План проекту "Рослини - живі організми" 3 клас

Про матеріал

У план проекту входить об'єднання дітей в три в групи: Група 1. Вивчає питання значення рослин на Землі. Досліджує різноманітність рослин у природі (водорості, мохи, хвощі і папороті, хвойні та листяні рослини; однорічні, дворічні, багаторічні). Готують слайди «Лікарські рослини»

Група 2. Готують повідомлення про органи рослин (корінь, стебло, листя, квіти, плоди та насіння), їх значення для рослини; вивчають особливості живлення і дихання рослин. Досліджують проростання насіння та умови росту і розвитку рослини (цибуля, пшениця).

Група 3. Визначають цінність рослин для людини (пізнавальну, моральну, естетичну, валеологічну, практичну). Визначають, яка природоохоронна робота ведеться в Україні щодо рослин. Готують загадки, прислів'я, пісні про рослини.

Діти планують роботу в кожній групі, розподіляють доручення між членами груп та визначають літературу для уроку.

Підготовка до презентації триває 1 тиждень.

Перегляд файлу

Рослини – живі організми

Природознавство, 3 клас

 

Мета проекту: формувати уявлення про види рослин, їх значення у природі та цінність рослин для людей; уміння розрізняти рослини одного та кількох видів; поглибити поняття «орган рослини» та значення кожного органу для рослини, про особливості живлення і дихання рослин; розвивати вмінні логічно міркувати, правильно висловлювати свою думку, здійснювати взаємоконтроль; розвивати вміння працювати з додатковою літературою; розвивати критичність і доказовість мислення; виховувати естетичне сприймання рослин, моральну відповідальність за збереження рослинного світу.

Тривалість проекту: два місяці.

 

                                   Етапи навчального проекту

 

І етап. Мотивація проекту.

    На цьому етапі доводиться доцільність дослідницької роботи, визначається тема, завдання, план роботи, вид проекту та його тривалість.

 

ІІ етап. Планування роботи в групах.

     Об’єднання груп для проведення дослідження.

     Вибір учнями тем групових проектів.

     Складання плану робота над проектом в групах.

     Визначення джерел інформації

     Розподіл доручень та обов’язків щодо пошукової діяльності між учасниками проекту.

 

ІІІ етап. Самостійна пошукова робота.

Група 1. Вивчає питання значення рослин на Землі. Досліджує різноманітність рослин у природі (водорості, мохи, хвощі і папороті, хвойні та листяні рослини; однорічні, дворічні, багаторічні). Готують слайди «Лікарські рослини»

Група 2. Готують повідомлення про органи рослин (корінь, стебло, листя, квіти, плоди та насіння), їх значення для рослини; вивчають особливості живлення і дихання рослин. Досліджують проростання насіння та умови росту і розвитку рослини (цибуля, пшениця).  

Група 3. Визначають цінність рослин для людини (пізнавальну, моральну, естетичну, валеологічну, практичну). Визначають, яка природоохоронна робота ведеться в Україні щодо рослин. Готують загадки, прислів’я, пісні про рослини.

 

ІV етап. Презентація проекту.

 

   Свої дослідження групи презентують протягом двох уроків. Вчитель робить узагальнення, закріплення, перевірку, осмислення матеріалу.

 

V етап. Підсумок проекту.

   Визначається рівень результативності роботи кожної групи. Проводиться аналіз «Карт роботи груп» .

                                                     Карта роботи груп

                                           Проект « Рослини»

Група

Завдання

Виконавці

Результат

Бал

І група

 Значення рослин на Землі. Різноманітність рослин у природі (водорості, мохи, хвощі і папороті, хвойні та листяні рослини; однорічні, дворічні, багаторічні). Піпготовка слайдів «Лікарські рослини»

 

Швець Р.

///

 

Киба Н.

/////

 

Литка О.

////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ група

органи рослин (корінь, стебло, листя, квіти, плоди та насіння), їх значення для рослини; живлення і дихання рослин. Проростання насіння та умови росту і розвитку рослини (цибуля, пшениця).  

 

Мовчан І.

/////

 

Рибалко Н.

////

 

Зозуля К.

//

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ група

Цінність рослин для людини; природоохоро- нна робота в Україні щодо рослин. Загадки, прислів’я, пісні про рослини.

 

Книш Л.

//

 

Хорошко А.

////

 

Бобер Н.

///

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
2688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку