План проведення тижня здоров'я в дошкільному відділенні. Тема « Тато, мама і я, дружна, спортивна сім`я»

Про матеріал
План проведення тижня здоров'я в дошкільному відділенні. Тема « Тато, мама і я, дружна, спортивна сім`я» Мета: формувати уявлення про цінності здоров'я, бажання вести здоровий спосіб життя, виховувати цінність родинного спілкування, любов до спорту, та своєї родини.
Перегляд файлу

План проведення

Тижня здоров'я в дошкільному відділенні.

Тема « Тато, мама і я, дружна, спортивна сім`я»

 Мета: формувати уявлення про цінності здоров'я, бажання вести здоровий спосіб життя, виховувати  цінність родинного спілкування, любов до спорту, та своєї родини.

Понеділок: День відкриття малих Олімпійських ігор.

«Здоров`я людини – найбільше багатство,
його неможливо купити.

його не буває в житті забагато.

без нього не можна у щасті прожити!»

  1. 08.05 – 08.25 – ранкова гімнастика.

Мета: зміцнення здоров'я, правильний розвиток і загартовування організму дітей; навчання певних дій і формування навичок життєво необхідних рухів, розвиток основних рухових якостей.

  1. 09.30 – 10.00 – урочисте відкриття Малих Олімпійських ігор за участю батьків вихованців.. Мета: Розвивати рухову активність, прищеплювати любов до фізкультури і спорту, створювати радісний оптимістичний настрій.
  2. 10.30 – 11.00 – бесіди у всіх вікових групах  про історію виникнення Олімпійських ігор.

Мета: Розширити обсяг знань дітей про Олімпійські ігри, розповісти про талісмани Олімпійських ігор.

  1. 11.00 – 12.00 – рухливі ігри на прогулянці:

«Переступи через палицю» (молодша група);

«Зайці та вовк» (середня група);

«Хитра лисиця» (старша група);

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережли­вість та витримку, Розвивати у дітей вміння виконувати рухи за сигналом, вправлятися з бігу, в стрибках на обох ногах, у присіданні.

Вівторок: День бігу.

"Кажіть усім на далі,

які спритні ви та вмілі,

хто з вас всіх найшвидший?

хто з вас найспритніший?

нам цікаво знати?»

  1. 08.05 – 08.25 – ранкова гімнастика.

 Мета: зміцнення здоров'я, правильний розвиток і загартовування організму дітей; навчання певних дій і формування навичок життєво необхідних рухів, розвиток основних рухових якостей.

  1. 09.30 – 10.00 - бесіди «Для чого потрібна зарядка».

Мета: продовжувати залучати вихованців до регулярних занять фізкультурою; розвивати творчі здібності у вигадуванні вправ для ранкової зарядки; виховувати змагальної дух, шанобливе ставлення один до одного.

  1. 10.00 – 10.45 – змагання з бігу з участю батьків вихованців «Хто швидший ?»

 Мета: збагатити руховий досвід дітей;

  1. 10.50 – 12.00 – рухливі ігри на прогулянці.

«Миші й кіт» (молодша група);

«Пташки та кіт» (середня група);

«Чия ланка швидше збереться» (старша група);

Мета:  удосконалювати навички ходьби та бігу; виховувати увагу, пам’ять, організованість.

Середа: День стрибків.

« Бути здоровим – висока мета

кожного, хто у садочку зроста.

бути здоровим, красивим і дужим.

розумним, активним і чуйним до друзів.»

  1. 08.05 – 08.25 – ранкова гімнастика.

 Мета: зміцнення здоров'я, правильний розвиток і загартовування організму дітей; навчання певних дій і формування навичок життєво необхідних рухів, розвиток основних рухових якостей.

  1. 09.30 – 10.00 - бесіда «Що таке здоров'я і як його зберегти»

Мета: Закріплювати поняття «здоров'я», розширювати знання дітей про профілактичні заходи щодо попередження захворювань, травм; навчити будувати судження, спираючись на свій особистий досвід і досвід інших дітей, дорослих; розвивати діалогічну мова. Консультація сестри медичної «Вітаміни – це сила», виготовлення інформаційного бюлетеня для батьків «Корисна та шкідлива їжа».

  1. 10.00 – 10.45 – змагання зі стрибків у довжину.

 Мета: Розвивати у дітей прагнення до зміцнення і збереження свого власного здоров'я за допомогою занять фізичною культурою. Закріплювати навички правильного дихання.

  1. 10.50 – 12.00 – рухливі ігри на прогулянці:

«Кролики» (молодша група);

«Вудочка» (середня група);

«Хто краще стрибне» (старша група);

Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах; виховувати увагу та кмітливість.

Четвер: День метання.

« Хто зі спортом дружить,

завжди буде дужий…»

  1. 08.05 – 08.25 – ранкова гімнастика.

 Мета: зміцнення здоров'я, правильний розвиток і загартовування організму дітей; навчання певних дій і формування навичок життєво необхідних рухів, розвиток основних рухових якостей.

  1. 09.30 – 10.00 – бесіда : «Чистота-запорука здоров'я»

 Мета: сформувати у вихованців уявлення про значення дотримання правил особистої гігієни для здоров'я; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати культуру особистої гігієни. Консультація для батьків «Гігієна вдома і в садочку»

  1. 10.00 – 10.45 – змагання з метання в ціль малого м’яча.

 Мета: розвивати мислення, пам'ять, зорове сприйняття.

  1. 10.50 – 12.00 – рухливі ігри на прогулянці:

«Цілься краще» (молодша група);

«Мисливці та зайці» (середня група);

«Хто найвлучніший?» (старша група);

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати спритність, швидкість та вправляти в орієн­туванні в просторі.

П’ятниця: День закриття малих Олімпійських ігор.

«Спорт – здоров`я,

спорт – наш друг,

спорт – це радість, гра і рух!

спорт – це дружба,

спорт – це сила,

спорт дає всім дітям крила!!!»

 

  1. 08.05 – 08.25 – ранкова гімнастика.

Мета: зміцнення здоров'я, правильний розвиток і загартовування організму дітей; навчання певних дій і формування навичок життєво необхідних рухів, розвиток основних рухових якостей.

  1. 09.30 – 10.30 – спортивна розвага  з участю батьків «Веселі старти»

 Мета: прищеплювати любов до фізичної культури і спорту; розвивати швидкість, спритність, кмітливість, змагальний дух, цілеспрямованість; виховувати інтерес до спорту і здорового способу життя.

  1. 10.40 – 11.10 – урочисте закриття Малих Олімпійських ігор.

Мета: Закріпити знання дітей про спорту і олімпійську символіку, розвивати рухову активність, прищеплювати любов до фізкультури і спорту, створювати радісний оптимістичний настрій.

  1. 10.50 – 12.00 – рухливі ігри на прогулянці:

«Пташки в гніздечку» (молодша група);

«Сміхота» (середня група);

«Мишоловка» (старша група);

Мета:  Розвивати у дітей витримку, вміння узгоджувати рухи зі словами, спритність. Вправлятися з бігу, присідання, шикуванні в коло, ходьбі по колу. Сприяти розвитку мовлення.

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку