Домаський
навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»
Лозівської міської ради Харківської області
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
асистента вчителя 1 класу
з інклюзивним навчанням
на
2018/2019 навчальний рік
Погоджено
Директор ДНВК
м. Лозова
Мета роботи: індивідуальний супровід учнів з ООП в загальноосвітньому процесі та успішна їх соціалізація в освітньому середовищі.
Задачі:
1. Створення комфортних умов для перебування в навчальному закладі:
- допомога з організації доступу в школу, в клас, в їдальню, кімнату гігієни;
- організація робочого місця, місця відпочинку та інших місць, де перебуває дитина з ООП.
2. Соціалізація – це процес включення дитини в колектив однолітків, в життя класу, школи, формування позитивних міжособистісних відносин в колективі.
3. Допомога в засвоєнні відповідних навчальних програм, подолання труднощів в навчанні. При необхідності адаптація програм та навчального матеріалу з урахування індивідуальних фізичних, психічних особливостей дитини.
4. Організація, за необхідністю, супроводу дітей іншими фахівцями. Забезпечення послідовності дій різних спеціалістів психолого-педагогічного супроводу.
5. Взаємодія з батьками:
- залучення батьків в процес навчання;
- формування у батьків адекватного відношення до своєї дитини;
- надання інформації батькам про особливості розвитку дитини, його навчальних досягнень, прогнозу розвитку.
6. Оцінка результатів діяльності, відслідковування позитивної динаміки в розвитку дитини з ООП.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
Інформаційне забезпечення |
|||
1. |
Поповнення нормативно-правової та методичної бази. |
Протягом року |
|
2. |
Формування банку даних технологій супроводу дитини. |
Вересень |
|
3. |
Оформлення наочного матеріалу: - оформлення куточку для батьків з рекомендаціями по розвитку та вихованню дітей з ООП; - організація виставки творчих робіт учнів з ООП; - надання допомоги дітям при підготовці творчих робіт для участі в заходах, присвячених «Дню людей з обмеженими можливостями». |
Жовтень
Квітень
Грудень |
|
Організаційна діяльність. |
|||
4. |
Надання допомоги учням під час занять для успішного включення в роботу класного колективу. |
Щоденно |
|
5. |
Сприяння участі кожного вихованця в позакласні та позашкільній діяльності з урахуванням їх інтересів. |
За окремим графіком |
|
Навчально-методичний напрямок |
|||
6. |
Складання ІПР на кожного учня. |
Вересень Січень |
|
7. |
Оформлення журналу спостережень. |
Протягом року |
|
8. |
Індивідуальні консультації з фахівцями соціально-педагогічного супроводу (психолог, логопед), з класним керівником. |
За потребою |
|
9. |
Участь в педагогічних радах школи, в засіданнях колективу супроводу дітей. |
Згідно річного плану роботи |
|
Діагоностично-аналітична діяльність. |
|||
10. |
Оновлення банку даних вихованців. |
Протягом року |
|
11. |
Збір даних про індивідуальні особливості дітей, їх інтереси, нахили, сильні і слабкі сторони. |
Серпень-Вересень |
|
12. |
Індивідуальні консультації з батьками. |
З гідно графіку ІПР |
|
13. |
Аналіз роботи асистента вчителя за 2018-2019 навчальний рік. |
Травень |
|