План-конспект проекту з основ здоров'я, в якому чітко прописані етапи діяльності як учнів, так і вчителя. Рекомендації щодо діяльності учнів розроблені згідно дитиноцентричною концепцією, тож здобувачі освіти самостійно обирають зручні для себе методи та форми роботи.
План проекту для учнів 7 класу
Вплив реклами на рішення і поведінку людей
Мета: сформувати в учнів знання про основні види реклами, та її вплив на рішення людини; створити ситуацію «глибокого занурення» в тему; стимулювати розвиток самостійності та ініціативності.
Ключове питання: «Чи корисна реклама для людини?»
Тематичні питання для груп:
Дія учителя |
Дія учнів |
І етап. Організація проекту (перед уроком-захистом) |
|
|
Перегляд рекламних роликів та друкованих реклам учнями. Бесіда про значення реклами для людини. |
ІІ етап. Планування проекту |
|
проблемою.
|
Учні обирають цікаву для себе тему та записуються у бланки груп (
Обдумування шляхів вирішення проблеми (Висунення гіпотези та змістовних запитань)
Вибір форми (Інформаційний плакат чи брошура, порівняльний аналіз, аналіз соціальних опитувань, комп’ютерна презентація, створення коміксу про вплив реклами на людину та ін.)
|
ІІІ етап. Реалізація проекту (самостійна робота учнів із додатковою консультацією учителя) |
|
1.
2. Ознайомлення учнів із джерелами інформації, які вони можуть використовувати, надання приблизного списку.
|
Складання учнями плану роботи над проектом. Визначення ролей у группі . Формування додаткових запитань у групах.
Розподіл обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.
Самостійна пошукова робота учнів. Створення анкети соціального опитування «Чи впливає на мене реклама?» та власне опитування класу однією із груп. Аналіз та обробка інформації. |
ІV етап. Підсумок проекту (урок-захист) |
|
|
Оформлення результатів проекту (Чи відповіли на ключове запитання?)
Підготовка до презентації.
Захист проекту (може бути проведений як наукова конференця, прес-конференція або як демонстрація продукту, виконаного на основі інформаційних технологій). |
Оцінювання проектної діяльності учнів за визначеними критеріями.
|