ПЛАН РОБОТИ ГПД 3-4 КЛАСІВ 2021-2022 1-й семестр

Про матеріал
ПЛАН РОБОТИ ГПД 3-4 класів на 1-й СЕМЕСТР 2021-2022 н.р. з характеристикою вихованців, з ілюстраціями. Використовуються елементи планів інших авторів,але творчо перероблені та доповнені
Перегляд файлу

М

І

С

Я

Ц

Ь

ТЕМА МІСЯЦЯ

ТИЖДЕНЬ

ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ

ІНДИВІДУ

АЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

РОБО-ТА З БАТЬ

КАМИ

яка компетентність розвивається

ТИЖДЕНЬ 1. « МИ – ЗНОВ ШКОЛЯРІ»

 

 ВЕРЕСЕНЬ

Я – Ш К О Л Я Р

1 -3

1.День знань «Перший дзвоник»

2. Зустріч з учнями, які відвідують ГПД

3. Знайомство учнів між собою. Колективна гра «Як тебе звати?»

4.Квест «Україна» Фільм «Історія України за 3 хвилини».

5.Вікторина «Коронавірус: як можна підхопити?»

6.« Гарно того навчати, хто хоче все знати».

7.«Режим дня школяра в ГПД в умовах карантину», 

8.Практичний тренінг з правил дорожнього руху «Пішохідний рух»( Всеукраїнський рейд «Діти на дорозі»). Перегляд м/ф «Азбука безпеки на дорозі»

9. Правила культурної поведінки учнів у приміщенні та на вулиці».

10.Конкурс малюнків на асфальті «Літо, до побачення!»

 

1Виконання домашніх завдань

2.Інструктаж поведінки в їдальні, на пришкільному майданчику

3.Розподіл доручень

4.Бесіда медичного працівника про карантин та дитячий травматизм

1 Прогулянки: Екскурсія територією школи. Бесіда «Безпека на шкільному подвір’ї»

«Осінні зміни в природі», «Чарівниця осінь»,

«Диво: хмарки в небі скачуть»

2.Рухливі ігри «Ворона», «Совонька»

3. Фізкультхвилинки протягом дня

1 Збір заяв до групи

2. Створен-ня батьківської групи у вайбері

3. Поради батькам про режим роботи школи під час карантину

4. Індивідуальні бесіди з батьками щодо режиму роботи  групи

1, 2 , 3, 9, 10

Феи осени. Осень. Картинки с прозрачным фоном для творчества

ТИЖДЕНЬ 2 . ОЛІМПІЙСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ

Нарисованные Картинки Детей В Детском Саду

 

 

6-10

1.Перегляд мультфільму                    « Перші олімпійські ігри»

2.Година духовності «Країна Добра»

3.Гра «Хрестики-нулики»

4.Урок здоров’я «Хто день починає з зарядки, у того справи в порядку»

5.Майстерня «Вмілі рученята»        ( інсталяція з осінніх овочів «Спортсмени»)

6.Година спілкування «Незвичайні ситуації»

7.Конкурс малюнків « Мій улюблений вид спорту»

1.Соціальні дослідження ГПД

2.Виконання домашніх завдань.

3.Індивідуальні бесіди про ставлення дітей до спорту

 

 

1.Веселі естафети «Фізкультура – основа здоров’я» ( гра «Хто швидше?», гра «Передай предмет», «Поверни мене додому»)

2. Прогулянки:  «Спостереження за життям птахів»,

«Спостереження за квітами на клумбі», «Спостереження за поведінкою комах  восени»

3.Фізкультхвилинки

Індивідуальні бесіди щодо самопідго-товки дітей

3,5,8,9Как сделать аппликацию "девушка-Осень" вместе с детьми? Шаблоны?

ТИЖДЕНЬ 3. ТИЖДЕНЬ  ДРУЖБИ      

 

 

 

13 - 17

1.Робимо саморобки із знайдених у природі шишок та жолудів

2. Інсценівка «Невесела зустріч колишніх друзів»

3.Практична робота «Як не конфліктувати?»

4.Диспут «Добре там жити, де вміють дружити. Куплена дружба. Казка про осу та ведмедя».

5. Розмова «Чи легко дружити?»Вивчення пісні про дружбу.

 

 

1.Підготовка казки «Хоробрий зайчик»

2.Індивідуальні бесіди медсестри «Азбука першої допомоги при синцях від удару»

3.Виконання домашніх завдань

4.Робота гуртків

 

 

1.Прогулянки «Шишки, жолуді, горіхи», «Повітря, сонце і вода – наші друзі».

2.Ігри «Дощик», «Мисливці і качки», «Капкан», «Третій – зайвий»

3.Фізкультхвилинки

 

 

Поради батькам : чому деяким дітям нецікаво навчатись?»

8,9Цифры Друзья Дружба - Бесплатная векторная графика на Pixabay

ТИЖДЕНЬ 4. ТИЖДЕНЬ МИРУ       

20- 24

1.Бесіда «День партизанської слави»(22 вересня)

2.21 вересня – День миру. Конкурс малюнків «Хай над Землею небо чисте буде!»

3.Презентація до Дня міста,  конкурс малюнків « Де найкраще місце на Землі?»

4.Заняття з морального орієнтування         « Коли я подобаюсь людям?»

5.Театр . Інсценівка казки «Хоробрий зайчик»

1.Виконання домашніх завдань

2.Рейд «Портфель»

3.Робота гуртків

1.Вивчення і проведення українських народних ігор

2.Проведення спортивних ігор на свіжому повітрі: «Алі – баба»

3.Фізкультхвилинки

4.Рухливі ігри: «До своїх прапорців», «М’яч і гравець»

5.Рухливі ігри з м’ячем

Рухливі ігри за бажанням дітей

Поради батькам «Що відповідати на питання дітей?»

1,2,8,9

 

21 вересня - Міжнародний День Миру!... - Добра Господарочка | Facebook

        ТИЖДЕНЬ 5.  ТИЖДЕНЬ ДИТЯЧОЇ КНИГИ 

27 - 01

1.30 вересня – Всеукраїнський день бібліотек. У світі казки. Робота в групах: розповідь учнів про улюблену казку, відгадування назв казок за малюнками.

2.Майстерня саморобок до Дня вчителя.

3.Конкурс «Розумники та розумниці» Розв’язування секретів веселих казок. Екскурсія до бібліотеки.

4.1 жовтня – Міжнародний день музики. Гра «Караоке»

5. Свято «. Портрет улюбленого вчителя».

1.Виконання домашніх завдань

2.Робота гуртків

3.Індивідуальні бесіди про гігієну школярів

1.Прогулянки «Одяг людей восени», «Година спостережень за життям живої природи»

2.Розучування рухливих ігор народів світу «Укус змії» (Єгипет), «Вовк у канаві»(Росія)

3.Фізкульхвилинки

4. Розучування гри «Кіт і миша».

5.  Розучування гри «Дзеркало».

Підготовка матеріалів до  батьківсь-ких зборів

1,5,8,9,10Оживимо наші казки - Вчитель інфо

 

ЖОВТЕНЬ

Стихи про октябрь детям. Лучшие стихотворения

М

І

С

Я

Ц

Ь

ТЕМА МІСЯЦЯ

 

ТИЖДЕНЬ

ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ

ІНДИВІДУ

АЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

РОБОТА З БАТЬКАМИ

яка компетентність розвивається

ТИЖДЕНЬ 6.  МИ  -  ДОСЛІДНИКИ. ОСІНЬ

 

М

І

С

Я

ЧН

И

К

 

 З

 ЦИВІЛЬНОГО

 

ЗАХИСТУ

 ТА

 БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»

 

4 - 8

1. .Ярмарок «Дари осені. Без пензлика, без олівця розфарбувала деревця»»

2.Ліплення «Дарунки осені», «Осінні дива»

3.Заведення «Журналу досліджень та цікавих справ ГПД»

4. Операція «Дубок»

5. Конкурс віршів про осінь «Гарне та барвисте осені намисто»

1Виконання домашніх завдань

2.Індивідуальні бесіди для Воротинцева Т., Васильєва А. «Жартувати з огнем не можна»

3. Бесіда для дівчат « Як спілкуватися з незнайомцями»

1.Прогулянка на свіжому повітрі. 2.Рухливі ігри « Горішки», «Мисливці і звіри»

3.Гра «Хто підходив?»

4.Спортивна естафета

5.Комплекс вправ на зміцнення мускулатури спини

Міні- бесіда «Чому сучасні учні нічого не бажають робити?»

Рекомендації батькам щодо загартування дітей. Блог.

3,4,5,6,9, 10Ми – дослідники. Ми – винахідники». 19 тиждень НУШ: додаткові матеріали та  рекомендації / Нова українська школа в дії / Департамент освіти і науки  Закарпатської обласної державної адміністрації

 

ТИЖДЕНЬ 7. КОЗАЦЬКОМУ РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ Розробка свята « Посвята у козаки » « МИ РОДУ КОЗАЦЬКОГО ДІТИ»

11-15

1.14 жовтня – День захисника України.

 Година спілкування «Козацькому роду нема переводу»

2.Гра «Веселі козачата»

3.Спортивно-розважальна програма «Козацькі забави»

4.Літературна світлиця «Про маленького Дмитрика та неправильне загартування»

1.Виконання домашніх завдань

2.Робота гуртків

3.Індивідуальні бесіди для Петряшева М., Негреєва І. «Що таке булінг?»

1.Прогулянка «В гостях у пана Гарбуза»

2.Рухлива гра «Машина часу»

3.Колективна гра «Квочка»

4.Вчимося правильно узгоджувати рухи з диханням під час різноманітних ігор

5.Бесіда «Світлофор»

Фізкультхвилинки

«Якщо вашу дитину кривдять у школі». Рекомендації батькам

1,2,9

Украинский казак с флагом Украины Иллюстрация вектора - иллюстрации  насчитывающей чуб, украина: 120477505

 

 

ТИЖДЕНЬ 8. « МЕЛІТОПОЛЬ БОЙОВИЙ»

Мемориальный комплекс «Братское кладбище» - Мелитополь

 

18-22

1.Година пам’яті «Пройшла війна стежками долі»

2. Історичний хронограф «Україна в полум’ї війни»

3..Літературна година   «Часи пройшли, роки минули, та ми героїв не забули»

4.Конкурс малюнків «Привітання ветеранам»

5.Свято осінніх іменинників

6. 28 жовтня – 75 років визволення України

 

1.Виконання домашніх завдань

2.Бесіда «Мобільний телефон. Загрози здоров’ю» для хлопців

3.Робота гуртків

1.Прогулянка «Спостереження за опадами»

2.Прогулянка «Спостереження за напрямом вітру»

3.Прогулянка «Мандрівка рідними стежинами»

4.Конкурс на кращу рухливу гру

5.Бесіда «Складемо пам’ятку обережності».

6. Бесіда з ТБ перед канікулами

7.Фізкультхвилинки

8.Тренінг « Правила очікування громадського транспорту. Посадка та висадка пасажирів. Правила переходу вулиці після висадки з транспорту»

Батькам про попередження дитячого травматизму на канікулах. Блог.

1,2,9

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

Всероссийский конкурс рисунков «Листопад" | Рисунки, Детские рисунки,  Дошкольник

М

І

С

Я

Ц

Ь

Тема місяця

ТИЖДЕНЬ

ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ

ІНДИВІДУ

АЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

РОБОТА З БАТЬКАМИ

Які компетентності формуються

ТИЖДЕНЬ 9. ТИЖДЕНЬ ПРОФЕСІЙ

ЛИСТОПАД

ЧАР

І

ВН

І

 

ПЕ

Р

Е

Т

ВОР

ЕННЯ

11- 5

1.Захід  «Азбука професій»

2.Рольова гра «Професія журналіста»

3.Гра «Якби я був президентом»

4.Інтерв’ю «Професії моїх батьків»

5.Опитування дітей «Ким я хочу бути"

6. Створення коміксів «У супермаркеті»

1.Виконання домашніх завдань

2.Гра «Я- самий…» з Кузьменко Р. та Бондаренко А.

3.Робота гуртків

1.Бесіда «Причини аварій на автошляхах і залізничній колії»

2.Гра на свіжому повітрі «Лисиця та сторож».

3.Гра «Залізний ключ»

4.Прогулянка «Спостереження за листопадом»

5.Фізкультхвилинки

6. Прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі»

Бесіда «Хрестоматія забобон»Блог.

8,9,11

 

Картинки професій для дітей | Vault boy, Character, Fictional characters

 

8-

ТИЖДЕНЬ 10. ТИЖДЕНЬ ГРАМОТІЇВ

Усний журнал до Дня української писемності та мови

 

8 - 12

1.9 листопада -День української писемності та мови. Ігрове заняття «Парад грамотіїв»

2.Створюємо ребуси з граматики

3.Свято «Казка про грамотіїв»

4. Екскурсія в країну Абетки»

5.Екскурсія до кабінету української мови

6. Акція «Крилате насіння»

1.Бесіда «Мій зовнішній вигляд» з хлопцями

2.Виконання домашніх завдань

3.Робота гуртків

4.Індивідуальна бесіда для Богословської Н. та Смирнової А. «До природи не неси шкоди»

1.Бесіда «Корисна чи шкідлива шкільна гумка»

2.Рухлива гра «У гусей»

3.Колективна гра «Панас»

4.Прогулянка «Спостереження за домашніми тваринами»

5.Фізкультхвилинки

6.Прогулянка на свіжому повітрі.Рухливі ігри «Горидуб», «Подоляночка»

Бесіда «Нагадуємо інструкцію дій при захворюванні на короно вірус». Блог.

1,2,9,10

 

 

ТИЖДЕНЬ 11. МАТЕМАТИЧНИЙ

математика для малышей | Развивающие упражнения, Математика в картинках,  Математические игры

 

15 - 19

1.Заняття «Хвилинка чомучок»

2. Виставка аплікацій із геометричних фігур

3. Гра  « Математична подорож»

4.Інсценівка «Математична казка»

5. Конкурс математичних кросвордів. Розгадування загадок від бабусі та дідуся. Малювання відгадок

6.16.11- Міжнародний День толерантності

7.20.11 – Всесвітній день дитини

6. 21 листопада – Всесвітній день вітань

 

1.Діалог з Смирнової А. та Мозур А.«Як уникнути конфліктів»

2.Виконання домашніх завдань

3.Робота гуртків

4. Бесіда з Подтикан К. «Чим неповторна кожна людина?»

 

1Бесіда-тренінг «Особливості евакуації з приміщень. Як викликати пожежну охорону, поліцію, швидку допомогу, повідомити дорослих»

2.Фізкультхвилинки

3.Прогулянка «Загартування повітрям»

4.Прогулянка-фантазія «Відшукай осінній скарб»

5. Прогулянка на свіжому повітрі.»Звуки природи»

Бесіда в блозі «Перед тим, як виховувати дитину…»

3,4,5,11

 

 

ТИЖДЕНЬ 12. ТИЖДЕНЬ ВВІЧЛИВОСТІ

Розмова про ввічливість - Класний керівник - Каталог файлів - Кунцівська  школа

 

22 – 26

Лис топада

1.Вікторина «Маленькі знавці етикету»

2.Гра «Виховані та невиховані герої казок»

3. Рольова гра «Похід до магазину»

4. Уявна подорож «Цікаві звичаї делікатності та тактовності»

5. Рольова гра « Загасимо конфлікт»

5. 23 листопада. Акція «Запали свічку до Дня пам’яті жертв голо-домору».Перегляд фільму «Живі»

1.Бесіда «Культура поведінки в їдальні» для порушників.

2.Виконання домашніх завдань

3.Робота гуртків

4.Бесіда для Герус У. «Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?»

5.Бесіда «Чому не мож-на спалювати листя?»

1.Прогулянка «Спостереження за комахами»

2.Рухлива гра «Чорне-біле»

3.Прогулянка. «Спостереження за станом неба»

4. Прогулянка на свіжому повітрі «А я побачив щось нове»

5.Фізкультхвилинки

Розмова з батьками в блозі «Як навчити свою дитину боротися з життєвими труднощами?»

9,10

Детям о зиме . Зимние месяцы-декабрь, стихи и загадки | Дети и внуки

ГРУДЕНЬ

М

І

С

Я

Ц

Ь

ТЕМА МІСЯЦЯ

ТИЖДЕНЬ

ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ

ІНДИВІДУ

АЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

РОБОТА З БАТЬКАМИ

ЯКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФОРМУЮТЬ-СЯ

ТИЖДЕНЬ 13. ТИЖДЕНЬ РОДИНИ

Роль сім'ї у вихованні дитини – консультація для батьків – ДИТЯЧИЙ ЛІКАР

ГРУДЕНЬ

 

 

ЕНЕ

Р

Г

І

Я

 СВЯ

Т

29 – 03

1.Відверта розмова «За що мене хвалять батьки? У чому сила роду?»

2.Виставка сімейних реліквій

3. Складаємо родинне дерево

4.Свято «Веселі сімейні розваги»

5.Ляльковий театр «Зразкова сім’я»

6. Відео « Що таке СНІД?»

7. День інвалідів. Відео «Ставлення до інвалідів в Україні та Америці»

 

 

1Бесіда «Урок чемності для   Васильєва  А.»

2 Виконання домашніх завдань

3.Робота гуртків

4.Індивідуальна бесіда з Геймер М. «Що я можу змінити власноруч?»

1.Тренінг-практикум «Перехід дороги зі слизькою поверхнею»

2.Прогулянка «Спостереження за деревами і кущами»

3.Рухлива гра «Море хвилюється»

4.Прогулянка «Спостереження за висотою сонця»

5.Рухлива гра «Довгоносий журавель», «Встигни»,

6.Фізкультхвилинки

Міні-бесіда «Як розвивати самостійність у дітей. Роль гри у сімейному вихованні»

9,11

 

ТИЖДЕНЬ 14. ТИЖДЕНЬ ПРАВОЗНАВСТВА

Права дитини - Семенівська районна бібліотека для дітей

06 – 10

1.Виставка логотипів до Декларації прав дитини»

2.Ігрові ситуації «Як я буду діяти в такій ситуації»

3.Заняття «Вчися доброго – погане й на думку не спаде»

4. Диспут після перегляду мультфільму – правових ситуацій «Вовк і заяць»

5.Бесіда. Злочини та покарання

6.Привітання хлопчиків з Днем збройних сил України

1.Рейд «Підручник»

2.Виконання домашніх завдань

3.Робота гуртків.

4.Розмова «Що таке калорія?»

1.Прогулянка «Спостереження за соснами»

2.Прогулянка «Спостереження за вітром»

3.Фізкультхвилинки

4.Ліплення зі снігу казкових героїв

5.Прогулянка «Завітали птахи до годівниці»

Відповідь на запитання «Коли ви з дитиною вдома».Блог.

9

 

ТИЖДЕНЬ 15. Свято наближається

C:\Users\Администратор\Desktop\загружено.jpg

13 - 17

ТИЖДЕНЬ ПІДГОТОВКИ ДО НОВОРІЧНИХ СВЯТ

1.Виготовлення новорічних прикрас та масок

2.Свято зимових іменинників

3.Конкурс малюнків «Зима – Снігова Королева»

4.Виготовлення новорічних листівок

5.Свято Миколая «Святий, щедрий Миколай йде щороку в рідний край, в кожну хату, в кожен дім, і несе дарунки всім»

6. Бесіда до Дня вшанування учасників ліквідації аварії на ЧАЕС

7. Акція «Новорічний подарунок другу»

1.Виконання домашніх завдань

2.Бесіда з Кузьменко Р. «Ми такі схожі, ми такі різні»

3.Робота гуртків

4. Розмова з Васильєвим А. «Корисна та шкідлива їжа»

1.Прогулянка. Створення казкового міста із снігу

2.Конкурс стіннівок «Безпека руху»

3.Прогулянка «Спостереження за горобцями»

4Рухлива гра «КОРШИК ТА КВОЧКА»

5.Година милування природою

6Усний журнал на природі  «Прикмети зимових місяців, свята, звичаї, обряди»

6.Прогулянка «Візерунки Морозенка»

Розваги зі снігом

Бесіда «Як розвивати самостійність у дітей» Блог.

1.5.9.10.11

 

 

ТИЖДЕНЬ 16. НОВОРІЧНІ СВЯТА

 Новорічні свята - як працюватимуть банки та пошта — УНІАН

 

20 - 24

ТИЖДЕНЬ НОВОРІЧНИХ СВЯТ

1.Святковий карнавал-квест «Новий рік на порозі». Показ-конкурс  масок

2.Пригоди у країні казок. Інсценівка

3.Новорічна ігрова програма «Снігуронька запрошує»

4.Новорічні посиденьки «Збираймося скоренько, Новий рік близенько»

5.Конкурс на кращу новорічну композицію з природних матеріалів

6. Благодійна акція «Подарунок для бійця. Хто такі герої?».  День добрих справ

1.Виконання домашніх завдань

2.Індивідуальна бесіда «Що таке взаємодопомога?» Кузьменко Р., Кузова Д.

Робота гуртків

1.Бесіда про правила поведінки перед зимовими канікулами. 2.Бесіда напередодні канікул:«Відпочинок на льоду. Рибалка на кризі. Катання на ковзанах. Ополонка»

3.Прогулянка «Спостереження за снігом»

4.Гра «Штурм снігової фортеці»

5.Прогулянка « Підгодовуємо птахів. Завітали птахи до годівниці».

6.Конкурс на кращу снігову скульптуру

Профілактика дитячого травматизму у зимовий період. Поради батькам щодо проведення зимових канікул». Блог.

1,2,5,9,10,11

                 

 

 

 

Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А   

  Г П Д

У Мелітопольській гімназії №1 працює група продовженого дня для дітей 3-4 класів.  У групі 34 вихованця. Це учні 3-А (13), 3-Б (8),  4 - б (3), 4 – В (3), 4-Г (6) класів. 15 хлопців та 19 дівчат. З багатодітніх сімей -1, малозабезпечених – 3.

              Цілями виховної роботи ГПД у минулому році були:

1.Збереження та охорона здоров’я школярів

2.Створення в колективі дітей ГПД атмосфери співпраці, толерантності та підтримки.

3.Розкриття творчої індивідуальності особистості молодшого школяра

Завданнями були:

  1. Розвивати 11 компетентностей в учнів початкових класів за НУШ.
  2. Створити умови, які б допомогли дітям відчути власну цінність, унікальність, поваги до їх інтересів
  3. Виховувати почуття любові до Батьківщини, рідного краю
  4.  Виховувати навички здорового способу життя, вміння піклуватися про власну безпеку  щодо здоров’я.
  5. Виховувати відповідальність, свідому дисципліну
  6. Виховувати дбайливе ставлення до природи

Для вивчення особистості дітей, була проведена соціометрія. За її даними лідерами в групі були ...,  у групі немає дітей-ізгоїв.

Анкетування виявило, що 90% дітей йдуть у групу з радістю, у всіх дітей є улюблені вчителі та предмети.

Дослідження рівня вихованості дітей показало, що 4 учнів мають високий рівень вихованості, 8 - хороший, 10 - середній, 2 – низький.

У колективі немає сварок, конфліктів, але, на жаль, клас поділений на групи по класам, у яких вчаться діти, спілкування йде в першу чергу між учнями своїх класів.

В цілому, колектив працездатний, цікавиться суспільними справами, діти рухливі, але не завжди врівноважені. ... є заводилами недобрих справ і не завжди дотримуються норм поведінки. Сформувався актив класу. Це .... Це ініціативні, творчі дівчата, які користуються авторитетом у товаришів.

У групі проводилися заходи по створенню атмосфери співпраці. Одним з важливіших заходів були ті, що зберігали та зміцнювали здоров’я вихованців. У класі 9 вихованців мають I групу здоров'я, 8 - II групу здоров'я, 3 - підготовчу,  Формування здорового способу життя, збереження і зміцнення здоров'я вихованців були одними з найважливіших завдань. Цьому сприяли такі заходи: «В гостях у Мойдодира», «Друзі Вода і Мило», «Ласощі - 1000, а здоров'я одне», «Яким я був, є, буду?», «Чхали ми на застуду!» «Короновірус. Як врятуватися?», прогулянки та ігри на свіжому повітрі та  ін.

Навчання Правил дорожнього руху я розглядала як основну частину навчально-виховної роботи. На заняттях «Школяр вийшов на вулицю» діти придбали знання і навички поведінки на вулиці; засвоїли правила руху по дорозі; засвоїли, де можна влаштовувати ігри, їздити на санках, ковзанах; знайомилися зі знанням найважливіших дорожніх знаків. Використовувалися різні форми навчання дітей Правил дорожнього руху: тематичні заняття, практичні заняття, конкурси, змагання, вікторини на краще знання правил дорожнього руху та ін.

 Духовний розвиток особистості неможливий без прищеплення любові до Батьківщини, свого краю, без почуття гордості за свою школу, ряд заходів сприяв розвитку духовності дітей. Створення в групі емоційно-позитивного фону, формування інтересу до процесу пізнання сприяли такі заходи: «Звідки хліб прийшов?», «Мій край Запорізький», «Їх треба охороняти», «Мої права - моя свобода», «Словник ввічливих слів» і ін. Пізнавальна діяльність на позакласних заняттях сприяє накопиченню і вдосконалення знань, а також збагачення дозвілля дітей, наповнюючи його соціально-ціннісним змістом. Розвитку комунікативних якостей особистості, пізнавального інтересу, артистизму, самостійності у дітей сприяли такі заходи, як «Хочу все про тварин знати», «З вогнем жартувати не можна!», «Якого кольору Батьківщина?», «Малі Олімпійські ігри», «Фестиваль іграшок »і ін.

Виховна робота у ГПД позитивно відбивалася на успішності дітей, цьому сприяла самопідготовка, яка поряд з уроками стала другою формою навчання.

              Конкурси з декоративно-ужиткового мистецтва, в яких брали учні групи.

3

п/п

НАЗВА КОНКУРСУ

РЕЗУЛЬТАТ

1

Всеукраїнський міні - конкурс – виставка декоративно-ужиткового мистецтва «Гудзикове диво»

 

 

 Обласний конкурс – виставка  дитячого малюнка

«Шляхами мужності славетних козаків» в рамках

Всеукраїнського конкурсу – виставки декоративно – ужиткового і образотворчого мистецтва  «Знай і люби свій край»

Дипломант міського етапу конкурсу

 

3

 Обласний конкурсі-виставка декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай i люби свій край»

Лауреат міського етапу конкурсу 

4

Всеукраїнському мистецькому конкурсі                       «Жінок оспівую красу»                                                                                       

Диплом учасника конкурсу, .

5

  XV Всеукраїнському  конкурсі  шкільних малюнків «Мої права»

Учасники конкурсу

(5 робіт)

 

6

Всеукраїнський конкурс дитячого екомалюнка «Книга і діти, екологія і світ»

 

1-е м. на обласному етапі

( робота відправлена на Всеукраїнський конкурс, це  єдина робота із Запорізької області відмічена журі,  в роботі 3  автора.

7

Обласний конкурс образотворчого та фотомистецтва

«Україна – європейська країна»

 

Учасники - автори.

8

 Всеукраїнський конкурс

дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості напротипожежну та техногенну тематику

«Пожежі краще запобігти!»

 

Учасник - автор -

9

Конкурс дитячих малюнків «30 років космічної незалежності України»

Диплом учасника. Автори: 

10

Всеукраїнський екологічний онлайн-конкурс декоративно-прикладного мистецтва «Друге життя»

Диплом учасника, робота 1, але авторів - 4

 

11

Всеукраїнський конкурс до Дня матері «Матусю привітаю 2021»

Дипломи учасників (4 роботи). Автори: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати роботи  гуртка «Мої права».

 Вихованці ГПД брали участь у роботі гуртка «Права дитини»:  у тижні правознавства в школі;  провели заходи : квест «Кінь чи хом’як?» , брали участь у конкурсі малюнків за правовою тематикою, провели квест до Дня захисту дітей «Маленькі громадяни». Член гуртка, посіла I  місце в області за участь у конкурсі наукових робіт «Історія України та державотворення за темою « Мелітопольці , учасники АТО та ООС, які віддали життя за Вітчизну».

Найкращі виховні заходи:

Найбільш цікавими виховними заходами були квести: «Секрети принцес», «Скарби підземелля», «Втрачений світ», «Яка тварина сховала скарб?», конкурси до Дня козацтва, Нового року, 8 березня, Дня прав людини, Дня прав дитини, Дня матері, Дня захисту дитини.

Велику допомогу групі надавали класні керівники, логопед, психолог, батьки. Велися індивідуальні консультації для батьків з використанням сайту групи. Були проведені бесіди-консультації: «Поради батькам про дотримання Правил дорожнього руху»,«Режим дня школяра»;«Книга - постійний друг і супутник дітей в їх розумовому розвитку»;«Фізичний розвиток дитини в школі і вдома»;«Дитяча агресія. Взаємодія з агресивними дітьми »;«Як допомогти дитині добре вчитися».

Отже, аналіз виховної роботи відповідно до цілей і завдань доводить, що перебування у ГПД сприяло інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створює умови для розвитку індивідуальних та творчих здібностей дітей.

Недоліками виховної  роботи в групі є : не сформований цілісний колектив, є діти, які потребують постійного контролю за поведінкою, у деяких учнів ще не достатньо розвинуті навички самопідготовки, самоконтролю, самообслуговування.

 

 

На 2021-2022 н.р. метою виховної роботи в ГПД буде:

 

СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ДУХОВНОГО, МОРАЛЬНОГО ТА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ КОЖНОГО ВИХОВАНЦЯ

Завдання:

  •                  Формувати 11 компетентностей дитини початкових класів
  •                  Формувати свідоме ставлення дитини до свого здоров’я як природній основі розумового, фізичного, морального, трудового розвитку;
  •                    Сприяти розвитку пізнавальних інтересів вихованців;
  •                  Формувати екологічне мислення;
  •                  Створювати атмосферу поваги, дружби в колективі;
  •                  Допомогти дитині здійснити право бути самим собою.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сливчук Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Матішинець Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
22837
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку