План "Річний план асистента вчителя"

Про матеріал
Індивідуальний супровід учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому процесі та успішна їх соціалізація в освітньому середовищі.
Перегляд файлу

Домаський

навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»

Лозівської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

асистента вчителя 1 класу

з інклюзивним навчанням

на

2018/2019 навчальний рік

 

 

 

 

 

                                                                                      Погоджено

                                                                                      Директор ДНВК

 

 

 

м. Лозова

Мета роботи: індивідуальний супровід учнів з ООП в загальноосвітньому процесі та успішна їх соціалізація в освітньому середовищі.

 

Задачі:

1. Створення комфортних умов для перебування в навчальному закладі:

- допомога з організації доступу в школу, в клас, в їдальню, кімнату гігієни;

- організація робочого місця, місця відпочинку та інших місць, де перебуває дитина з ООП.

2. Соціалізація – це процес включення дитини в колектив однолітків, в життя класу, школи, формування позитивних міжособистісних відносин в колективі.

3. Допомога в засвоєнні відповідних навчальних програм, подолання труднощів в навчанні. При необхідності адаптація програм та навчального матеріалу з урахування індивідуальних фізичних, психічних особливостей дитини.

4. Організація, за необхідністю, супроводу дітей іншими фахівцями. Забезпечення послідовності дій різних спеціалістів психолого-педагогічного супроводу.

5. Взаємодія з батьками:

- залучення батьків в процес навчання;

- формування у батьків адекватного відношення до своєї дитини;

- надання інформації батькам про особливості розвитку дитини, його навчальних досягнень, прогнозу розвитку.

6. Оцінка результатів діяльності, відслідковування позитивної динаміки в розвитку дитини з ООП.

№ п/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Примітка

 

Інформаційне забезпечення

1.

Поповнення нормативно-правової та методичної бази.

Протягом року

 

2.

Формування банку даних технологій супроводу дитини.

Вересень

 

3.

Оформлення наочного матеріалу:

- оформлення куточку для батьків з рекомендаціями по розвитку та вихованню дітей з ООП;

- організація виставки творчих робіт учнів з ООП;

- надання допомоги дітям при підготовці творчих робіт для участі в заходах, присвячених «Дню людей з обмеженими можливостями».

 

Жовтень

 

 

Квітень

 

Грудень

 

 

Організаційна діяльність.

4.

Надання допомоги учням під час занять для успішного включення в роботу класного колективу.

Щоденно

 

5.

Сприяння участі кожного вихованця в позакласні та позашкільній діяльності з урахуванням їх інтересів.

За окремим графіком

 

 

 

 

 

Навчально-методичний напрямок

6.

Складання ІПР на кожного учня.

Вересень

Січень

 

7.

Оформлення журналу спостережень.

Протягом року

 

8.

Індивідуальні консультації з фахівцями соціально-педагогічного супроводу (психолог, логопед), з класним керівником.

За потребою

 

9.

Участь в педагогічних радах школи, в засіданнях колективу супроводу дітей.

Згідно річного плану роботи

 

 

Діагоностично-аналітична діяльність.

10.

Оновлення банку даних вихованців.

Протягом року

 

11.

Збір даних про індивідуальні особливості дітей, їх інтереси, нахили, сильні і слабкі сторони.

Серпень-Вересень

 

12.

Індивідуальні консультації з батьками.

З гідно графіку ІПР

 

13.

Аналіз роботи асистента вчителя за 2018-2019 навчальний рік.

Травень

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павловська Наталья
    Дякую за допомогу! Творчих успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1296
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку