Квест "Наше цікаве шкільне подвір'я"

Про матеріал
Формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри: виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти на допомогу, шукати вихід із проблемних ситуацій; закріплювати знання учнів про осінні зміни у природі: сприяти активному відпочинку під час квесту; розвивати спостережливість, увагу, уміння висловлювати свою думку; забезпечувати належний рівень емоційно-духовного розвитку вихованців шляхом формування любові до природи.
Перегляд файлу

 

 

 

Квест « Що цікавого є на шкільному подвір’ї?»

Мета: формувати у дітей вміння  дотримуватися правил колективної гри: виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти  на допомогу, шукати вихід із проблемних ситуацій; закріплювати знання учнів про осінні зміни у природі: сприяти активному відпочинку під час квесту; розвивати спостережливість, увагу, уміння висловлювати свою думку; забезпечувати належний рівень емоційно-духовного розвитку вихованців шляхом формування любові до природи.

Вітання.

Доброго дня , шановні наші гості!

Гра «Передай посмішку по колу».

Учні, утворивши коло, тримають один одного за руки, повертаються по черзі до сусіда зліва, щиро посміхаються, промовляючи слова «Я дарую тобі свою посмішку!»

Девіз прогулянки: «Чим більше гуляємо -

тим більше знаємо».

 Тож розпочинаємо гру.

 - Діти,  а як ви гадаєте?  Просто ходити  та розглядати рослини чи камінчики сумно. Так. А от виконувати нестандартні завдання – значно цікавіше, веселіше! Так.

 - Діти,   на нашому шкільному подвір’ї захований скарб, ми його повинні знайти. Але це не просто. Ми всі разом будемо виконувати нестандартні завдання . 

Дітей об’єднуйте у дві групи. Команда «Пізнайки», готова? Команда «Всезнайки», готова? Вирушаємо в путь!   Чи згодні ви на запрошення? Готові  вирушати в чарівний  світ гри? Так.

Кожна команда отримує конверт із завданням.

  1. Знайди у шкільному подвір’ї дерева, зашифровані у загадках:

 Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі.

 Дощик їм полоще кіски,

Звуть тих подружок... (Берізки).

 

Що за диво? На гіллі

Їжачки ростуть малі.

В них гостренькі колючки

Та зелені кожушки (Каштан).

  1. Знайшовши на  дворі загадані дерева, кожна команда виявить під ними конверти з наступним завданням. Це питання на які треба відповісти:
  • Після якої пори року наступає осінь?
  • Як змінюється природа восени?
  •         Які зміни ви бачите навколо?

 

  1. Після правильних відповідей на ці запитання учні отримують нову підказку – напрямок подальшого руху.  Наприклад, наступною зупинкою може бути кущ  шипшини, біля якого діти знайдуть конверт з новим завданням:

 Які трави використовують для заварювання лікувальних чаїв?  (Варіанти відповідей: липа, м’ята, ромашка, малина).

  1. Учням треба знайти на шкільному  подвір’ї пакети з рослинами, з яких готують лікувальні чаї.

 Біля них конверт з наступним завданням:

Знайди дерево, з якого найбільше опало листя. Завдання.  Кожна дитина повинна знайти два гарних осінніх листочка.

Рухлива гра «Ми – осінні листочки». Беруть у руки  2  осінні листочки.

  • Ми листочки, осінні листочки (стоять півколом, тримають у руках листочки).

 Ми на гілочках висіли, вітерець подув – ми полетіли (розбігаються по дворі).

Листя падає, листя кружляє (махають листячком).

Вітер стихає (присідають).

У коло листя збирає (збираються у коло, тримають листочки над головою).

Знову вітер налетів, листячком зашарудів. Ось листочки закружляли (знову розбігаються і махають листям).

І на землю тихо впали (підкидають листочки вгору і воно падає на землю).

Наступне завдання:

Знайдіть декілька дерев, які круглий рік зелені.  Назва дерева -  туя. (Підказка- знаходяться на клумбі між школою та гуртожитком).

  1. Коли всі команди дійдуть до них, то знайдуть невелику скриньку, в якій сховані осінні овочі та фрукти. 

 Рефлексія.

  • Що сподобалось?
  • Чим запам’яталось?
  • Чи досягли завдань, які ставили?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку