На початок навчального року, в класі навчалось __ учні: __ хлопців та __ дівчат.
Більшість учнів __ класу організовані, не забувають вдома підручники та зошити, виконують домашні завдання. Є деякі учні класу, які забувають записувати домашні завдання в щоденник, час від часу у деяких учнів прослідковується нерегулярність виконання домашніх завдань. В цілому діти намагаються вчитися на такому ж рівні знань, як це було і в початковій школі. Зв'язок з батьками підтримується через записи в щоденнику, спілкуванням віч на віч, по телефону та у месенджерах. Більшість дітей вміють добре висловлювати свою думку, мають хороший лексичний запас та пам’ять. Серед дітей спостерігається бажання вчитися добре, підвищувати рівень навчальної успішності.
Діти беруть активну участь в шкільному житті, виступають в концертах до Дня першого дзвоника, до Дня вчителя, до Дня козацтва. П’ятий клас бере участь у реалізації всеукраїнського проекту Healthy Schools («Вітамінний тиждень», «Перерва без мобільного телефону»), реалізації шкільного проекту «Плекаємо патріотів україни» (патріотичний флешмоб «Голуби миру», виступ до Дня Миру), всеукраїнського проекту SEE Learning (виховні години «Самовідчуття», «Добро в мені»). Деякі учні __ класу є членами шкільного євроклубу, наразі беруть участь у реалізації Всеукраїнського Дня Гідності (урок «Безпечний інтернет», Марафон написання листів, урок «Цілі сталого розвитку ООН – шанс на гідне майбутнє», захід «Ігри задля толерантності»). Клас співпрацює зі шкільним волонтерським загоном «Палаючі серця». Регулярно беруть участь у волонтерських та благодійних акціях («Нарру Мяу для Мурчика» до Всесвітнього дня тварин, акція для волонтерів на фронті «Дякую тобі», благодійній ярмарці виробів до Щедрого вівторка, шкільному «Осінньому Ярмарку»). Піклуючись про екологію, взяли участь у міський акції «Без соломинки, будь ласка», а для того, щоб привернути увагу до безпеки дорожнього руху, створили соціальну рекламу. Протягом осіннього періоду відбулось дві екскурсії: автобусна екскурсія історичним центром міста та пішохідна екскурсія до музею «Дзвони пам’яті»
В класі панує дружня атмосфера, хоча й бувають поодинокі конфлікти між учнями, які ми намагаємось вирішити спільними зусиллями. Протягом всього адаптаційного періоду активну участь у виховній роботі брала психолог школи.
Підсумовуючи все вищесказане, я, як класна керівниця, можу зробити висновок, що адаптація учнів пройшла успішно. Діти готові до навчання в основній школі та готові брати активну участь в житті школи та класу.