План професійного розвитку
асистента вчителя: Годованець Н.Ю.
на 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
I |
Опрацювання методичних матеріалів та рекомендацій |
|
1. |
1.1. Опрацювати лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021р. «Щодо організації навчання осіб з ООП у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році». 1.2. Опрацювати постанову Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти». |
вересень |
2. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: Готовність педагогів і батьків дітей з особливими освітніми потребами до взаємодії в умовах інклюзивної освіти Автор: Кроткевич Галина Володимирівна Тема: Спільні маршрути діяльності вчителя та асистента вчителя у класі з інклюзивною формою навчання Автор: Чернокульська Олена Павлівна |
жовтень |
3. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: Інклюзія. «Щоденник спостереження» (Інклюзивна форма навчання) Автор: Волошина Людмила Григорівна Тема: Презентація «Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти» Автор: Сапко Катерина Романівна |
листопад |
4. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: Методичні рекомендації «Взаємодія вчителя і асистента вчителя в інклюзивному класі» Автор: Павлова Людмила Тема: Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей |
грудень |
5. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: Експериментальне дослідження рівня розвитку мовлення. Тема: Стаття «Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами». |
січень |
6. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами». Автор: Соколова Алла Сергіївна |
лютий |
7. |
Методичні статті на сайті naurok.com.ua: Тема: «Психологічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку». |
березень |
8. |
Методичні статті Тема: Інклюзивна освіта в школі Джерело: https://www.pedrada.com.ua/rubric/12-nklyuzivna-osvta-v-znz. |
квітень |
9. |
Методичні статті на сайті vseosvita.ua. |
травень |
10. |
Ознайомлення з новинками методичної літератури по темі «Особливості навчально-виховної роботи з дітьми, які мають порушення ОРА в умовах інклюзії». |
протягом року |
11. |
Ознайомлення з публікаціями, методичними статтями, новинками педагогічної літератури, листами та наказами МОН по темі «Навчання дітей з ООП в інклюзивному середовищі» |
протягом року |
12. |
Опрацювання публікацій в журналі «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка» |
протягом року |
II |
Дистанційне навчання (перегляд вебінарів, конференцій, навчальних курсів) |
|
1. |
Всеукраїнська інтернет-конференція на сайті naurok.com.ua: «Критичне та креативне мислення: розвиваємо і вдосконалюємо» Перегляд вебінару «Як логопеду бути ефективним?» Юлія Рібцун. |
25-26.09.21 |
2. |
Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Інклюзивне навчання: корекційна спрямованість у роботі з особами із затримкою психічного розвитку» Верещак Людмила Борисівна. Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Універсальні логопедичні вправи для покращення дикції школярів» Груленко Євгенія. |
жовтень |
3. |
Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Взаємодія педагога та асистента вчителя в умовах інклюзивного освітнього середовища» Казачінер Олена. |
листопад |
4. |
Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» Ясінська Ірина. Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з ООП» Верещак Людмила Борисівна |
грудень |
5. |
Всеукраїнська інтернет-конференція на сайті naurok.com.ua: «Інклюзивна освіта: досвід упровадження в сучасних умовах» Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного середовища» Чайка Маргарита Сергіївна |
січень |
6. |
Перегляд онлайн-семінару на сайті vseosvita.ua ««Медіаграмотність як складова інформаційно-цифрової компетентності педагога». |
лютий |
7. |
Перегляд курсу на сайті prometheus.org.ua «Впровадження інновацій в школах». |
березень |
8. |
Перегляд курсу на сайті prometheus.org.ua «Освітні інструменти критичного мислення». |
квітень |
9. |
Проходження курсу на сайті ed-era.com «Школа для всіх» |
травень |
10. |
Перегляд вебінарів на сайтах vseosvita.ua, naurok.com.ua, pedrada.com.ua на тематику «Навчання та виховання дітей з ООП в інклюзивному середовищі». |
протягом року |