |
6. |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Протягом року |
Адміністрація школи Практичний психолог |
Учні Вчителі |
7. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
8. |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
Протягом року |
Практичний психолог Класні керівники |
Учні |
9. |
Перегляд відеороликів відповідної спрямованості |
Протягом року |
Практичний психолог Класні керівники |
Учні Вчителі |
|
|
|
|
|