План професійного розвитку асистента вчителя

Про матеріал
План професійного розвитку асистента вчителя: Годованець Н.Ю. на 2021-2022 н.р.
Перегляд файлу

 

 

 

 

План професійного розвитку

асистента вчителя: Годованець Н.Ю.

на 2021-2022 н.р.

 

Педагогічна рада “Самоосвіта педагога – це провідна форма вдосконалення  професійної компетентності” | Бучанський НВК "СЗОШ І-ІІІ ступенів ЗОШ І-ІІІ  ступенів" №4

№ п/п

Зміст роботи

Дата

I

Опрацювання методичних матеріалів та рекомендацій

 

1.

1.1. Опрацювати лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021р. «Щодо організації навчання осіб з ООП у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».

1.2. Опрацювати постанову Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».

вересень

2.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: Готовність педагогів і батьків дітей з особливими освітніми потребами до взаємодії в умовах інклюзивної освіти

Автор: Кроткевич Галина Володимирівна

Тема: Спільні маршрути діяльності вчителя та асистента вчителя у класі з інклюзивною формою навчання

Автор: Чернокульська Олена Павлівна

жовтень

3.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: Інклюзія. «Щоденник спостереження» (Інклюзивна форма навчання)

Автор: Волошина Людмила Григорівна

Тема: Презентація «Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти»

Автор: Сапко Катерина Романівна

листопад

4.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: Методичні рекомендації «Взаємодія вчителя і асистента вчителя в інклюзивному класі»

Автор: Павлова Людмила

Тема: Інклюзивна освіта – шлях до всебічного розвитку дітей

грудень

5.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: Експериментальне дослідження рівня розвитку мовлення.

Тема: Стаття «Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами».

січень

6.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами».

Автор: Соколова Алла Сергіївна

лютий

7.

Методичні статті на сайті naurok.com.ua:

Тема: «Психологічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку».

березень

8.

Методичні статті

Тема: Інклюзивна освіта в школі

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/rubric/12-nklyuzivna-osvta-v-znz.

квітень

9.

Методичні статті на сайті vseosvita.ua.

травень

10.

Ознайомлення з новинками методичної літератури по темі «Особливості навчально-виховної роботи з дітьми, які мають порушення ОРА в  умовах інклюзії».

протягом року

11.

Ознайомлення з публікаціями, методичними статтями, новинками педагогічної літератури, листами та наказами МОН по темі «Навчання дітей з ООП в інклюзивному середовищі»

протягом

року

12.

Опрацювання публікацій в журналі «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка»

протягом року

II

Дистанційне навчання (перегляд вебінарів, конференцій, навчальних курсів)

 

1.

Всеукраїнська інтернет-конференція на сайті naurok.com.ua:

«Критичне та креативне мислення: розвиваємо і вдосконалюємо»

Перегляд вебінару «Як логопеду бути ефективним?» Юлія Рібцун.

25-26.09.21

2.

 Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Інклюзивне навчання: корекційна спрямованість у роботі з особами із затримкою психічного розвитку» Верещак Людмила Борисівна.

Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Універсальні логопедичні вправи для покращення дикції школярів» Груленко Євгенія.

жовтень

3.

Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Взаємодія педагога та асистента вчителя в умовах інклюзивного освітнього середовища» Казачінер Олена.

листопад

4.

Перегляд вебінару на сайті naurok.com.ua «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі» Ясінська Ірина.

Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з ООП» Верещак Людмила Борисівна

грудень

5.

Всеукраїнська інтернет-конференція на сайті naurok.com.ua:

«Інклюзивна освіта: досвід упровадження в сучасних умовах»

Перегляд вебінару на сайті vseosvita.ua «Організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення в умовах інклюзивного середовища» Чайка Маргарита Сергіївна

січень

6.

Перегляд онлайн-семінару на сайті vseosvita.ua ««Медіаграмотність як складова інформаційно-цифрової компетентності педагога».

лютий

7.

Перегляд курсу на сайті prometheus.org.ua «Впровадження інновацій в школах».

березень

8.

Перегляд курсу на сайті prometheus.org.ua «Освітні інструменти критичного мислення».

квітень

9.

Проходження курсу на сайті ed-era.com «Школа для всіх»

травень

10.

Перегляд вебінарів на сайтах vseosvita.ua, naurok.com.ua, pedrada.com.ua на тематику «Навчання та виховання дітей з ООП в інклюзивному середовищі».

протягом року

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку