План роботи асистента вчителя під час карантину

Про матеріал
Документ містить інформацію про планування індивідуального графіку роботи асистента вчителя з дитиною з ООП
Перегляд файлу

 

План  роботи та самоосвіти асистента вчителя

на період карантину

                                                                                   Шуруби Марини Анатоліївни

№ п/п

    Дата

                              Зміст роботи

Час роботи

Форма проведення

(дистанційна чи очна)

Примітки

1

06.04

Підготовка  індивідуального плану роботи та самоосвіти асистента вчителя  в інклюзивному класі на період карантину.

 

09.00-11.00

Дистанційна

Наявність плану, його реалізація

 

 

Систематизація матеріалів (опрацювання методичних рекомендацій про навчання на час карантину)

11.00-12.00

 

«Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»

 

Дистанційна онлайн-консультація для опікунів дитини.

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

2

07.04

Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах  «Всеосвіта», « На Урок» (пошук, реєстрація  для участі у вебінарах) 

 

09.00-11.00

Дистанційна

Реєстрація на сайтах

 

Консультація для опікунів дитини

11.00-12.00

У телефонному режимі

 

Опрацювання фахової літератури  «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник»

13.00-14.00

 

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.

 

 

 

 

3

 

08.04

 

Опрацювання фахової літератури «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

 

09.00-12.00

 

Дистанційна

Інтернет-джерела

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

4

09.04

Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами

09.00-10.00

Дистанційна (Viber)

 

 

11.00-12.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

Дистанційна консультація для опікунів дитини Інструктаж « Оголошений карантин- це не канікули!»

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

5

10.04

Перегляд вебінару « Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти»

09.00-10.00

Дистанційна

https:// naurok.com.ua

Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання

11.00-12.00

Дистанційна (Viber)

 

 

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

6

13.04

Корекція річного плану роботи асистента вчителя на ІІ семестр.

09.00-10.00

 

 

Опрацювання нормативно-правової бази.

11.00-12.00

Дистанційна

mon.gov.ua

Дистанційна консультація для опікунів дитини

« Правила безпечної поведінки у побуті»

 

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

7

14.04

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів

09.00-10.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

Розробка педагогічних порад та памʼяток для опікунів учня з ООП.

11.00-12.00

Дистанційна(Messenger)

 

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

8

15.04

Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами

09.00-11.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

Перегляд вебінару « Інклюзивна освіта. Уроки толерантності»

12.00-13.00

Дистанційна

youtube.comwatch?v=RIDRTZutVR0

 

 

 

Консультація для опікунів дитини

13.15-14.00

У телефонному режимі

 

9

16.04

Робота над темою для самоосвіти «Формування ключових компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобами інформаційно-комунікаційних технологій».

09.00-14.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

10

17.04

Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

 

09.00-10.00

Дистанційна

(електронний варіант книги)

Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .

К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с.

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога».

11.00-12.00

Дистанційна

https:// ed-era.com

 

 

Консультація для опікунів дитини

13.15-14.00

У телефонному режимі

 

                                                                                                (21.04 – 30.04)

№ п/п

    Дата

                              Зміст роботи

Час роботи

Форма проведення

(дистанційна чи очна)

Примітки

1

21.04

Ознайомлення з новими нормативними документами (Лист МОН «Щодо завершення 2019/20 навчального року»)

  •  

09.00-11.00

Дистанційна

 

 

Перегляд вебінару « Особливості дистанційного навчання дітей з ООП»

11.00-12.00

Дистанційна

https://www.facebook.com/nus.org.ua/

Дистанційна онлайн-консультація для опікунів дитини.

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

2

22.04

Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».

 

 

09.00-11.00

Дистанційна

Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган

 

Консультація для опікунів дитини

11.00-12.00

У телефонному режимі

 

Курс -  « Цифрові навички для вчителів» 

13.00-14.00

 

Дистанційна

 

https://osvita.diia.gov.ua

 

 

3

 

23.04

 

Пошук нових вправ для  розвитку дрібної  моторики рук. ( з метою для подальших порад опікунів Катерини)

 

09.00-12.00

 

Дистанційна

Інтернет-джерела

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

4

24.04

Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами

09.00-10.00

Дистанційна (Viber)

 

Самоосвіта. Курс -Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

11.00-12.00

Дистанційна

https://prometheus.org.ua/

 

Дистанційна консультація для опікунів дитини Інструктаж « Оголошений карантин- це не канікули!»

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

5

27.04

Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»

 

09.00-10.00

Дистанційна

Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко
та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с.

 

Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання

11.00-12.00

Дистанційна (Viber)

 

 

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

6

28.04

Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» )

09.00-10.00

Дистанційна

 

Опрацювання нормативно-правової бази.

11.00-12.00

Дистанційна

mon.gov.ua

Дистанційна консультація для опікунів дитини

« Правила безпечної поведінки у побуті»

 

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

7

29.04

Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.

09.00-10.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання 

11.00-12.00

Дистанційна(Viber)

 

Консультація для опікунів дитини

13.00-14.00

У телефонному режимі

 

8

30.04

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів

09.00-11.00

Дистанційна

Інтернет-джерела

Розробка педагогічних порад та памʼяток для опікунів учня з ООП.

12.00-13.00

Дистанційна (Messenger)

 

Консультація для опікунів дитини

13.15-14.00

У телефонному режимі

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шуруба Марина
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
7924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку