План роботи та самоосвіти асистента вчителя
на період карантину
Шуруби Марини Анатоліївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Форма проведення (дистанційна чи очна) |
Примітки |
1 |
06.04 |
Підготовка індивідуального плану роботи та самоосвіти асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину.
|
09.00-11.00 |
Дистанційна |
Наявність плану, його реалізація
|
Систематизація матеріалів (опрацювання методичних рекомендацій про навчання на час карантину) |
11.00-12.00 |
|
«Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
|
||
Дистанційна онлайн-консультація для опікунів дитини. |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
2 |
07.04 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах «Всеосвіта», « На Урок» (пошук, реєстрація для участі у вебінарах)
|
09.00-11.00 |
Дистанційна |
Реєстрація на сайтах
|
Консультація для опікунів дитини |
11.00-12.00 |
У телефонному режимі |
|
||
Опрацювання фахової літератури «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» |
13.00-14.00 |
|
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган та ін. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 110 с.
|
||
3 |
08.04 |
Опрацювання фахової літератури «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». |
09.00-12.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
4 |
09.04 |
Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами |
09.00-10.00 |
Дистанційна (Viber) |
|
|
11.00-12.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
||
Дистанційна консультація для опікунів дитини Інструктаж « Оголошений карантин- це не канікули!» |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
5 |
10.04 |
Перегляд вебінару « Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти» |
09.00-10.00 |
Дистанційна |
https:// naurok.com.ua |
Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання |
11.00-12.00 |
Дистанційна (Viber)
|
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
6 |
13.04 |
Корекція річного плану роботи асистента вчителя на ІІ семестр. |
09.00-10.00 |
|
|
Опрацювання нормативно-правової бази. |
11.00-12.00 |
Дистанційна |
mon.gov.ua |
||
Дистанційна консультація для опікунів дитини « Правила безпечної поведінки у побуті»
|
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
7 |
14.04 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів |
09.00-10.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Розробка педагогічних порад та памʼяток для опікунів учня з ООП. |
11.00-12.00 |
Дистанційна(Messenger) |
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
8 |
15.04 |
Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами |
09.00-11.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Перегляд вебінару « Інклюзивна освіта. Уроки толерантності» |
12.00-13.00 |
Дистанційна |
youtube.com›watch?v=RIDRTZutVR0
|
||
|
|
Консультація для опікунів дитини |
13.15-14.00 |
У телефонному режимі |
|
9 |
16.04 |
Робота над темою для самоосвіти «Формування ключових компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобами інформаційно-комунікаційних технологій». |
09.00-14.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
10 |
17.04 |
Робота з методичною літературою. Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
|
09.00-10.00 |
Дистанційна (електронний варіант книги) |
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі . К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. |
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». |
11.00-12.00 |
Дистанційна |
https:// ed-era.com
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.15-14.00 |
У телефонному режимі |
|
(21.04 – 30.04)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Форма проведення (дистанційна чи очна) |
Примітки |
1 |
21.04 |
Ознайомлення з новими нормативними документами (Лист МОН «Щодо завершення 2019/20 навчального року») |
09.00-11.00 |
Дистанційна |
|
Перегляд вебінару « Особливості дистанційного навчання дітей з ООП» |
11.00-12.00 |
Дистанційна |
https://www.facebook.com/nus.org.ua/ |
||
Дистанційна онлайн-консультація для опікунів дитини. |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
2 |
22.04 |
Опрацювання методичної літератури «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі».
|
09.00-11.00 |
Дистанційна |
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі : метод. посіб. / уклад. : О. В. Коган
|
Консультація для опікунів дитини |
11.00-12.00 |
У телефонному режимі |
|
||
Курс - « Цифрові навички для вчителів» |
13.00-14.00 |
Дистанційна |
|
||
3 |
23.04 |
Пошук нових вправ для розвитку дрібної моторики рук. ( з метою для подальших порад опікунів Катерини) |
09.00-12.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
4 |
24.04 |
Допомога класному керівнику в розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами |
09.00-10.00 |
Дистанційна (Viber) |
|
Самоосвіта. Курс -Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель? |
11.00-12.00 |
Дистанційна |
|
||
Дистанційна консультація для опікунів дитини Інструктаж « Оголошений карантин- це не канікули!» |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
5 |
27.04 |
Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
|
09.00-10.00 |
Дистанційна |
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
|
Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання |
11.00-12.00 |
Дистанційна (Viber)
|
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
6 |
28.04 |
Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» ) |
09.00-10.00 |
Дистанційна |
|
Опрацювання нормативно-правової бази. |
11.00-12.00 |
Дистанційна |
mon.gov.ua |
||
Дистанційна консультація для опікунів дитини « Правила безпечної поведінки у побуті»
|
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
7 |
29.04 |
Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП. |
09.00-10.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання |
11.00-12.00 |
Дистанційна(Viber) |
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.00-14.00 |
У телефонному режимі |
|
||
8 |
30.04 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів асистентів вчителів |
09.00-11.00 |
Дистанційна |
Інтернет-джерела |
Розробка педагогічних порад та памʼяток для опікунів учня з ООП. |
12.00-13.00 |
Дистанційна (Messenger) |
|
||
Консультація для опікунів дитини |
13.15-14.00 |
У телефонному режимі |
|