План проекту на тему: "Вплив реклами на рішення і поведінку людей"

Про матеріал

План-конспект проекту з основ здоров'я, в якому чітко прописані етапи діяльності як учнів, так і вчителя. Рекомендації щодо діяльності учнів розроблені згідно дитиноцентричною концепцією, тож здобувачі освіти самостійно обирають зручні для себе методи та форми роботи.

Перегляд файлу

План проекту для учнів 7 класу

Вплив реклами на рішення і поведінку людей

Мета: сформувати в учнів знання про основні види реклами, та її вплив на рішення людини; створити ситуацію  «глибокого занурення» в тему; стимулювати розвиток самостійності та ініціативності.

Ключове питання: «Чи корисна реклама для людини?»

Тематичні питання для груп:

  1. Як створювалася реклама?
  2. Назвати принципи та правили створення реклами.
  3. Які є види реклами?
  4. Який психологічний вплив на людину?

Дія учителя

Дія учнів

І етап. Організація проекту (перед уроком-захистом)

  1. Визначити вид проекту (короткотривалий, груповий проект)
  2. Вибір теми проекту (Вплив реклами на рішення людини)
  3. Формулювання основних проблем та дидактичної мети (Визначити історичні аспекти формування реклами, види реклами та її вплив на людину. Виховувати самостійність, креативність та навички пошуку у дітей)

Перегляд рекламних роликів та друкованих реклам учнями. Бесіда про значення реклами для людини.

ІІ етап. Планування проекту

  1. Ознайомлення учнів із загальною темою та провідною

проблемою.

 

  1. Вибір учнями теми групового проекту та запис у відповідний бланк групи.                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 

 

 

  1. Бесіда з учнями щодо варіантів шляхів вирішення проблем. Надання консультацій.

 

  1. Визначення форми презентації результатів (Надання учням прикладів оформлення проектів)

 

 

  1. Визначення критеріїв оцінювання проектної діяльності.

 

 

 

 

Учні обирають цікаву для себе тему та записуються у бланки груп (

  1. Історія створення реклами
  2. Способи створення реклами
  3. Види реклами
  4. Вплив реклами на людину)

 

 

Обдумування шляхів вирішення проблеми (Висунення гіпотези та змістовних запитань)

 

Вибір форми (Інформаційний плакат чи брошура, порівняльний аналіз, аналіз соціальних опитувань, комп’ютерна презентація, створення коміксу про вплив реклами на людину та ін.)

 

ІІІ етап. Реалізація проекту (самостійна робота учнів із додатковою консультацією учителя)

1.

 

 

2. Ознайомлення учнів із джерелами інформації, які вони можуть використовувати, надання приблизного списку.

 

Складання учнями плану роботи над проектом. Визначення ролей у группі

.

Формування додаткових запитань у групах.

 

 

Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.

 

Самостійна пошукова робота учнів. Створення анкети соціального опитування «Чи впливає на мене реклама?» та власне опитування класу однією із груп.

Аналіз та обробка інформації.

ІV етап. Підсумок проекту (урок-захист)

 

Оформлення результатів проекту (Чи відповіли на ключове запитання?)

 

Підготовка до презентації.

 

Захист проекту (може бути проведений як наукова конференця, прес-конференція або як демонстрація продукту, виконаного на основі інформаційних технологій).

Оцінювання проектної діяльності учнів за визначеними критеріями.

  1. Здатність самостійно знаходити інформацію
  2. Комунікативні навички
  3. Уміння проектувати та розподіляти час
  4. Презентаційні вміння.

 

 

docx
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку