План проведення підсумкового засідання команди психолого-педагогічного супроводу (зразок)

Про матеріал
Мета проведення засідання: визначення прогресу розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, підведення підсумків реалізації ІПР (індивідуальна програма розвитку), визначення досягнутих та недосягнутих цілей; прийняття рішення щодо завершення поточного навчального року; аналіз ефективних та неефективних методів і прийомів; затвердження перспективного плану на наступний навчальний рік та порядок організації інклюзивного навчання в ліцеї.
Перегляд файлу

ОРІЄНТОВНИЙ

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОГО ЗАСІДАННЯ

 КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

202__- 202__ навчальний рік

__.__.202__ о ___.00

(Zoom конференція – підключення батьків погодинно,

на кожну дитину витрачається 15 - 30 хв.)

Підсумкове засідання №3

Мета проведення засідання: визначення прогресу розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, підведення підсумків реалізації ІПР (індивідуальна програма розвитку), визначення досягнутих та недосягнутих цілей; прийняття рішення щодо завершення поточного навчального року; аналіз ефективних та неефективних методів і прийомів; затвердження перспективного плану на наступний навчальний рік та порядок організації інклюзивного навчання в ліцеї.

Склад команди психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання у складі:

_______________ – директор;

_______________ – заступник директора з навчально-виховної роботи;

_______________ – директор ІРЦ (фахівці ІПР);

_______________ – психолог;

_______________ – психолог;

_______________ – логопед;

_______________ – медична сестра;

_______________ – соціальний педагог;

_______________ – асистент вчителя;

_______________ – асистент вчителя;

_______________ – асистент вчителя;

_______________ – асистент вчителя

 

Порядок денний:

  1.          Прогнозовані результати та аналіз проведеної роботи фахівцями з інклюзивної освіти за ІІ семестр 202_-202_ навчального року з дітьми з особливими освітніми потребами (інклюзивне та індивідуальне навчання).
  2.          Характеристики дітей, інтереси та індивідуальні особливості здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.
  3.          Моніторинг, якість знань, рівень засвоєння програми.
  4.          Командна робота – визначення, зміна та підтвердження рівнів дітей з особливими освітніми потребами.
  5.          Підведення підсумків за 202_-202_ навчальний рік.
  6.          Співпраця з батьками.
  7.          Аналіз та перспективний план розвитку інклюзивного та індивідуального навчання на 202_-202_ навчальний рік.

 

Виступи фахівців по кожній дитині

Виступ по дитині

Прізвище, ім’я

по батькові

Клас

Рівень підтримки

Форма навчання

  1.  

 

 

ІІ

Індивідуальне навчання

  1.  

 

 

ІІ

Індивідуальне (дистанційне) навчання

  1.  

 

 

ІІ

Інклюзивне навчання

  1.  

 

 

ІІІ

Інклюзивне (дистанційне) навчання

 

Виступ по дитині

Прізвище, ім’я

по батькові

Мати/батько

(опікун/опікунша)

Асистент вчителя, вчителі-предметники

Класовод, класний керівник

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

Пропозиції. __________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рішення:

  1.          Перевести здобувачів освіти (інклюзивне та індивідуальне навчання) до наступного класу.
  2.          Визначені рівні підтримки здобувачів освіти (за потребою будуть змінюватися).
  3. Опрацювати (інклюзивне та індивідуальне навчання) програмовий матеріал на 202_ – 202_ навчальний рік, індивідуальні плани розвитку та добавити корекційно-розвиткові заняття за оновленими ІРЦ висновками комплексної оцінки (за потребою).
  4. Розподілити години між фахівцями (орієнтовно-перспективно).
  5. Закупити необхідні додаткові матеріали або обладнання (за потребою).
  6. Співпрацювати з батьками і вчителями на достатньому рівні.
  7. Вести до штатного розпису додаткову штатну одиницю вчителя-логопеда (у зв’язку з відкриттям 1-х класів з дітьми, які потребують логопедичної корекції в ліцеї).
  8. Оцінювати здобувачів освіти з особливими освітніми потребами за спеціальними критеріями вчителям-предметникам у 202_-202_ навчальному році.
  9. Виконана Індивідуальна програма розвитку за 202_ – 202_навчальний рік (інклюзивне та індивідуальне навчання).
  10. Команда супроводу здобувачів освіти з особливими освітніми потребами спрацювала на _______ рівні (не зважаючи, на особливий стан в країні).

Адміністрація_______ ліцею всім дякує за пророблену роботу за 202_   - 202_ навчальний рік, співпрацю фахівцям Інклюзивно-ресурсного центру, педагогічному колективу, батькам. Бажаємо подальших успіхів, перемоги та миру.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
17 травня 2023
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку